Atkins?

1. Data: 2004-06-01 13:51:40

Temat: Atkins?
Od: "tade" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://info.onet.pl/929411,69,item.html

2. Data: 2004-06-02 13:33:01

Temat: Re: Atkins?
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos juz kiedys mierzył poziom cholesterolu we krwi bedac na diecie
Atkinsa ????
ja jestem od Lutego czy mam byc pierwszy ?
jak by co to powiedzcie co mam zbadac bo na badaniach to sie nie znam ? i co
ile powinno byc ?

P.S.narazie bedac na diecie mam:
-wspaniale samopoczucie psychiczne :)
-3 pary spodni do wyrzucenia :)
-kilkanascie kilo mniej :)
wsrod wad wymienil bym
-spozywanie witamin jako suplementu :(
-powazne obawy jak osiagne optymalna wage to czy zodolam ja utrzymac by nie
spadala dalej :(

acha czy ktos wiel ile i jakich witamin potrzeba człowiekowi i gdzie je
mozna znalezc ?
mikroelementy tez by sie przydaly. jakas lista produktow i zawartosc w 100g
?

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

3. Data: 2004-06-02 14:52:27

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz <m...@n...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> mozna znalezc ?
> mikroelementy tez by sie przydaly. jakas lista produktow i zawartosc w 100g

no chłopie ja tych problemów z dodatowym braniem witamin i suplementów
na żywieniu optymalnym nie mam,
a reszta tak jak i u ciebie jest ok
nic nie tracisz przechodząc na DO , same zyski, radze przemyśleć
pozdr Ali

4. Data: 2004-06-04 07:42:58

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tade" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> http://info.onet.pl/929411,69,item.html

Pewien Amerykanin wytoczył proces spadkobiercom doktora Roberta Atkinsa
domagając się 28 tysięcy dolarów odszkodowania za szkody powstałe w jego
organizmie w wyniku stosowania słynnej diety.

53-letni Jody Gorran zaczął odżywiać się zgodnie z dietą Atkinsa 2 lata
temu, ponieważ chciał zrzucić zbędne kilogramy, jednak uboga w węglowodany
dieta opierająca się głównie na tłustych i bogatych w proteiny posiłkach
podniosła jego cholesterol do tak wysokiego poziomu, że musiał poddać się
operacji odblokowania naczyń krwionośnych.

W procesie Gorran będzie domagać się również umieszczania na produktach
Atkinsa informacji o potencjalnych zagrożeniach, jakie niesie ze sobą
podwyższony poziom cholesterolu.

Słynna dieta Atkinsa polega na ograniczaniu zawartości węglowodanów w
posiłkach i zastępowania ich tłuszczami oraz białkami.

a wystarczy zmniejszyć ilosc białka aby odzyskać człowieczeństwo.

5. Data: 2004-06-04 10:12:11

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> a wystarczy zmniejszyć ilosc białka aby odzyskać człowieczeństwo.

i ocalic ludzkosc. faktycznie, jaki to proste

a swoja droga - czy dr Kwasniewski wypowiadal sie kiedys na temat tego
jak jego zdaniem zywili sie ludzie pierwotni? bo jestem ciekaw co o tym
sadzi i jak to sie ma do jego diety

pozd
WiRAHA

6. Data: 2004-06-04 10:46:39

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos juz kiedys mierzył poziom cholesterolu we krwi bedac na diecie
> Atkinsa ????
> ja jestem od Lutego czy mam byc pierwszy ?

Możesz podać na grupie, nie pamiętam aby ktoś podawał.

> -spozywanie witamin jako suplementu :(

Ciekaw jestem co i ile bierzesz, jak możesz to podaj.

Pozdrawiam,
Adam

7. Data: 2004-06-04 13:24:10

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA <w...@a...net> napisał(a):

> [...]
>
> a swoja droga - czy dr Kwasniewski wypowiadal sie kiedys na temat tego
> jak jego zdaniem zywili sie ludzie pierwotni? bo jestem ciekaw co o tym

miszcz uważa że człek pierwotny nieuzbrojony przez nature w możliwości
polowania zjadał resztki po drapieznikach, znaczy sie kości he he ,
z których wyjadał szpik a to jest najlepszy i najwartościowszy pokarm.
sezonowo mógł jeszcze wybierać jaja z gniazd i zbierać jagody i orzechy które
to do dziś są w stanie dzikim jadalne, bo owoców jadalnych w stanie dzikim
nie było(dopiero cywilizacja je stworzyła)
z głodu mógł jedynie przeżuwać pędy młodych roślin .
sprawdz więc jakie jest BTW szpiku kostnego

8. Data: 2004-06-04 13:44:32

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie było(dopiero cywilizacja je stworzyła)
> z głodu mógł jedynie przeżuwać pędy młodych roślin .
> sprawdz więc jakie jest BTW szpiku kostnego

to ze mogl jesc szpik to bardzo prawdopodobne - nia mam watpliwosci ze
byl to przysmak - dla wielu wciaz jest. natomiast zabawna jest ilosc
tluszczow - gl nasyconych na DO bo nie ma ona (jak dla mnie) nic
wspolnego z naturalna ich zawartoscia u zwierzat zyjacych na wolnosci -
ktore byly wtedy wszystkie dziczyzna. i dlatego te zalecenia o jedzeniu
loju czy smietany to dla mnie hardcore

pozd
WiRAHA

9. Data: 2004-06-04 15:49:42

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA <w...@a...net> napisał(a):

> [...]
> wspolnego z naturalna ich zawartoscia u zwierzat zyjacych na wolnosci -
> ktore byly wtedy wszystkie dziczyzna. i dlatego te zalecenia o jedzeniu

dziczyzna też nie musiała być chuda, przecie na chude mięso tylko idiota
polował,
podstawą był szpik.

10. Data: 2004-06-04 17:07:26

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> dziczyzna też nie musiała być chuda, przecie na chude mięso tylko idiota
> polował,
> podstawą był szpik.

ROTFL

ali jesteś matołek!!!