Re: Atkins?

From: WiRAHA <w...@a...net>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Atkins?
Date: Fri, 04 Jun 2004 15:44:32 +0200

> miszcz uważa że człek pierwotny nieuzbrojony przez nature w możliwości
> polowania zjadał resztki po drapieznikach, znaczy sie kości he he ,
> z których wyjadał szpik a to jest najlepszy i najwartościowszy pokarm.
> sezonowo mógł jeszcze wybierać jaja z gniazd i zbierać jagody i orzechy które
> to do dziś są w stanie dzikim jadalne, bo owoców jadalnych w stanie dzikim
> nie było(dopiero cywilizacja je stworzyła)
> z głodu mógł jedynie przeżuwać pędy młodych roślin .
> sprawdz więc jakie jest BTW szpiku kostnego

to ze mogl jesc szpik to bardzo prawdopodobne - nia mam watpliwosci ze
byl to przysmak - dla wielu wciaz jest. natomiast zabawna jest ilosc
tluszczow - gl nasyconych na DO bo nie ma ona (jak dla mnie) nic
wspolnego z naturalna ich zawartoscia u zwierzat zyjacych na wolnosci -
ktore byly wtedy wszystkie dziczyzna. i dlatego te zalecenia o jedzeniu
loju czy smietany to dla mnie hardcore

pozd
WiRAHA