Avon-odżywka do paznokci...

1. Data: 2003-08-05 18:08:08

Temat: Re: Avon-odżywka do paznokci...
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piernix" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bgorim$roc$1@news.onet.pl...
> W sierpniowym katalogu jest zestaw do pielęgnacji dłoni. W tym zestawie
jest
> odżywka do paznokci. Nigdy jej nie używałam i mam pytanie: czy ta odżywka
ma
> charakter bezbarwnego lakieru do paznokci czy jest takim olejkiem z którym
> nawet nie można naczyń zmywać? Jak on się zachowuje na dłoniach ?

To jest taki olejek, ktorym trzeba smarowac paznokcie kilka razy dziennie.
Po chwili od aplikacji jakby wchlania sie w plytke, pozostawiajac taki
troche tlusty film.
Pieknie pachnie olejkiem migdalowym.
Naczynia mozna zmywac, byle przed nalozeniem, nie tuz po ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-06 06:15:53

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta odzywka-olejek to naprawde bardzo dobra rzecz.

1. Data: 2003-08-06 07:48:10

Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta odzywka-olejek to naprawde bardzo dobra rzecz.

> Tez tak myśle :-) Paznokcie miałąm w strasznym stanie.. teraz widzę
wyraźna poprawę..
Pozdrawiam słonecznie! Ania S.

1. Data: 2003-08-06 07:58:33

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bgq72e$caf$1@inews.gazeta.pl...
> Ta odzywka-olejek to naprawde bardzo dobra rzecz.

A czy jest lepsza czy gorsza od Bomby Witaminowej firmy KellyS? Bo waham sie
miedzy nimi i nie wiem co wybrac...... a i czy Bombe trzeba zmywac czy tez
jest w postaci olejku?

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-06 18:00:18

[...]