Astor - Calligraphy - nie polecam

1. Data: 2003-12-28 10:03:57

Temat: Astor - Calligraphy - nie polecam
Od: "ulka" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie polecam :(

Zwiedziona reklamami zakupiłam wodooporny i jestem zawiedziona.
Skleja rzęsy, sypie się i niestety żałuję każdej złotówki wydanej na niego :(

Muszę powrócić do tuszy oriflamu - dużo tańsze i duzo lepsze.

pozdrawiam

ulka

1. Data: 2003-12-28 11:47:45

Temat: Re: Astor - Calligraphy - nie polecam
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecam :(
>
> Zwiedziona reklamami zakupiłam wodooporny i jestem zawiedziona.
> Skleja rzęsy, sypie się i niestety żałuję każdej złotówki wydanej na niego
:(

No coz, ja tez zawiodlam sie na caligraphy. Lezy sobie na półeczce i czasami
go żywam jako "podkład" pod inny tusz. Mój sie nie kruszy byc moze dlatego
ze nie jest wodoodporny, ale skleja rzesy paskudnie. Mimo tego jak potem
pomaluje jakims innym z tych tanszych (np avonem ) to efekt jest calkiem
niezly. Ale pracochlonne to bo trzeba dlugo czekac az astor wyschnie, co
przy jego konsystenscji jest naprawde czasochlonne.
asotra pewnie tak jak architecta wywale wkoncu do smieci :( szkoda tylko
kasy.....
ale to jest wlasnie to o czym bylo w innym watku........reklama jest
manipulacja jezeli ktos wierzy w 100^% w reklame to skonczy tak jak ja i
Ulka i pewnie jeszcze inne dziewczyny z tuszami ktore sa niewypalem tylko
mialy swietnie zrobiona reklame. Niestety trzeba samemu sprawdzac w drogerii
o ile sie da.

pozdrawiam niedzielnie i slonecznie ze slaska

1. Data: 2003-12-28 16:10:24

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> No coz, ja tez zawiodlam sie na caligraphy. Lezy sobie na półeczce

A ja swoj sprezentowalam kolezance i jest bardzo zadowolona, wiec to
widocznie zawsze tak bywa z tuszami - kazdy znajdzie swojego amatora
(amatorke) ;))

Pozdrowionka,
Iwona

_____________
Who am I
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39011

1. Data: 2003-12-28 17:30:01

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja swoj sprezentowalam kolezance i jest bardzo zadowolona, wiec to
> widocznie zawsze tak bywa z tuszami - kazdy znajdzie swojego amatora
> (amatorke) ;))

chyba bede musiala poszukac amatora mojego tuszu caligraphy bo pewnie
istnieja

pozdr

MF More Lashes - chwale
A co Wy na to?