Awans zawodowy

1. Data: 2004-06-30 08:30:52

Temat: Awans zawodowy
Od: Mariusz <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak czuja; sie; nauczyciele, którzy zamiast miec' juz. wakacje musza; jeszce
walczyc' z awansem?

2. Data: 2004-06-30 08:32:22

Temat: Re: Awans zawodowy
Od: "Anna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czuja; sie; nauczyciele, którzy zamiast miec' juz. wakacje musza;
jeszce
> walczyc' z awansem?

To wszystko zalezy od tego co musza w ramach tego "walczenia" robic ;)

3. Data: 2004-06-30 08:33:29

Od: "Agatka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie chca to miec juz za soba , odpoczac, zrelaksowac sie i ......
zaplanowac dzoalania na nastepny rok szkolny;>
Uzytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci

4. Data: 2004-06-30 08:34:46

Od: "ewa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszce
> walczyc' z awansem?
> sa tacy, którzy awans maja za soba, o profesorze oswiaty mysla w
kategoriach posmiertnych i prace w wakacje nie uznaja za zlo konieczne, tym
bardziej, ze w prywatnym zyciu maja o tysiac razy wieksze klopoty

5. Data: 2004-06-30 08:34:55

Od: "Violetta R." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-06-30 08:37:51

Od: "wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-07-01 13:54:48

Od: "Wieslawa Siek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez musze poprwaic plan rozwoju , siedze na 9 dniowym kursie

8. Data: 2004-07-01 14:53:42

Od: Czarniecki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz napisał:
> Jak czuja; sie; nauczyciele, którzy zamiast miec' juz. wakacje musza;
> jeszce walczyc' z awansem?

Jestem zły, oddałem teczkę, za 5 trzecia:), i teraz czekam na telefon od
panie wizyator. Pewnie sprawozdanie położyłem.
Uważam, że urzędnik który to wymyślił powinien dostać dożywocie w
pudle o zaostrzonym rygorze, miał by czas pomyśleć o swojej głupocie
między kolejnymi gwałtami. Skoro ustawa zakładała znaczne profity, a nie
ma forsy, to niech teraz odkręcają te poronione pomysły i biurokrację.
Za każdym razem jak myślę o tym awansie to mi adrenalina skacze.
Zwłaszcza, że uczę w szkole artystycznej. I scyzoryk mi się otwiera jak
mam napisać szczegółówy plan zajęć na 3 miesiące. k........wa mać
pozdrawiam
Ps, Jedyne słuszne usprawiedliwienie tej całej antyreformy jest jedne:
Dopieprzyć nauczycielom aby im strajki nie chodziły po głowie. Prawda?

9. Data: 2004-07-01 16:19:25

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ps, Jedyne słuszne usprawiedliwienie tej całej antyreformy jest jedne:
>Dopieprzyć nauczycielom aby im strajki nie chodziły po głowie. Prawda?

Witaj, Odkrywco! ;))

--
Pozdrowienia
Jotte

PS. Jaki region i stopień awansu, jesli to nie tajemnica?

10. Data: 2004-07-01 19:30:38

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps, Jedyne słuszne usprawiedliwienie tej całej antyreformy jest jedne:
> Dopieprzyć nauczycielom aby im strajki nie chodziły po głowie. Prawda?

A wiesz, że też do tego doszłam :-)
Teczkę złożyłam, to czy dostanę dyplomowanego, czy nie to już zupełnie inna
sprawa. Mam tylko jedną satysfakcję - nie zrobiłam nic w ramach awansu,
czego i bez awansu bym nie zrobiła. Tylko tego czasu , poświęconego na
robotę papierkową żal. A mogłabym w tym czasie jeszcze tyle fajnych rzeczy
zrobić. Pozdrawiam wszystkich, którzy czekają na decyzję, lub egzamin- życzę
komisji bez oszołomów :-)

beata

--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

Tristan The Kontraktowy
konwersacje po angielsku
awans degradacje nauczycieli
soc.rodziny