Re: ^ Ateiści boją się śmierci ^

Data: 2006-12-25 18:00:48
Temat: Re: ^ Ateiści boją się śmierci ^
Od: "patix" <e...@w...pl>

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:458f9d94$0$17966$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "patix" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja wam kurwa dam mądralę, wy ... wy ... niedofilozofowani bajkopisarze :))

czyli się zgadza ?

> :) No i ? To jest ten stach :)

jak by to prosto ująć ??

jeśli ktoś pisze - nie wchodź pod pociąg , bo będzie po Tobie -
czy to oznacza ,że się boi pociągu ??

IMO nie tyle sie boi co wie jak to się skończy.
Nie przeszkadza mu to wcale wsiadać doń lub
oglądać go z peronu bez strachu.

Ty zaś zdajesz się sugerować ,że nleży bez strachu
wejść na tory i czekać na spotkanie. I każdy
kto tego nie robi jest strachliwy ?

Ja tam wole bez strachu stać na peronie i wcale
mi nie przeszakdza byś Ty nazywał to strachem. :))

zdrówko
patix