Automat do chleba

1. Data: 2006-04-29 16:21:25

Temat: Automat do chleba
Od: "Kasia i Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, noszę się z zamiarem zakupu automatu do pieczenia chleba i mam do Was
pytanie: jakiej firmy taki automat polecacie? czy jakiś konkretny model? na
co powinno się zwracać uwagę? na jakie funkcje?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Trillian

2. Data: 2006-04-29 16:30:33

Temat: Re: Automat do chleba
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia i Tomek" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Was pytanie: jakiej firmy taki automat polecacie? czy jakiś konkretny
> model? na co powinno się zwracać uwagę? na jakie funkcje?

Dwa mieszadła i min. 10 funkcji - był na allegro, ale chyba się skończyła
aukcja - niedrogi
Ale może być taki:
http://www.allegro.pl/item101309441_automat_do_chleb
a_firmy_fif_nowy_gw_wysylka_grati.html

3. Data: 2006-04-29 17:55:09

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia i Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam, noszę się z zamiarem zakupu automatu do pieczenia chleba i mam do
> Was pytanie: jakiej firmy taki automat polecacie? czy jakiś konkretny
> model? na co powinno się zwracać uwagę? na jakie funkcje?

Jakis czas temu pisalam na ten temat na grupie ,wiec to przekopiuje i
przeprosze za moje lenistwo :))
tak wiec :

Ja kupilam na allegro automat AFK BME-3 i jestem bardzo zadowolona.
Prawie kazdy automat ma bardzo duzo funkcji ( przewaznie 12 ),a
korzysta sie zazwyczaj tylko z pierwszych dwoch( zwykly wypiek i chlebek
razowy). Dla mnie duza zaleta jest timer ( programowanie upieczenia na
konkretna godzine) i funkcja wyrabiania ciasta drozdzowego lub na pizze .
Przed zakupem mialam troche inne wyobrazenie pieczenia chleba, bo myslalam
,ze niezaleznie co sie wrzuci to wyjdzie ;)
I rzeczywiscie tak jest, ale tylko z chlebkami z gotowych mieszanek, ktore
wychodza zawsze, ale jak dla mnie nie smakuja tak do konca jak prawdziwy
chleb.
Wiec zaczelam eksperymentowac z pieczeniem juz "tak na prawde" tzn.
mieszaniem mak chlebowych ( zytnia razowa,pszenna itp),
hodowaniem zakwasu i doszlam do wniosku, ze nie jest to takie proste i
bardzo trzeba uwazac na to co sie miesza i w jakich proporcjach.
Nie zawsze wychodza mi idealne chlebki, ale nie zniechecam sie i metoda prob
i bledow pieke ,pieke i ciesze sie, ze idzie mi coraz lepiej :)

Jak bedziecie kupowali maszyne zwroccie uwage na gwarancje, instrukcje w
jezyku
polskim i dozowniki ( powinny byc w komplecie z automatem).
Moj sprzedawca dolaczyl jeszcze plyte z przepisami,ale i tak najwiecej
pomoglo mi szperanie po internecie.
Zdziwilam sie tez bardzo rozmiarami mojego automatu,bo na zdjeciu sprawial
wrazenie nieduzego, lecz niestety tylko na zdjeciu :)
A i jeszcze jedno: pamietajcie ,ze automaty z dwoma mieszadlami najlepiej
nadaja sie do pieczenia duzych chlebow,bo male wychodza troche nieforemne
( jak sie robi z polowy skladnikow). Ja gdybym o tym wiedziala wczesniej to
kupilabym mniejszy automat dla mojej dwuosobowej rodzinki :)

Na poczatek polecam:

http://www.gotowanie.wkl.pl/artykul.php?id=3

http://domowe.forumer.pl/viewforum.php?f=7&sid=5c9eb
7bc03b70d8a3dacb3d39562bf24
( przepisy na chlebki z maszyny )

http://chleb.info.pl/ ( duzo cennych porad dot. zakwasu i pieczenia )

http://www.sys21.de/viewforum.php?f=7 ( chlebowe forum)

http://www.gimbla.pl/forum/viewtopic.php?t=22094

pozdrawiam serdecznie!
monika

4. Data: 2006-04-29 18:08:45

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja kupilam na allegro automat AFK BME-3 i jestem bardzo zadowolona.

wlasnie jest na allegro
http://www.allegro.pl/item98797556_automat_do_chleba
_chrom_30_serwisow_w_polsce_.htmljeszcze raz pozdrawiam!monia

5. Data: 2006-04-29 18:12:49

Temat: Re: Automat do chleba-poprawka
Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cos zepsulam :)
powinno byc tak:

6. Data: 2006-04-29 18:27:26

Od: "Trillian" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za tak wyczerpującą odp. i oczywiście za linki do "chlebkowych"
stron:)

Kasia

7. Data: 2006-04-29 21:49:21

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Apr 2006 18:30:33 +0200 I had a dream that Panslavista <p...@w...pl>
wrote:
>Dwa mieszadła i min. 10 funkcji - był na allegro, ale chyba się skończyła
> [...]

Bywają też w Makro bardzo tanie. Ja mam Alaskę z Makro i chodzi bardzo
ładnie.

--
Grzegorz Janoszka

8. Data: 2006-05-02 07:00:39

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trillian" <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:e30b70

http://www.allegro.pl/item98797556_automat_do_chleba
_chrom_30_serwisow_w_pol
sce_.htmljeszcze >
I dalej zepsute
Chyba tak
http://www.allegro.pl/item101472374_automat_do_chleb
a_chrom_30_serwisow_w_po
lsce_.html
Shivman

9. Data: 2006-05-02 07:17:17

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shivman napisał:
> [...]
> Chyba tak
> http://www.allegro.pl/item101472374_automat_do_chleb
a_chrom_30_serwisow_w_po
> lsce_.html

Hmmm...
Ten korygowany przez Ciebie link miał "doczepkę" "jeszcze" - autorce
spacja się zgubiła;p
Ale można to było sobie skorygować indywidualnie:)
Twój system pocztowy łamie długie linki - co również czyni je
"martwe":(
a ten korygowany link
http://www.allegro.pl/item98797556_automat_do_chleba
_chrom_30_serwisow_w_polsce_.html
można podać poprzez Tiny, które skracają długie adresy
http://tiny.pl/gd18
I, proszę, postu tego nie bierz jako "wymądrzanie" się z mojej
strony, tylko jako podpowiedź na przyszłość:)

--
Pozdrawiam :)
JM

10. Data: 2006-05-02 10:10:53

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości Shivman
napisał:
> [...]

> http://tiny.pl/gd18
> I, proszę, postu tego nie bierz jako "wymądrzanie" się z mojej
> strony, tylko jako podpowiedź na przyszłość:)

To ja się chciałem wymądrzyć i połamałem lin :-(
No właśnie... jak się podaje przez tiny?
Czy to jest adres do jakiegoś serwera, który skraca linki?
Shivman

tuńczyk ?
kurczak na puszce piwa
mrozenie ciasta ziemniaczanego.