Re: Atopowe zapalnie skory - odkrycie :)

From: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Atopowe zapalnie skory - odkrycie :)
Date: Wed, 7 Jun 2006 17:39:03 +0000 (UTC)

Pewnego dnia, a było to Wed, 07 Jun 2006 19:24:40 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@b...pl> i powiedziała:

> Wspolczuje :( Wiem na wlasnych rekach (i nie tylko) jak pot dobrze
> wplywa na zmieniona skore dloni. Ale wiem tez jaki to bol, jak nic nie
> pomaga na takie zmiany (takze zadne tabletki zeby zatrzymac swedzenie).

Owszem. Tylko zamiast dłoni podstaw całe ciało i upalne lato w źle
izolowanym betonowym bloku ;-) Mam sporo doświadczeń i z perspektywy
widzę, że przy właściwym i krótkim leczeniu sterydem męczyłabym się z
trzy lata mniej (nie wspominając, że jedna tubka Elocomu mniej szkodzi
niż 10 tubek różnych kortyzonów i kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt,
opakowań antyhistamin i antyalergicznych).

> Beth pisala w poscie wyzej, ze ma dobrego lekarza, ktory jako nieliczny
> odstawia sterydy i chwala mu za to. Byc moze wizyta u niego by Ci pomogla :)

Nie ma potrzeby - od ponad dwóch lat nie pamietam, co to azs ;-)

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization