Atkins mi nie działa :(((

1. Data: 2004-02-09 07:47:14

Temat: Atkins mi nie działa :(((
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie...jem "tylko" miesko, jaja, rybke, sery, warzywka, moze tych
warzywek i serka troche za duzo, no i sie dorwalam do smietany 30% -z dwa
kubeczki w tydzien poszly. Przyznaje bez bicia-wychleptalam dwie kawy
kofeinowe i dwa lyki koli light na poczatku, Boshe, no ale nie robmy mecyj,
nie powinno to tak wplynac, nie? A tu zero spadku wagi, nawet nie wiem, czy z
pol kilo do gory nie poszlo (wazylam sie raz), ee tam, wytrzymam jeszcze
tydzien, ale jakos bez przekonania, a miala byc taka rewelka :((
Pozdrowka
Hania bez normalnej kawy, to i zrzedzaca ;-))

2. Data: 2004-02-09 08:02:38

Temat: Re: Atkins mi nie działa :(((
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Hania bez normalnej kawy, to i zrzedzaca ;-))

To nie zrzędź i pij kawę :))))
Nie wiem dlaczego Atkins zabrania picia kawy, jeżeli zabrania. Nie pamiętam,
dawno czytałem. Może mylisz z Montim?
Kofeina jest jedynym potwierdzonym naukowo środkiem (dozwolonym w
ograniczonych ilościach), który u sportowców przyspiesza spalanie kwasów
tłuszczowych.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2004-02-09 08:30:45

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 09:02:38 +0100, na pl.misc.dieta, Leszek Serdyński
napisał(a):

> Nie wiem dlaczego Atkins zabrania picia kawy, jeżeli zabrania. Nie pamiętam,
> dawno czytałem.

Zabrania, bo kofeina może powodować wyrzut insuliny.
Czy coś w tym rodzaju ;)

--
Eva Sheers

4. Data: 2004-02-09 08:44:48

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 07:47:14 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, Hania napisał(a):

> No wlasnie...jem "tylko" miesko, jaja, rybke, sery, warzywka, moze tych
> warzywek i serka troche za duzo, no i sie dorwalam do smietany 30% -z dwa
> kubeczki w tydzien poszly.

Co do śmietany, to nie masz co się przejmować, bo wg danych, które Atkins
podaje, właśnie tłusta śmietana ma najmniej węgli spośród śmietan.
Tak więc 2 kubeczki w tydzień to nie wydaje mi się dużo.
Natomiast przyjrzałabym się ilościom i IG warzywek. Warzywa początkowo
powinny być pod ścisłym nadzorem, co do ilości i jakości. Przede wszystkim
zalecane są warzywa zielone, np. sałata, którą Atkins uznaje za najlepszą w
1. fazie ;) No i tych warzyw nie powinno być więcej dziennie niż 2-3
szklanki, mierząc _przed_ obróbką :]
Atkins, w przypadku trudności z chudnięciem, radził ograniczenie sera
żółtego (bo co do białego, nie wolno go jeść w ogóle, z nabiału początkowo
można tylko masło, ser żółty, śmietanę).
A jakie ryby jesz ?

> Przyznaje bez bicia-wychleptalam dwie kawy
> kofeinowe i dwa lyki koli light na poczatku, Boshe, no ale nie robmy mecyj,
> nie powinno to tak wplynac, nie?

A nie wiem. Ale uważam, że skoro autor zaleca stanowczo, żeby się czegoś
tam trzymać, przynajmniej póki chcesz chudnąć, to jednak trzeba tego
przestrzegać. Bo jeśli nie, to w zasadzie być może wcale nie byłaś na
diecie Atkinsa, tylko na czymś, co trochę jest do niej podobne :/

> A tu zero spadku wagi, nawet nie wiem, czy z
> pol kilo do gory nie poszlo (wazylam sie raz), ee tam, wytrzymam jeszcze
> tydzien, ale jakos bez przekonania, a miala byc taka rewelka :((

Jak już ludzie tutaj pisałi, nie ma diet doskonałych dla wszystkich.
A poza tym my czasami sami siebie okłamujemy. Niby jesteśmy na konkretnej
diecie, ale jako mądrzejsi od samego "boga" (twórcy diety :D) pozwalamy
sobie na to, na owo, bo przecież "nie powinno to tak wpłynąć" ;)

