Avon czy Oriflame?

1. Data: 2004-11-08 12:09:43

Temat: Avon czy Oriflame?
Od: "jolinka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałabym dowiedziec sie,która z tych firm kosmetycznych jest lepsza?
Z góry dziekuje i pozdrawiam.

1. Data: 2004-11-09 10:21:22

Temat: Re: Avon czy Oriflame?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolinka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Chciałabym dowiedziec sie,która z tych firm kosmetycznych jest lepsza?
> Z góry dziekuje i pozdrawiam.

Kiedys uzywalam sporo kosmetykow z Oriflame, moja mama byla konsultantka (na
wlasne potrzeby raczej), po czym stwierdzila, ze ciagle jest to samo, malo
promocji, wiec sie przerzucila na Avon juz pare lat temu i jestesmy bardzo
zadowolone. Avonowe kosmetyki tez sa niezle, a i ciagle trafiaja sie jakies
promocje. Ja polecam AVON.

Maja

1. Data: 2004-11-09 13:48:42

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jolinka <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Witam!
> Chciałabym dowiedziec sie,która z tych firm kosmetycznych jest lepsza?
> Z góry dziekuje i pozdrawiam.

temat stary jak świat... co lepsze: Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc?
Oriflame jest nieco droższy, Avon ma więcej promocji. wiele kosmetyków obu
firm jest do siebie bardzo podobnych (te same serie, podobne opakowania
itd.). nie sądzę, żeby kosmetyki te różniły się jakością.

1. Data: 2004-11-10 08:59:17

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś używałam kosmetyków Avon (średnie wrażenia), potem tylko Yves Rocher,
a teraz Oriflame i wydaje mi się, że Oriflame są podobnej jakości jak YR.
Moja mama jest bardzo zadowolona z serii Time Reverse (do niedawna używała
Serum Vegetal YR), ja natomiast z Biospecyfic YR dla skóry suchej
przerzuciłam się na Time Prevent Oriflame. Jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam - Lukrecja

1. Data: 2004-11-10 19:03:14

Od: l...@o...pl (lobuziaczka) szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiscie bardziej wole Oriflame. Ceny sa nieco wyzsze niz w
Avonie, ale jakosc kosmetykow lepsza. Ani razu nie zdazylo mi sie
uczulenie, a po Avonie czesto:(

Ania

1. Data: 2004-11-10 20:21:06

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"jolinka" <j...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> Witam!
> Chciałabym dowiedziec sie,która z tych firm kosmetycznych jest lepsza?

Moze nie powinnam sie wypowiadac, bo w Polsce bylam dystrybutorka Oriflame
(sto lat temu ;-) i w Szwecji do nich wrocilam. W zasadzie nie sprzedaje
ich, raz na jakis czas dostaje katalog i najczesciej zaopatruje sie sama.
Wyprobowalam wiele produktow i jestem w gruncie rzeczy bardzo zadowolona.
Maja swietne kremy, maseczki, itp, ale uwaga, tylko dzieki mozliwosci
zapoznania sie z literatura fachowa udalo mi sie dobrac odpowiednie! Zapachy
maja dobre, tzn. malotrwale ;-) co w moim zawodzie jest bardzo wazne.
Kosmetyki do makijazu (oprocz kremow) kupuje jednak u innych firm. Wielkim
plusem dla mnie jest mozliwosc zwrocenia towaru, jesli Ci nie odpowiada.

Uzywalam (10 lat temu) cieni Avonu i bylam bardzo zadowolona. Ich kremy i
balsamy sa do kitu, delikatnie mowiac.

Napisz dokladnie co chcesz kupic, jaka masz cere, ile lat, to moze odszukam
i Ci cos podpowiem.

pozdr, magda
www.busk.net/uroda

1. Data: 2004-11-11 07:01:34

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik :: Solana ::, sącząc kawkę, wyklepał:

> Napisz dokladnie co chcesz kupic, jaka masz cere, ile lat, to moze
> odszukam i Ci cos podpowiem.

Wiesz co, ja się podczepię, bo u mnie w pracy jedna kobitka rozprowadza
Oriflame i co jakiś czas przynosi nowy katalog. Jaki krem pasowałby do cery
mieszanej, bardzo wrażliwej, z tłuścizną na czole, nosie i brodzie, a
pustynią pod oczami i na policzkach? Skóra bardzo często cierpi na zatkanie
porów, uczulenia i/lub jakieś tam jeszcze relikty trądziku. A, i skóra ma
28 lat. Co tam by się do takiej skóry nadawało? Z góry dziękuję :)

Krusz.
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-15 21:12:07

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cmv2nv$sqj$2@inews.gazeta.pl:

> [...]
> brodzie, a pustynią pod oczami i na policzkach? Skóra bardzo
> często cierpi na zatkanie porów, uczulenia i/lub jakieś tam

A nie myślałaś o tym, aby stosować inny krem na część tłustą, inny na
suchą? Mnie jakoś nie przekonują kosmetyki do cery mieszanej, bo krem
to robi albo jedno albo drugie. Tak jak szampon 2w1 - ani to szampon,
ani odżywka.

> A, i skóra ma 28 lat.

Hyhy, a ja w Looku czytałam, że skóra Kruszyny na około 35 lat ;))P

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-16 17:22:13

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-15 22:12,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> A nie myślałaś o tym, aby stosować inny krem na część tłustą, inny na
> suchą?

No tak, ale jak dla mnie to za dużo zabawy (ciągle bym zapominała, że
mam dwa kremy :)), no i drożej, bo muszę mieć dwa na dzień a nie jeden.
Ale masz rację, pomysł dobry :)

> Hyhy, a ja w Looku czytałam, że skóra Kruszyny na około 35 lat ;))P

A ja liczyłam, że nikt tego nie pamięta :-P :))

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-11-17 10:34:17

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):
> Hyhy, a ja w Looku czytałam, że skóra Kruszyny na około 35 lat ;))P

Kruszyna, co ty robiłaś w Looku? ;) i w którym numerze, są zdjęcia? ;)

Wosk pod pachy
epilacja laserowa
vichy normaderm - wrazenia, pokrotce
fajny konkurs