Re: Avon - pomadka 'my lip miracle'

From: "sq4ty" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Avon - pomadka 'my lip miracle'
Date: Wed, 24 Nov 2004 22:19:38 +0100

Użytkownik "Edit" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:co2egf$6rj$1@opal.futuro.pl...
> Ja mam od jakiegoś czasu Mouviest i jak dla mnie jest super. Łatwo się
> rozprowadza i nie wysusza ust. Jeśli chodzi o szminki Avonu te plasują się
> moim zdaniem zaraz po serii nabłyszczająco-odżywczych.

Ja mam już kilka lat dwie pomadki z Avonu i nie dość, że nie wykazują
żadnych chęci do przeterminowania, co mnie niezmiernie cieszy, to jeszcze
mając je na ustach nie mam wrażenia grubej warstwy kremu. Usta mam
beznadziejne, całe popękane, a po tych szminkach (a kolory są dośc ciemne,
Twig i Sienna) ładnie się wygładzają i nieźle trzymają. Co do trwałości się
nie wypowiem, bo na moich ustach nic się nie trzyma, nawet jak miałam
makijaż na swój ślub robiony, to nie pomógł preparat utrwalający pomadkę.
Zjadam po prostu migiem! :). Oczywiście nie próbowałam żadnych specyfików za
120 złotych, ale nawet nie zamierzam.

Nie wiem jak te nowe szminki, będę czekała na opinie, bo może czas sobie
nową sprawić...

M.