Atak na dzieci - Manchester.

71. Data: 2017-05-25 12:57:21

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 09:26, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Będą tylko ci co już są, nie będzie nowych - mniejsza pula do
> pilnowania. I przy okazji nie będzie problemu z bydłem na ulicach
> oraz "przejmowaniem dzielnic".

Czyli ludzi, którzy nie mają nic wspólnego z terroryzmem, nie są
przestępcami, nazywasz bydłem?

Dlaczego ci ludzie są w/g ciebie bydłem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2017-05-25 13:13:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli ludzi, którzy nie mają nic wspólnego z terroryzmem, nie są
> przestępcami, nazywasz bydłem?
>
> Dlaczego ci ludzie są w/g ciebie bydłem?

Dlatego:
https://www.google.pl/search?client=safari&hl=pl-pl&
q=uchodźcy+w+niemczech+youtube&sa=X&ved=0ahUKEwjrrcb
y84rUAhVBWBQKHbojAQ0Q1QIIZSgC&biw=320&bih=529

I dlatego:
http://wpolityce.pl/m/swiat/270362-uchodzcy-muzulman
scy-w-niemczech-zadaja-domow-i-samochodow-dadza-im-t
o-aby-nie-wysadzali-sie-w-powietrze-na-miejskich-dep
takach

Niemcy też JUŻ tak sądzą:

http://m.telewizjarepublika.pl/merkel-zmienia-zdanie
-uchodzcy-jednak-nie-sa-tak-mile-widziani,41200.html

http://wpolityce.pl/m/forum/swiat/4-dyskusje-pod-pub
likacjami-dzialu-swiat/tematy/284279-w-niemczech-law
inowo-rosnie-liczba-atakow-na-osrodki-dla-uchodzcow-
odnotowano-45-podpalen-od-poczatku-tego-roku-komenta
rze-publikacji

73. Data: 2017-05-25 13:24:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 08:06, Kviat pisze:

> Pinokio to nawiedzeniec religijny. Oni też się na żartach nie znają.

Co ci się nie podoba?
"My home is my castle" - "Mój dom jest moją twierdzą"
Kiedy bandzior wchodzi do naszego domu, chce nas okraść żonę i córkę
zgwałcić a nas zamordować to mamy pełne prawo go zabić.
On nie ma prawa, my mamy prawo.
Podobnie Indianie mieli prawo zabijać purytan, niestety purytanie mieli
kolosalną przewagę i dopuścili się ludobójstwa.

74. Data: 2017-05-25 13:28:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Co ci się nie podoba?
> "My home is my castle" - "Mój dom jest moją twierdzą"
> Kiedy bandzior wchodzi do naszego domu, chce nas okraść żonę i córkę
> zgwałcić a nas zamordować to mamy pełne prawo go zabić.

Nie denerwuj się, to żałosny prowokator. Pierwszy by zabił.

75. Data: 2017-05-25 14:12:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 13:24, pinokio pisze:

> Co ci się nie podoba?

Twój brak rozumu.
Który powoduje, że dzielisz bandziorów na gorszych (tych, którzy
przybywają razem z imigrantami) i na lepszych (tych, których już masz u
siebie).

Dlatego wyciąłem pozostałą część twojej pisaniny, która w ogóle nie
miała z tym związku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

76. Data: 2017-05-25 15:11:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 14:57, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Ładną definicję sobie wymyśliłeś.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
To było pytanie, a nie definicja.

> Niech zgadnę, mam zaprzeczać a
> ty odpalisz swój standardowy tekst nr.5, który brzmi

Nie zgadłeś.

>"to było
> pytanie retoryczne"?

To nie było pytanie retoryczne.
Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

> No musiało tamto być retoryczne, skoro w tym odnosisz się do
> odpowiedzi której nie udzieliłem.

No to jeszcze raz, bo widzę, że nie zrozumiałeś pytania:
Dlaczego ci ludzie są w/g ciebie bydłem?
(Nie, to nie jest pytanie retoryczne. I nie zrób z siebie idioty udając,
że pisałeś o krowach, a nie o ludziach).

> Siadaj, dwója.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

77. Data: 2017-05-25 15:54:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 23:11, Przemysław Dębski pisze:

> Bo widzisz to jest tak, osoba normlna wyrabia sobie zdanie na temat
> drugiej osoby w jakimś względnie krótkim czasie, po czym już z
> automatu adekwatnie do swojego zdania ją traktuje. Taki ciąg
> automatycznego reagowania może przerwać tylko jakieś znaczące
> wydarzenie w relacjach między tymi osobami, ale na pewno nie jakaś
> chwilowa niepewność wymykająca się intuicji.

A skąd to taką miarę normalności wytrzasnąłeś? Na palcach jednej ręki
policzyłabym osoby w necie, co do których mam wyrobioną jednoznaczną
opinię. Co do całej reszty zdarzyć się może wszystko, pomimo wielu
spędzonych tutaj lat (że tak to ujmę). Zawsze myślałam, że to właśnie
jest normalne - kierować się raczej tym, co człowiek pisze, a nie jakąś
tam wyrobioną wcześniej na szybko o nim opinią. W końcu mamy tutaj do
dyspozycji tylko słowa.
A okazuje się, że jestem socjopatką, skoro tak myślałam, czy tak?

Ewa

78. Data: 2017-05-25 15:57:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 14:46, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Tak, ale to są kwetie których upilnowanie jest być może trudne,
> ale realne.

Nie byłabym taka pewna. Zaprzeczają temu choćby np. zamachy na WTC.

Ewa

79. Data: 2017-05-25 16:35:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 16:04, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Dobre, dokładnie precyzujesz

Tylko tacy pozostali, bo resztę wykluczyłeś.

> kogo wg. ciebie nazywam bydłem, po
> czym stawiasz na końcu znak zapytania i całość nazywasz pytaniem.

Co za różnica, czy to zwykłe pytanie, czy retoryczne czy, ja pierdolę,
pytanie z tezą czy jeszcze jakieś inny rodzaj pytania? To nie ma
znaczenia, kompletnie. Skup się.

Zachowaj się jak facet z jajami i zwyczajnie napisz kogo w/g CIEBIE
nazwałeś bydłem. Od razu by wyszło czy się pomyliłem i niepotrzebne by
były te psudointelektualne dywagacje na temat formy ciągnące się przez
kilka postów.

> Którzy ludzie? Ci których ja mam na myśli, czy ci których chcesz
> mi wmówić że mam na myśli?

Jeżeli nie ci ludzie, których wymieniłem i nie ci, których wykluczyłeś,
to którzy ludzie?
(Pytam o tych, których miałeś na myśli)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2017-05-25 16:42:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> spędzonych tutaj lat (że tak to ujmę). Zawsze myślałam, że to właśnie
> jest normalne - kierować się raczej tym, co człowiek pisze,

Nopopatrzpani - a Lenin pisał, że...
Ja wolę kierować się tym, co dana osoba ROBI.

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego
Enneagram