Re: Aż strach się badać...

Data: 2010-02-10 22:55:22
Temat: Re: Aż strach się badać...
Od: glob <r...@g...com>

Iwon(K)a napisał(a):
> glob <r...@g...com> napisaďż˝(a):

> komunis=
> [=
> =
>

> przykre.

> moze kiedys bedzie mozna otrzymac obiektywna ocene takich akcji.
>
> i.
>

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Na stronach internetowych są rozliczenia Owsiaka z orkiestry, są w
całości reprezentowane, więc te pomówienia katolików o to że on
kradnie wydawały mi się podejrzane, bo to wygląda jak projekcja. A
wiadomo Rydzyk tylko liczy się z kasą, z niczym więcej, bluzga na
unie, a jeździ brać od nich kasę, człowiek bez godności. Rydzyk ma
wyrok sądu skazujący za pomówienia orkiestry, ale widzisz katolicy jak
bandyci za nic mają sądy. Tak więc te świece i to oszustwo caritas coś
mi objawiło. Kolega kiedyś mi tłumaczyć, że aby firama dobrze
zarabiała trzeba wspomagać akcję charytatywną, jakoś tak to w naszym
państwie funkcjonuje że na akcjach charytatywnych firmy nawięcej
zarabiają i Caritas funkcjonuje dokładnie na zasadzie takiej firmy.