Atak na dzieci - Manchester.

121. Data: 2017-05-26 20:01:42

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Poza tym moim zdaniem Braun przewyższa intelektualnie narodowców, gorzej
> że jest sam, nie ma partii Braunów.

Widać sam intelekt nie wystarczy, żeby porwać za sobą ludzi i założyć
partię. Widać Braun nie ma ambicji przywódczych. Widać nie nadaje się na
prezydenta.

122. Data: 2017-05-26 20:03:48

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> O co Kowalski najeżdża na Brauna?

Kowalski ma kumpla, pastora protestanckiego, z którym robi różne filmiki.
Braun w swoich pogadankach ukazuje protestantyzm jako jeśli nie największe
to jedno z największych zagrożeń dla Polski w szczególności- na przestrzeni
naszej historii. Mówi wprost, że to było tylko narzędzie w rękach różnego
rodzaju loży. Nie ma też złudzeń co do obecnego protestantyzmu- którego
porównuje z murzynem, który już swoje zrobił, więc może odejść.

--
Chiron

123. Data: 2017-05-26 20:05:01

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Widać sam intelekt nie wystarczy, żeby porwać za sobą ludzi i założyć
> partię. Widać Braun nie ma ambicji przywódczych. Widać nie nadaje się na
> prezydenta.

Chyba pojęcie "kompromis" nie jest tym, które dobrze przyswoił :-)

--
Chiron

124. Data: 2017-05-26 21:32:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Chyba pojęcie "kompromis" nie jest tym, które dobrze przyswoił :-)

Bez umiejętności szukania KORZYSTNYCH kompromisów jego (skądinąd bardzo
pozytywny) wizerunek pozostaje poza sferą zainteresowania szerszej części
społeczeństwa. On niestety sprawia wrażenie, że tak naprawdę nie chce czy
nie może niczego zrobić dla ludzi, którzy go popierają. Jego działalność
niczego nie wnosi poza uświadamianiem im tego, co i tak ich do niego
przywiodło - ja jestem zawiedziona.

125. Data: 2017-05-26 22:39:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 19:06, Ikselka pisze:

> Ciocię możesz sobie pier... ile chcesz,

Ciociu Lidio... fuj... żona tego komendanta jest lepsza, chociaż też ma
taki kisiel w głowie jak ciocia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

126. Data: 2017-05-26 22:51:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ciociu Lidio... fuj... żona tego komendanta jest lepsza, chociaż też ma
> taki kisiel w głowie jak ciocia.

Ze zwierzeniami rodzinnymi nie do mnie.

127. Data: 2017-05-26 23:13:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 22:51, Ikselka pisze:

> Ze zwierzeniami rodzinnymi nie do mnie.

Przejrzyj się w lustrze ciociu Lidio, twoje odbicie różni się tylko
jedną literką
http://www.filmweb.pl/serial/Opowie%C5%9B%C4%87+podr
%C4%99cznej-2017-771634

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

128. Data: 2017-05-26 23:25:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Przejrzyj się w lustrze ciociu

Posłuchała?

129. Data: 2017-05-27 01:40:49

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie może niczego zrobić dla ludzi, którzy go popierają. Jego działalność
> niczego nie wnosi poza uświadamianiem im tego, co i tak ich do niego

No wiesz- nie każdy ma za zadanie zostać przywódcą. On czy też Michalkiewicz
albo wspaniały dr Przybył- to ludzie, którzy robią pracę u podstaw.
Trucizna, którą wielu ludzi ma w sobie- cały ten jad propagandowy, który się
w nich wżarł- szczególnie w ludzi, którzy mają się za bardzo wykształconych-
zostaje często znacznie albo nawet całkiem osłabiona- poprzez ich wykłady.

--
Chiron

130. Data: 2017-05-27 02:14:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> zostaje często znacznie albo nawet całkiem osłabiona- poprzez ich wykłady.

Myślę, że to trochę złudne. Analogia: skrajny lewicowiec nie pójdzie na
wykład teologiczny z intencją wysłuchania go w otwarty na refleksję sposób.
Tak samo na wykładach p. Brauna - raczej nie ma osób z "opcji przeciwnej",
takich, które przyszłyby posłuchać i przemyśleć nie odrzucając z góry.
Na jego wykłady idzie ten, kto CHCE usłyszeć i wzbogacić to, co już sam
popiera.
Dlatego, nie umniejszając wielkiej wartości pracy pana Brauna, nie sądzę,
aby działy się tam w ludziach wielkie przemiany czy następowały choćby
refleksje nad czymś nowym, bo nie idą tam ludzie żeby się do czegoś
przekonać - Ci, którzy tam idą, jedynie poszerzają swoje zainteresowania i
utwierdzają się w swych (wcześniej posiadanych) poglądach.

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego
Enneagram