SPOSÓB NA ZDROWIE

1. Data: 2004-11-06 10:54:56

Temat: SPOSÓB NA ZDROWIE
Od: "Jezabel" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klikając w ten link:

http://www.alexchiu.com/affiliates/clickthru.cgi?id=
Jezabel

wejdziesz na stronę Alexa Chiu, który wynalazł sposób na poprawę zdrowia,
przez zastosowanie magnetycznych pierścieni. Pierścienie te można otrzymać za
darmo, w zamian za reklamowanie jego strony. Dlatego mam prośbę, wejdź i bądź
na niej co najmniej trzy minuty! W ten sposób pomożesz mi sprawdzić działanie
tego &#8222;wynalazku&#8221;, a możesz także pomóc sobie. Z góry dzięki!!

1. Data: 2004-11-06 11:05:38

Temat: Re: SPOSÓB NA ZDROWIE
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezabel wrote:

> Klikając w ten link:
(...)

Co, spamowania tymi pierdołami p.m.dieta nie wystarczyło, teraz
będziecie spamować kolejno wszystkie grupy w pl.*?

Miłego życia,
Karola (tak, poszło do abuse)

1. Data: 2004-11-06 11:18:11

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 06 Nov 2004 12:05:38 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@i...wytnij.pl> i powiedziała:

> Co, spamowania tymi pierdołami p.m.dieta nie wystarczyło, teraz
> będziecie spamować kolejno wszystkie grupy w pl.*?

Ech, no i zepsułaś. A ja się chciałam dowiedzieć, jak działają te pierścienie
poprzez trzyminutowe siedzenie na stronie :-(

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-11-06 11:35:31

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Ech, no i zepsułaś. A ja się chciałam dowiedzieć, jak działają te pierścienie
> poprzez trzyminutowe siedzenie na stronie :-(

Obawiam się, że autorka wątku też nie wie, jak to działa, tylko instynkt
marketoidowy nakazuje jej rzucać krzykliwe (i kłamliwe) subjecty.
http://tinyurl.com/4vtpy

Pozdrawiam,
Karola

Wella Colour Experte-zapytanie