Autyzm

1. Data: 2004-01-22 11:24:43

Temat: Autyzm
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosyć gilgotek! Do roboty!

Przejedźmy się po wiedzy,
nie pitolmy o bzdetach, jeśli można.

Ktoś zacznie, czy muszę ja?
Wątek niedawny.

To co? Jedziemy?

ett

1. Data: 2004-01-22 11:47:56

Temat: Re: Autyzm
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznę od DżiTi...
------
Jesteś w stanie pojąć co znaczy:
<< Nie istnieje droga która prowadziła by od doświadczenia
[JT:symptomów} do teorii [JT: etiologii] ! >>
[Albert Einstein]
--------

następnie DżekBe
--------
Taka jest różnica, że gadać każdy może a robić nie.
--------

następnie Dżoanna maryja
--------
Dla mnie autyzm to brak "uporzadkowania" bodzcow, zycie w swiecie totalnego
chaosu. Dlatego tak wazna jest pewna powtarzalnosc, o ktorej piselaes
dalej - te stereotypie. Oraz w miare mozliwosci uporzadkowanie swiata tym
ludziom, tj. powtarzalnosc i przewidywalnosc planu dnia, zajec itd.
--------

jeszcze raz DżekBe
--------
DO samego tematu podchodziłbym raczej poważnie a nie z elementem żartu - w
cierpieniu nie ma nic smiesznego!
--------

Teraz DżEvka
--------
Wydaje mi się, że w grupie autystów (tych, którzy jednak nauczyli się jakoś
komunikować) było wielu
ludzi genialnych. Stąd częste "dziwactwa" i nieprzystosowanie do reguł ogólnie
obowiązujących. A
może to i onich pisał
Kazimierz Dąbrowski?
--------

I znów DżekBe
--------
byli i sa REWELACYJNI ARTYŚCI - ten fragment został wycięty celowo! -
najlepiej własńie komponują tworzą osoby, które zyją we własnym swiecie....
ale cóż......niestety komunikacja zablokowana
--------

Teraz Drett

Jakie są podstawy okreslenia choroby?

Popatrz All jak komercja działa, boś dziwak.. :-(
www.autyzm.pl

W tym steku bzdur można coś znaleźć.
Po pierwsze... obrazy. Przyznam, że niezłe,
zwłaszcza ten z fraktalem.

Po drugie, ja to widzę jako 'oczyszczony' umysł.
Ale może się mylę.

Po trzecie, jeśli się nie mylę, to co 'zasiedla' ten umysł?

Po czwarte, czy zewnętrzna ingerencja, jest niezbędna?

Po piąte, czy dziecko autystyczne to dar?

no to na początek
ett

1. Data: 2004-01-22 12:27:46

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

> Dosyć gilgotek! Do roboty!
> Przejedźmy się po wiedzy,
> nie pitolmy o bzdetach, jeśli można.
> Ktoś zacznie, czy muszę ja?
> Wątek niedawny.
> To co? Jedziemy?
> ett

Ha! :)
Najbardziej pierwotne znaczenie słowa autyzm
przekłada się w transkrypcji na słowo "samotnicza odrębność"
chciałbyś o tym porozmawiać? :)
porównaj autyzm a autentyzm
czego brakuje w tym pierwszym? ten-tego? :D
\|/ re:

1. Data: 2004-01-22 12:35:36

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

> Ha! :)
> Najbardziej pierwotne znaczenie słowa autyzm
> przekłada się w transkrypcji na słowo "samotnicza odrębność"
> chciałbyś o tym porozmawiać? :)

jasne :-))

> porównaj autyzm a autentyzm
> czego brakuje w tym pierwszym? ten-tego? :D
> \|/ re:

No widzę :-))
dzięki

ett

1. Data: 2004-01-22 15:45:19

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona przytargana
i w temacie

w tym samym

http://www.zbrodnia.of.pl/

rzekłbym czary, ale nie rzeknę :-))
ett

1. Data: 2004-01-22 17:10:39

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał:

> Po trzecie, jeśli się nie mylę, to co 'zasiedla' ten umysł?

Chaos.. i STRACH... i niemoc.

> Po czwarte, czy zewnętrzna ingerencja, jest niezbędna?

Jest, by pomoc uporzadkowac bodzce. By np. nie krzyczalo, nie wylo jak
zwierzatko.

> Po piąte, czy dziecko autystyczne to dar?

... czy dziecko uposledzone to dar?

Joanna

1. Data: 2004-01-22 19:02:00

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" w news:buod8j$pjl$1@news.onet.pl...
/.../

Może przestaniesz p** o bzdetach, a powiesz coś o tym
piasku poza piaskownicą? Skoro tego tu nazywasz
cielcem złotym, to pokaż NAM swojego CIELCA !!:)).

/.../
> no to na początek
> ett

Czyj?