Haniu, albo rób tę dietę, jak należy, albo może jednak przejdź na MM, która
jednak jest mniej restrykcyjna, IMO :)

--
Eva Sheers

5. Data: 2004-02-09 08:47:36

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrowka
> Hania bez normalnej kawy, to i zrzedzaca ;-))

...a wedlug mnie przesadzasz.. Nie znam sie na tej diecie, ale piszesz: "kto
wie czy nie poszla waga o 0,5 kg do gory". To wyraznie wskazuje ze nie
czekalas na wyniki dluzej niz tydzien ;/ przeciez to jest bez sensu mierzyc
wage w spadkach +- 0,5 kg, wystarczy ze wypijesz 2 szklanki wody, wystarczy
ze tego dnia bardziej sie spocisz lub nie...

Tomek

6. Data: 2004-02-09 09:17:12

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> Natomiast przyjrzałabym się ilościom i IG warzywek.
warzywka dobre, bo tylko z listy, za to moglo byc ich troche wiecej niz
przepisowo.

> Atkins, w przypadku trudności z chudnięciem, radził ograniczenie sera
> żółtego (bo co do białego, nie wolno go jeść w ogóle, z nabiału początkowo
> można tylko masło, ser żółty, śmietanę).
A wiiidzisz Evunia, tu pewnie pies pogrzebany! Cos nie doczytalam albo sobie
przekombinowalam na swoja modle, bo wszamalam 0.5 kg tlustego bialego,
kurcze, z cebulka czesc, a czesc ze slodzikiem, nie powiem, dobre bylo ;-)))))
A jak plesniowe miekkie? Fety tez nie? ojojoj!

> A jakie ryby jesz ?
>Rybka pewnie dobra, bo makrelka (tlusta), no i sledzie ...ale juz
wyprostowala mnie Hafsa, ze w occie nie wolno, hmm, w tym tygodniu bedzie
lepiej ;-)

>Bo jeśli nie, to w zasadzie być może wcale nie byłaś na
> diecie Atkinsa, tylko na czymś, co trochę jest do niej podobne :/

no dobra, dobra, cofam pytanie, ale do licha, skoro tyle nie mozna, to w
koncu co jesc? miecho? wracamy do punktu wyjscia, bo miecha ponoc za duzo tez
nie mozna, hmmm

> Haniu, albo rób tę dietę, jak należy, albo może jednak przejdź na MM, która
> jednak jest mniej restrykcyjna, IMO :)

taa, ale chcialam jakos ruszyc szybko ze 2 kg, potem-pewnie ze na MM, bo ciut
pieczywka i owocow to jednak bym kciala ;-)))

Pozdroweczka cieple
Hania

7. Data: 2004-02-09 09:30:08

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:
> Mon, 9 Feb 2004 09:02:38 +0100, na pl.misc.dieta, Leszek Serdyński
> napisał(a):

> Zabrania, bo kofeina może powodować wyrzut insuliny.
> Czy coś w tym rodzaju ;)

No wlasnie, pisalam niedawno w watku o kawie, ze wg najnowszych badan
szkodzi-ale MALA ilosc kawy- 2-3 filizanki dziennie, natomiast w wiekszej
ilosci jakoby nie( czyli 7 filizanek wypic mozna, tylko jak potem pozbyc sie
trzesienia rak, kolatania serca? tego nie wiem)
Pozdrawiam Hafsa
--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

gg 7496203 (czasem czynne)

8. Data: 2004-02-09 09:37:32

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:
> A jak plesniowe miekkie? Fety tez nie?
> ojojoj!

Czytaj, co napisane jest na opakowaniach, sery plesniowe maja 1 g wegli w
100g sera, co do fety to nie pamietam.

> no dobra, dobra, cofam pytanie, ale do licha, skoro tyle nie mozna,
> to w koncu co jesc? miecho? wracamy do punktu wyjscia, bo miecha
> ponoc za duzo tez nie mozna, hmmm

Jajka mozna, ryby...
poczytaj o 1 fazie raz jeszcze.

