Avon - ktoś stosował ?

1. Data: 2002-10-02 12:01:55

Temat: Re: Avon - ktoś stosował ?
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@p...pl> wrote in message news:anen7r$4uc$1@news2.tpi.pl...
> Używał ktoś Sztyftu przeciw wypryskom Avonu
> "Tea Tree Blemish Stick"
> czy jest taki skuteczny jak powinien ?
> Kupować czy nie kupować oto jest pytanie!

Uzywalam, czy skuteczne? Wysusza bardzo skore, ale i chyba ma dosc dobre
efekty, bo i te pryszcez, ktore czuje, ze zaraz sie pojawia to jakos nie
wychodza.

Magda

1. Data: 2002-10-02 12:04:55

Temat: Avon - ktoś stosował ?
Od: "Magda" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Magda
icq 96758115

-- -- -- -- -- -- --
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
ponieważ wiedza jest ograniczona"
(Albert Einstein)

1. Data: 2002-10-02 12:09:32

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używał ktoś Sztyftu przeciw wypryskom Avonu
> "Tea Tree Blemish Stick"
> czy jest taki skuteczny jak powinien ?
> Kupować czy nie kupować oto jest pytanie!

Ja uzywalam. Wrazenia mam takie: sztyft jest bardzo przyjemny w uzyciu.
Delikatnie zasusza wypryski, tak troche jakby chlodzi. Dobry jest. Wada jest
to, ze niezmiernie szybko sie wyczerpuje, naprawde, ja nie wiem, czy mialam
go dluzej niz dwa tygodnie. Aplikator jest niezbyt wygodny (jakis wyciorek
mogliby czy cos jak juz). Ale ogolnie moge polecic, bo rzeczywiscie lagodzi.
Ja mam taki problem, ze skora w miejscu wyprysku bardzo mnie swedzi (moze to
alergiczne), aten sztyft go lagodzil. Jesli byloby go wiecej, zamowilabym go
drugi raz, ale za te cene to sie nie oplaca. Teraz mam Eris z serii
Dwudziestka. Dziala tak samo, a jest znacznie bardziej wydajny.
Czy kupowac? jak w promocji, to moze zaryzykuj :))
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-02 12:53:25

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aplikator jest niezbyt wygodny (jakis wyciorek
> mogliby czy cos jak juz). Ale ogolnie moge polecic, bo rzeczywiscie
lagodzi.>
Ja właśnie go używam i chwalę go sobie...a co do aplikatora to się
przyłaczam do opini Kruszynki...fakt nie wygodny.
A co do kupna to uważam że warto.
Acha ja mam go już ponad miesiąc:-)

Pozdrawiam
Paula

1. Data: 2002-10-02 13:21:53

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha ja mam go już ponad miesiąc:-)

Hmmm, to zalezy, jak mysle, od czestosci stosowania i liczby "problemow" na
twarzy. Moja byla wtedy bardzo skomplikowana :))

Kruszynka

PS. Wyprobowalam tez maseczke Tea tree z Avonu. to moja pierwsza maseczka,
ale odczucia sa bardzo pozytywne. Skora jest gladka po niej i lepiej
wchlaniaja sie kremiki.

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-02 14:53:04

Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używał ktoś Sztyftu przeciw wypryskom Avonu
> "Tea Tree Blemish Stick"
> czy jest taki skuteczny jak powinien ?
> Kupować czy nie kupować oto jest pytanie!

Mam i uzywam. Dosyc skuteczny, ale żadna rewelacja.

3majcie sie gorąco (kaloryfera)
Kajaa

1. Data: 2002-10-02 19:23:42

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> Używał ktoś Sztyftu przeciw wypryskom Avonu
> "Tea Tree Blemish Stick"
> czy jest taki skuteczny jak powinien ?
> Kupować czy nie kupować oto jest pytanie!

A to jest napewno Avonu? Bo dokładnie identyczny sztyft ma w swojej ofercie bodajże
Oriflame. :-) Ja stosowałam ten Oriflame'u i był raczej średni.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-03 08:47:55

Od: "Magda" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to jest napewno Avonu? Bo dokładnie identyczny sztyft ma w swojej
ofercie bodajże Oriflame. :-) Ja stosowałam ten Oriflame'u i był raczej
średni.

Dzieki za opinię chyba sobie wypróbuję
mam typowo alergiczne problemy (po zjedzeniu czekolady)
Ofertę mam z Avonu - a teraz jest promocja 9,90

Magda

Kosmetyko Pupa gdzie we Wroclawiu
Lysanel vs Effeclar k vs Normaderm
poranne mycie twarzy