Autko zdalnie sterowane

1. Data: 2005-08-16 08:35:51

Temat: Autko zdalnie sterowane
Od: "Ola" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zastanawiam sie nad prezentem na 3 urodziny synka, myslalam o autku zdalnie
sterowanym. I tu watpliwosci i pytania:

czy dziecko 3-letnie zabawi sie takim autkiem?

czy to mu sie spodoba?

czy sie zaraz nie znudzi?

jakie ewentualnie wybrac - sportowe, terenowe, duze kola, gumowe, czy inne?

wszelkie inne uwagi doswiadczonych w temacie rodzicow

Za wszelkie sugestie z gory dziekuje

Pzdr.

--
Ola, Piotrus (25.09.2002) i Tomus (19.07.2004)

2. Data: 2005-08-16 21:09:30

Temat: Re: Autko zdalnie sterowane
Od: "Monikas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@t...pl> napisał w wiadomości

> czy dziecko 3-letnie zabawi sie takim autkiem?

Chyba trochę za wcześnie - trzylatek może mieć kłopoty z obsługą pilota.

> czy to mu sie spodoba?
> czy sie zaraz nie znudzi?

Zależy od dziecka. Mojemu podobało się, ale nie było w ciągłym użyciu.

> jakie ewentualnie wybrac - sportowe, terenowe, duze kola, gumowe, czy
> inne?

Na dworze lepiej spisują się terenowe na dużych kołach; są też zwykle
solidniej wykonane niż sportowe.

--
Monika

3. Data: 2005-08-17 13:03:15

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@t...pl> napisał
| czy dziecko 3-letnie zabawi sie takim autkiem?

jak lubi to i się zabawi :) Moja córka nie miała z tym trudności :)

| czy to mu sie spodoba?

może się spodobać - zwłaszcza jak bryka będzie terenowa albo wózek sportowy
;)

| czy sie zaraz nie znudzi?

zabawka jak każda jedna - tylko że ta robi więcej hałasu i pożera więcej
baterii. W naszej terenówce trzeba 5 paluszków i podziała jakieś 2-3 dni
przy umiarkowanym tesowaniu. Ale frajda niezła :)

| jakie ewentualnie wybrac - sportowe, terenowe, duze kola, gumowe, czy
inne?

gumowe wielkie koła i oczywiście że terenowy !!!

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

4. Data: 2005-08-17 14:37:50

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisała:

> zabawka jak każda jedna - tylko że ta robi więcej hałasu i pożera więcej
> baterii. W naszej terenówce trzeba 5 paluszków i podziała jakieś 2-3 dni
> przy umiarkowanym tesowaniu. Ale frajda niezła :)

to ja tak niesmialo...
mozna znalezc z akumulatorkiem i ladowarka :)
(ciut drozsze, ale i solidniejsze)

> inne?
> |
> gumowe wielkie koła i oczywiście że terenowy !!!

ieee tam ;)

mial mlody terenowke mercedes (solidne, niemieckie i duze :)),
a jednak inny merc (tym razem made in china) go przebil:

http://www.jiadatoys.com/cp/898-2.htm

ponad pol-metrowa wyscigowa, dwa biegi w przod, jeden w tyl,
regulowany mechanizm roznicowy (a i tak na tym "miekszym"
potrafi krecic baczki) - jedyna zabawka, ktorej nie chce "wspoldzielic"
z kimkolwiek innym (i tak dobrze, ze _tylko_ w tym przypadku
jedynactwo wylazi ;))

Co jeszcze istotne - sterowanie - przyjazne dla prawo- i lewo-
recznych. A to z uwagi na pokretlo i "pistoletowy uklad",
zamiast tradycjnych wajch.

Niestety, po domu, z uwagi na osiagane predkosci sie nie nadaje.
W domku ma kilka mniejszych, z takim, wielkosci pudelka zapalek
wlacznie ;) No ale moj to wariat na punkcie wszystkiego co ma kola jest...

