Avon - cienie

1. Data: 2004-11-07 06:33:32

Temat: Avon - cienie
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie w Avone w promocji znajdują się potrójne cienie, a niebawem także i
podwójne. Czy któraś z Was ma może jakieś doświadczenia z nimi na chwilę
obecną? Cienie ładnie wyglądają, ogólnie na Avonie raczej można polegać, a
chciałabym (tak jak inna Grupowiczka) naciągnąć jednego z Mikołajów właśnie
na taki kosmetyk. Wdzięczna będę za odpowiedzi.

Maja

1. Data: 2004-11-07 09:53:19

Temat: Re: Avon - cienie
Od: "peg" <peg81[no-spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie w Avone w promocji znajdują się potrójne cienie, a niebawem także
> podwójne. Czy któraś z Was ma może jakieś doświadczenia z nimi na chwilę
> obecną?

u mnie osobiscie sie nie sprawdzily(kupilam jeden zestaw potrojnych) - nie
bede sie juz czepiac tego ze bardzo malutkie, musze bardzo mocno "szorowac"
patyczkiem aby chociaz odrobina na nic zostala - a nalozyc cokolwiek na
powieke to juz sztuka, a jesli juz sie uda to bardzo ktorko sie na powiece
trzymaja. wiec ja nie polecam, ale nie wiem jak inne panie w tej kwestii sie
wypowiedza

pozdrawiam
Malgorzata

1. Data: 2004-11-07 10:17:01

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik peg, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> sie na powiece trzymaja. wiec ja nie polecam, ale nie wiem jak inne panie

Z kolei dla mojej szwagierki ta twardość to właśnie zaleta. Ona ma podwójne,
takie fioletowo-różowawe, a że sama jest bardzo delikatnej urody blondynką,
więc intensywne cienie z pewnością nie dla niej. W takich wygląda
świetnie :)

Krusz.
cienioholiczka
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-08 13:51:02

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zakupilam jedne jak na razie, bo i tak mam bogata kolekcje, i jestem z
nich bardzo zadowolona, super trwale. MAlowalam sie w sobote na impreze ok
18, wrocilam o 4 rano i byly na swoim miejscu, nie wytarly sie nie splynely.
W ogole dla mnie cienie Avonu sa bardzo trwale.
Pozdrawiam MAriolkka

1. Data: 2004-11-08 14:37:17

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> chciałabym (tak jak inna Grupowiczka) naciągnąć jednego z Mikołajów właśnie
> na taki kosmetyk. Wdzięczna będę za odpowiedzi.

ja chyba z 10 lat używam cieni podwójnych Natural Classic i dotąd lepszych
dla siebie nie znalazłam ;) mam też inne zestawy z tych podwójnych, jeszcze z
tej starej serii, ale chyba oprócz opakowania i nowych kolorów nic więcej się
nie zmieniło w składzie. jestem znich bardzo zadowolona, fajne zestawy
kolorystyczne, są też trwałe. mam też z serii Color Trend cienie w kamieniu,
nieco mniej trwałe, ale niektóre kolory mi podpasowały. z Avonu nie polecam
za to wszelkich cieni w sztyfcie - wszystkie mi spływają po kilku minutach,
rozmazuja konturówkę itd.

makijaz w Lublinie
problem z miejscowo przetluszczajaca sie skora
Rozszerzone naczynka
wlosy
SPOSÓB NA ZDROWIE