Autyzm po szczepionce ?

1. Data: 2002-12-03 09:08:29

Temat: Autyzm po szczepionce ?
Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Dzisiaj uslyszalem rano w "Kawie czy Herbacie"
informacje ze autyzm moze byc wywolany m in.
zbiorczymi szczepieniami typu szczepionka
5 w jednej, itp jakimi sa poddawane maluchy...
Jako ze moj Hubert jeszcze nie raz bedzie szczepiony
chcialbym uslyszec informacje od kogos kompetentnego.

Pozdrawiam
Artur Lew

2. Data: 2002-12-03 09:48:30

Temat: Re: Autyzm po szczepionce ?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lew <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czesc
>
> Dzisiaj uslyszalem rano w "Kawie czy Herbacie"
> informacje ze autyzm moze byc wywolany m in.
> zbiorczymi szczepieniami typu szczepionka
> 5 w jednej, itp jakimi sa poddawane maluchy...

Jednak czasem do dziennikarzy należałoby strzelać bez ostrzeżenia...

BTW: nie 5 w jednym, tylko 3 w jednym (MMR).

> Jako ze moj Hubert jeszcze nie raz bedzie szczepiony
> chcialbym uslyszec informacje od kogos kompetentnego.

Poszukaj o badaniach Finów na próbce rzędu milionów dzieci - nie wykryli
związku. (Słowa kluczowe: Heikki Peltola, MMR vaccine).

A cała afera wzięła się stąd, że objawy autyzmu występują statystycznie
najczęściej circa wtedy, gdy zgodnie z kalendarzem szczepień podaje się tę
szczepionkę
JoP

3. Data: 2002-12-03 10:10:36

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ashsam$g37$1@news.onet.pl...
> [...]
> Jako ze moj Hubert jeszcze nie raz bedzie szczepiony
> chcialbym uslyszec informacje od kogos kompetentnego.

Nawet nie pytaj _ ta sprawa to jak pavulon. Zbyt duża kasa i
zbyt duże polskie nieuctwo. Najbardziej miarodajne i prawdziwe
są ... źródła rosyjskie, które wprost wiążą autyzm ze stosowaną
w latach 1988-1995 szczepionce przeciw odrze...
Ale powtarzam, nie oczekuj, że ktoś Ci odpowie. To jest jedna z
cech globalizmu, jest dobrze a będzie jeszcze lepiej. Każdy, kto
mówi, że jest inaczej, to terrorysta.

JFK

4. Data: 2002-12-03 10:46:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są ... źródła rosyjskie, które wprost wiążą autyzm ze stosowaną
> w latach 1988-1995 szczepionce przeciw odrze...

Rozumiem, ze żródła rosyjskie sa "jedynie słuszne" i jesteś pewien ich
miarodajności, natomiast wszystkie inne wyniki badań można a priori wrzucić
do kubła bez czytania, bo to owoce spisku globalistów, żydów i cyklistów,
którzy chcą sę nachapać kasy kosztem biednych dzieci....

> Ale powtarzam, nie oczekuj, że ktoś Ci odpowie. To jest jedna z
> cech globalizmu, jest dobrze a będzie jeszcze lepiej. Każdy, kto
> mówi, że jest inaczej, to terrorysta.

A ja myślałam, że "jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej" to naczelne hasło
poprzedniego ustroju, he, he....

Terrorystka

5. Data: 2002-12-03 11:46:34

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
i cyklistów,
> którzy chcą sę nachapać kasy kosztem biednych dzieci....

Oczywiście, że tak jest. A źródła rosyjskie są bardzo
miarodajne, bowiem opisują uboczne skutki szczepionki "made in
USSR" .... wyobraź sobie. A jeszcze jak się wysilisz, to wyobraź
sobie, że w tych latach cała Europa stosowała taką szczepionkę,
chociaż mogło na niej pisać np. "made in France"...
Produkcja szczepionek mieści się w pierwszej 3 najbardziej
dochodowych specyfików. Pisz zatem jak wiesz, a nie to co sobie
wyobrażasz...
JFK

6. Data: 2002-12-03 13:35:00

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> Produkcja szczepionek mieści się w pierwszej 3 najbardziej
> dochodowych specyfików.

a jak wytlumaczyc to ze w stanach z 5 firm produkujacych szczepionki 3
zwinely zagle bo im sie nie oplacalo ? chyba ze za tym tez stali globalisci,
z Gatesem, CIA, FBI i KGB na czele...

Adam

7. Data: 2002-12-03 14:16:41

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczepionki 3
> zwinely zagle bo im sie nie oplacalo ? chyba ze za tym tez

Jak już jesteś taki akuratny, to napisz do końca jakie to były
fabryki i jakie szczepionki... i nie wprowadzaj ludziom mętliku
w głowie i to celowo...
Zaczynam chyba się solidaryzować z Expertem, bo faktycznie to
już nie jest grupa pomagająca ludziom, ale coś co przypomina
Onet i ich moderowane dyskusje.

JFK

8. Data: 2002-12-03 14:47:54

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczynam chyba się solidaryzować z Expertem,

faktycznie, cos jakby podobni jestescie...

:)

Adam

ps: jakie fabryki to byly i jakie szczepionki ?

9. Data: 2002-12-03 14:53:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan F. Kurkiewicz <j...@k...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Produkcja szczepionek mieści się w pierwszej 3 najbardziej
> dochodowych specyfików. Pisz zatem jak wiesz, a nie to co sobie

Jasne, a najbardziej miarodajna jest historia Alana Yurko, który zatłukł
własne 10-tygodniowe dziecko, za co dostał dożywocie, a potem usiłował się
wyłgać twierdząc, że to skutki szczepionki. Łącznie z połamanymi żebrami i
siniakami na głowie, he, he. A cały ruch antyszczepionkowców, który zrobił z
niego podręcznego chrystusika, czym strzelił gola do własnej bramki, jest,
pardon my French, pierońsko miarodajny i wiarygodny.

JoP

10. Data: 2002-12-03 15:16:55

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:asiggh$aai$1@news.gazeta.pl...

> [...]
bramki, jest,
> pardon my French, pierońsko miarodajny i wiarygodny.

Od dawna leczysz się na idotyzm ?????????

Snowmed...
Klocie serca.
4-letnie dziecko: strasznie kaszle a przy tym...
grzybica
IRS-19 a ciaża