Atkins

1. Data: 2002-08-16 21:49:04

Temat: Atkins
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam Atkinsa (a co ;)
Poczytałam pobieżnie i nie wiem jak to jest - masło, margaryna czy nic z
tego?

Sandra

2. Data: 2002-08-17 08:05:22

Temat: Re: Atkins
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zaczynam Atkinsa (a co ;)
> Poczytałam pobieżnie i nie wiem jak to jest - masło, margaryna czy
nic z
> tego?

Witaj,

Maslo - jak najbardziej.
Margaryna - a tego jeszcze ktos uzywa?

Ofelia, ktore stronki obczytalas? I kiedy zaczynasz?

pozdrawiam, Iza

3. Data: 2002-08-17 12:51:08

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ofelia, ktore stronki obczytalas? I kiedy zaczynasz?

Najpierw Super Linie :) a potem www.atkinscenter.com

Nie bardzo tylko jeszcze jednej rzeczy rozumiem... podane jest ile jeść
serów i ile warzyw dziennie, ale czy w to już jest wliczone te 20 gram
węglowodanów, czy samemu trzeba "na piechotę" liczyć...

Zaczynam dziś, ale trochę oszukam, bo idę do knajpy i będę się
alkoholizować...

Sandra

4. Data: 2002-08-19 15:18:14

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zaczynam Atkinsa (a co ;)

Skonczylam :( Po dwoch dniach bylo mi niedobrze od tluszczu, a dzis rano
wrecz slabo. :(((((

Sandra

5. Data: 2002-08-19 16:23:59

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał:

> Skonczylam :( Po dwoch dniach bylo mi niedobrze od tluszczu, a dzis
rano
> wrecz slabo. :(((((

Czesc Sandra,
Poczatki tej diety, z tego co zdalalam przeczytac, bywaja trudne.
Wiele osob o nich pisze w ten sam sposob: mdlosci, slabosc itp. Ale
podobno po nich przychodzi dobra passa. Ja nie namawiam, nie
stosowalam, wiec ciezko mi sie wypowiadac. Chce tylko dodac, ze u
nmie proces odstawiania slodyczy tez na poczatku byl przykry. Mialam
istne doly psychiczne, trzesawki i w zyciu nie bylam tak wkurzona jak
wtedy. Dzis juz wiem, ze warto bylo to przemeczyc i przeczekac.

pozdr, Iza

6. Data: 2002-08-19 19:47:48

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Skonczylam :( Po dwoch dniach bylo mi niedobrze od tluszczu, a dzis rano
> wrecz slabo. :(((((
>
> Sandra

:))) to sobie odpusc tluszcz .....

V.

7. Data: 2002-08-19 22:36:44

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vefour" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

> :))) to sobie odpusc tluszcz .....

Hmmm, w diecie tluszczowej? :000

Sandra

8. Data: 2002-08-19 22:37:48

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczatki tej diety, z tego co zdalalam przeczytac, bywaja trudne.
> Wiele osob o nich pisze w ten sam sposob: mdlosci, slabosc itp. Ale
> podobno po nich przychodzi dobra passa.

A to dobrze wiedziec. Podoba mi sie ta dieta, bo sery bym mogla jesc tonami,
jajka tez. Sprobuje jeszcze raz za pare dni :)

pozdrawiam

Sandra

9. Data: 2002-08-20 07:21:14

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał:

> Sprobuje jeszcze raz za pare dni :)

Moze i ja tez, w sumie to ciagle szykuje sie do zmiany.
Sery i jajka tez moge jesc tonami i ostatnio tak jem.
Wreszcie ! :-)))) (i nic nie utylam)

pozdrowki, Iza

10. Data: 2002-08-20 08:14:21

Temat: Dlaczego "Atkins"?
Od: "Zbyszek" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zaczynam Atkinsa (a co ;) [..]
> Sandra

Dziewczyno, dlaczego akurat dieta Atkinsa? Jak wywnioskowałem z opisu tej
diety służy ona wyłącznie odchudzeniu. Stąd nadpodaż białka i silny niedobór
węglowodanów. Jest to nadmierna eksploatacja organizmu i dlatego się
chudnie.
Masz do dyspozycji tu na grupie dużą ilość ludzi stosujących dietę Jana
Kwaśniewskiego, masz bogatą polskojęzyczną literaturę na ten temat (tak w
internecie jak i w najbliższej księgarni), masz bezpłatnych doradców
żywieniowych w internecie, masz liczne grono lekarzy tak odżywiających się,
którzy Ci pomogą w razie problemów, masz ośrodki wypoczynkowe gdzie tak
żywią i uczą DO, masz przychodnie z aparatami do aplikowania prądów
selektywnych, które przyspieszą efekty DO w wypadku silnego rozregulowania
twojego systemu nerwowego. Dlaczego wybrałaś więc Atkinsa? Na niskobiałkowej
i niskowęglowodanowej diecie JK osiągnięcie właściwej wagi ciała to tylko
niewiele znaczący efekt uboczny. Korzyści są o wiele większe.
Radziłbym Ci przerwać ten eksperyment. Daj sobie ze 3 miesiące czasu na
zapoznanie się z zasadami DO. Nie spiesz się (chyba, że istnieje u Ciebie
jakieś zagrożenie zycia), zapozanj się dokładnie z zasadami, z relacjami
ludzi tak jedzących, zbadaj stan swojego ciała i tak przygotowana możesz
rozpocząć DO. Pośpiech tu nie jest wskazany, zrobisz to źle, zrazisz się i
już do tego nie wrócisz, a korzyści z DO uwierz mi są ogromne.
Zbyszek

choroba
Co Kwaśniewski mówi o Ravnskovie?
wakacje !!!