Azalia doniczkowa - jakie miejsce?

1. Data: 2007-03-23 07:50:27

Temat: Azalia doniczkowa - jakie miejsce?
Od: Lady <g...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pieknie kwitnącą doniczkową azalię (od wczoraj ;) ). Ponoć lubi
chłód i wilgotne powietrze, jednak spotkałam sie z róznymi opiniami co
do nasłonecznienia - od opinii ze nie przepada za słoncem, aż do
takiej, że nalezy jej dostarczyć w sezonie zimowym jaknajwiecej
światła. Jakie są Wasze opinie co do wystawy tej pieknej rośliny?

2. Data: 2007-03-23 20:41:36

Temat: Re: Azalia doniczkowa - jakie miejsce?
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam pieknie kwitnącą doniczkową azalię (od wczoraj ;) ). Ponoć lubi
> chłód i wilgotne powietrze,

Oto co pisze w mojej książeczce (Agnieszka Sokołowska, "Kwiaty w każdym
domu") - STANOWISKO: Jasne z rozproszopnym światłem. Nie wolno ustawiać
azalii na słońcu! Latem powinna stać zadołowana w cienistym miejscu w
ogrodzie (ponieważ nie mam ogrodu, a balkon mam nasłoneczniony, to nigdy nie
udało mi się azalii utrzymać po przekwitnieciu).

Pozdrawiam

Marek

3. Data: 2007-03-24 01:43:08

Od: Lady <g...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Mar 2007 21:41:36 +0100, "MM" <m...@o...pl> wrote:

>U?ytkownik "Lady" <g...@N...wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>Oto co pisze w mojej ksi??eczce (Agnieszka Soko?owska, "Kwiaty w ka?dym
>domu") - STANOWISKO: Jasne z rozproszopnym ?wiat?em. Nie wolno ustawia?
>azalii na s?o?cu! Latem powinna sta? zado?owana w cienistym miejscu w
>ogrodzie (poniewa? nie mam ogrodu, a balkon mam nas?oneczniony, to nigdy nie
>uda?o mi si? azalii utrzyma? po przekwitnieciu).
>
>Pozdrawiam
>
>Marek

Dziękuję ogromnie :)
A co do dołowania, to akurat dysponuję ogrodem, do tego dość wilgotnym
z mnóstwem cienia, może się azalii spodoba.

Cyklamen żółknie
palisada / skarpa
Rozumienie instrukcji uprawy (ogórek)
zagwozdka zamioculcasowa