Re: Atopowe zapalenie skóry - jakie kosmetyki?

From: Agnieszka Młynarczykl <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Atopowe zapalenie skóry - jakie kosmetyki?
Date: Wed, 18 May 2005 14:33:22 +0200
Sender: a...@b...pl@pd9e9c14e.dip0.t-ipconnect.de

Użytkownik Katarzyna napisał:

> Mam atopowe zapalenie skóry na tle alergicznym i w związku z tym potwornie
> przesuszoną skórę zwłaszcza na czole. Czy któraś z was ma jakieś wypróbowane
> kosmetyki przy tej dolegliwości

Tak jak napisala agatka to co pasuje dla mnie dla ciebie moze sie
okazac nie do konca pomocne. Dermatolog moze doradzic, wymienic kilka
nazw firm produkujacych kosmetyki dla atopikow, ale niestety testowac
musisz sama metoda prob i bledow:( W tym linku (na dole artykulu) masz
spora liste takich kosmetykow:
http://www.wizaz.pl/images/beata/atopowe/index.php
Sam artykul rowniez jest ciekawy i przydatny:) Do tej listy mozesz
dopisac jeszcze firme A-derma seria Exomega (dla mnie idealna) oraz
Iwostin. Jesli sie malujesz i masz problemy z dobraniem odpowiedniej
firmy zajrzyj na polke z kosmetykami firmy Clinique-u mnie spisuje sie
na piatke:)
Najwazniejsze to miec dobrego dermatologa, ktory potrafi dobrze
dobierac leki, nie dajac bez przerwy samych silnych sterydow. Co zas sie
tyczy samego stosowania kosmetykow to bywa tak, ze po jakims czasie cos
co bylo dla Ciebie super zaczyna Cie uczulac-niestety:( Wtedy szukasz
dalej:) Na koniec podam Ci link do forum o atopii. W FAQ znajdziesz
mnostwo waznych informacji na temat atopii. Tak wiec i ta lekture Ci
polecam:
http://www.atopowe-zapalenie.pl/zapalenie/

Pozdrawiam i zycze powodzenia:)

Agnieszka Młynarczyk