> taa, ale chcialam jakos ruszyc szybko ze 2 kg, potem-pewnie ze na MM,
> bo ciut pieczywka i owocow to jednak bym kciala ;-)))

No wlasnie, chciala by dusza do raju....
Czasem szybkie ruszenie nie jest mozliwe( szczegolnie u kobiet) dlaczego? bo
akurat sa w fazie przedmiesiaczkowej i gromadza wode, albo biora pigulki
antybaby itd
Troche cierpliwosci na pewno sie przyda.
Co do chlebka----- to ruina dla diety IMHO
zas owoce bedziesz mogla jesc( truskawki, maliny, jagody-obecnie
mrozone....) z owocami IMHO nie nalezy przesadzac w zadna strone
Hafsa

9. Data: 2004-02-09 09:38:05

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 09:17:12 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, Hania napisał(a):

> warzywka dobre, bo tylko z listy, za to moglo byc ich troche wiecej niz
> przepisowo.

Czyli "więcej" jednak. A czy trochę ? Nooo... Bij się w piersi i sama przed
sobą wyznaj, czy to było oby tak "trochę" :D

> A wiiidzisz Evunia, tu pewnie pies pogrzebany! Cos nie doczytalam albo sobie
> przekombinowalam na swoja modle, bo wszamalam 0.5 kg tlustego bialego

No... Grzesznico, Ty !!!
:D

> kurcze, z cebulka czesc, a czesc ze slodzikiem, nie powiem, dobre bylo ;-)))))
> A jak plesniowe miekkie? Fety tez nie? ojojoj!

Można, zdaje się, wszystkie plesniowe i Fetę też ! :)

> wyprostowala mnie Hafsa, ze w occie nie wolno, hmm, w tym tygodniu bedzie
> lepiej ;-)

Nooo... :)

> no dobra, dobra, cofam pytanie, ale do licha, skoro tyle nie mozna, to w
> koncu co jesc? miecho? wracamy do punktu wyjscia, bo miecha ponoc za duzo tez
> nie mozna, hmmm

Mięcha jedz ile dusza zapragnie, zakładając, że dusza nie ma jakichś
przepastnych potrzeb ;) Poza tym możesz jeść jaja, chyba bez ograniczeń.

> taa, ale chcialam jakos ruszyc szybko ze 2 kg

Ja poleciałam 4 kg. I to mimo pożarcia słodyczy w 3. dniu i w 7. bodajże.
Na noc :/ Ale poźniej tak zaszalałam ze słodyczami, że do dziś szaleję,
spoglądając z żalem na Atkinsa odwieszonego na kołek. Ale to tylko chwilowo
! Zbieram siły do poworotu na dietę, mam nadzieję, że tym razem na dłużej
:] Słaba jestem przeraźliwie. Węglowodanów pragnę z wielka mocą. Korera.

> potem-pewnie ze na MM, bo ciut
> pieczywka i owocow to jednak bym kciala ;-)))

Atkins owoce pozwala jeść, ale to później. Chlebka białego nie pozwala
nigdy, ale "czarny", ten jak najbardziej słuszny... Pewnie można, czasami
;) Wydaje mi się, że można w ogóle niemal wszystko, poza cukrem i białą
mąką, ale to już w fazie utrzymania wagi. Póki chcemy chudnąć - NIE.
Nie ma się co łudzić ;) Podobnie na MM. Dopóki zależy nam na traceniu wagi,
nie ma co liczyć, że wszystko możemy jeść. Jeśli nawet jest napisane, że
tak, byle IG było niskie, to i tak nie ma gwarancji, że każdy schudnie na
tym jednakowo. Zawsze trafi się ktoś, kto napisze, że nie chudnie.

--
Eva Sheers

10. Data: 2004-02-09 09:40:33

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@b...adresu> napisał(a):

> [...]
> ilosci jakoby nie( czyli 7 filizanek wypic mozna, tylko jak potem pozbyc sie
> trzesienia rak, kolatania serca? tego nie wiem)
Eee, ales mnie ucieszyla!no ja wlasnie tak historyczne ilosci wypijalam-to
chgyba sobie tdo tego kawulca wroce :))))))))

Hania

smalec z cebulka
MM Fasola
Dieta metaboliczna - ciekawe [dosc dlugie :]
Odchudzanie
najlepsza pora na ćwiczenia??