(ale nie narzekam, zarowno jak obaj jezdzimy na rowerach,
jak we dwa autka idziemy posterowac... teraz musze tylko rolki (dla siebie)
nabyc ;))

v.

5. Data: 2005-08-17 14:47:16

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał
| mozna znalezc z akumulatorkiem i ladowarka :)
| (ciut drozsze, ale i solidniejsze)

no pewnie :) nasz to model wymienny - tylko komu chce się latać po sklepach
i szukać akumulatorków + ładowarki - i tak zwyczajne autko za ok 100 zł
podwaja swoją wartość.

> [...]
| potrafi krecic baczki) - jedyna zabawka, ktorej nie chce "wspoldzielic"
| z kimkolwiek innym (i tak dobrze, ze _tylko_ w tym przypadku

a nasz ma redeukcję prędkości, joystick do sterowania i jeszcze jest super
hiper fajny :D

a tak wogóle to nasz jest najfajniejszy :P

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

6. Data: 2005-08-17 14:54:52

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sklepach
> i szukać akumulatorków + ładowarki - i tak zwyczajne autko za ok 100 zł

a ja nie mowie o opcji "zamiast baterii 1.5v akumulatorki 1.3v
i ladowarka", tylko o autku z akumulatorem zelowym (bodajze)
juz w komplecie :)

> a nasz ma redeukcję prędkości, joystick do sterowania i jeszcze jest super
> hiper fajny :D

ale jest terenowy i nie pali tak gumy ;p

> a tak wogóle to nasz jest najfajniejszy :P

oj, bo zapakujemy cale auto aut i przyjedziemy na zawody ;p
(terenowce i kaluzowce tez sie znajda ;))

a tak powazniej - dla trzylatka Oli to moze faktycznie
lepiej cos wolniejszego na poczatek...

v.

7. Data: 2005-08-18 10:45:41

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał
| oj, bo zapakujemy cale auto aut i przyjedziemy na zawody ;p
| (terenowce i kaluzowce tez sie znajda ;))

przegrani stawiają piwo i lody :D

| a tak powazniej - dla trzylatka Oli to moze faktycznie
| lepiej cos wolniejszego na poczatek...

to poleć swój :P

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

8. Data: 2005-08-18 17:11:24

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisała:

> Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał
> |
> przegrani stawiają piwo i lody :D

skoro sie napraszasz z poczestunkiem ;)

> to poleć swój :P

szukalem i nie znalazlem takiego "z redukcja predkosci" jak Wasz...
...jest wprawdzie jakis busior, jak ma slabe baterie
to pewnie jezdzi tylko nieznacznie szybciej niz Wasza terenowka,
a jakby jeszcze zaczep na sznurek dorobic... ale to chyba nie
o takie "zdalne sterowanie" chodzilo ;p

v.

9. Data: 2005-08-19 06:32:01

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał
| skoro sie napraszasz z poczestunkiem ;)

pamiętaj - ja lubię czekoladowę a Nika truskawkowe :D

| szukalem i nie znalazlem takiego "z redukcja predkosci" jak Wasz...

no kuna ! chyba jednak obfotografuję Ci naszego wypasa mogę nawet filmik
nagrać :D

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

10. Data: 2005-08-19 08:36:41

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał
> |
> pamiętaj - ja lubię czekoladowę a Nika truskawkowe :D

zapamietam, a jakbym zapomnial, to bede widzial,
co kupujecie... co dla nas, to wymyslimy na miejscu ;)

> no kuna ! chyba jednak obfotografuję Ci naszego wypasa mogę nawet filmik
> nagrać :D

koniecznie jak "pedzi" :))
...ten kurz opadajacy z szybkoscia olowianych kulek,
trawa na wietrze drgajaca jakby miala febre,
motylki smigajace jak blyskawica...
taki nostalgiczny film, stylizowany na filmy akcji
z lat 50-tych, przyspieszany w scenach poscigow ;))
Z komputerem to moze sie udac :)

v.

Basen w Krakowie
narkoza