Awans zawodowy

11. Data: 2004-07-01 21:58:46

Temat: Re: Awans zawodowy
Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cc1oov$a6g$1@news.onet.pl...

> beata

Witaj beato. Dawno Cię tu nie było, ale rozumiem: papierki, papierki...
Myślę, że decyzja będzie pozytywna.
Powodzenia

--
Roman Stachowiak
http://www.gimnazjum.pl/karta Karta rowerowa w szkole

12. Data: 2004-07-02 12:55:50

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj beato. Dawno Cię tu nie było, ale rozumiem: papierki, papierki...

Witam :-)
Papierki papierkami, to raczej problemy rodzinne nie dały mi uczestniczyć w
dyskusjach. Cały czas jednak trzymałam rekę na pulsie :-)

> Myślę, że decyzja będzie pozytywna.

Trudno powiedzieć, nie ma to dla mnie aż tak dużego znaczenia, robię swoje,
może się uda.
> Powodzenia

Podobno się nie dziękuje, ale co mi tam dzięki:-)

pozdrawiam
beataO
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

13. Data: 2004-07-02 14:40:29

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno powiedzieć, nie ma to dla mnie aż tak dużego znaczenia, robię
swoje,
> może się uda.

Dokładnie w ten sam sposób podchodziłem do swojego awansu. Robiłem go dla
spokoju sumienia ;) Żeby sobie potem nie wyrzucać, że mogłem, a nie
spróbowałem.
W trakcie stażu (fakt, że skróconego) nie zrobiłem niczego, czego nie
zrobiłbym bez stażu. Ot, człowiek robił swoje...

14. Data: 2004-08-28 18:53:08

Od: "Ela Prusinowska" <e...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czuja; sie; nauczyciele, którzy zamiast miec' juz. wakacje musza;
jeszce
> walczyc' z awansem?

Caly czas walcza.

15. Data: 2004-10-31 14:03:56