Re: Awantura? Schering AG vs MRKCh ??

From: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.farmacja
Subject: Re: Awantura? Schering AG vs MRKCh ??
Date: Mon, 15 Oct 2001 14:19:51 +0200

On Mon, 15 Oct 2001, APZW wrote:

> Lista chorób przewlekłych i leków przewidzianych na zniżki w konkretnych
> jednostkach chorobowych istnieje od dawna. O ile się niemylę to lekarze
> podpisują umowę z kasami na refundację leków. Tam z całą pewnością podane są
> przepisy na podstawie których lekarze maja wypisywać leki.

tak, potem kontrolerzy "widza" niby jakies niedopatrzenia, probuja
scigac lekarzy a prokuratorzy umarzaja sledztwa bo w 90% okazuje
sie, ze kasa nie miala racji bo czepiala sie bzdur o czym zreszta
przedstawiciel naszej kasy pisal w biuletynie tejze instytucji
pod wdzieczna nazwa "Badz Zdrow". Na koniec moze sie tak
zdarzyc, ze jak prokurator umorzy to lekarz moze zaskarzyc
kontrolera w koncu tez lekarza do sadu lekarskiego o pomowienie
i naruszenie dobr osobistych i bedzie tak, ze wszyscy beda sie
wzajemnie skarzyc a efektu nie bedzie ...

> Mam nadzieję że osoby wystawiające recepty są zaznajomione z przepisami
> których zobowiązały się przestrzegać...

przepisy sa nieprecyzyjne i niezyciowe i nalezy je zmienic a dopiero
potem przestrzegac

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>