Będzie wojna. To nieuniknione.

451. Data: 2011-03-14 18:00:22

Temat: Re: B?dzie wojna. To nieuniknione.
Od: Martwica mózgu <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

============
> http://pl.wikipedia.org/wiki/George_Orwell
>
> Tu masz wyra�nie napisane, o czym pisa� Orwell- podpowiem, �e nie by� to
> Ko�ci�. A tu znajdziesz w stalinowskiej wikipedii o Wandei:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojny_wandejskie
>

> glob- o faktach siďż˝ nie dyskutuje.
>
> --
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Mi�o��

A wiesz że wikipedia to okrojone informacje?. Orwell był anarchistą i
walczył tak z kk jak z komunizmem. Komunizm znał pobieżnie, za to
kościół znał dobrze. Kościół niewygodne dla siebie fakty zawsze
fałszował, dlatego jest nazwany kulturą obłudy. Bo co zrobił źle jak
inkwizycja to zaraz udawał że jest to atak na kk, jak przyparty został
do muru to przepraszał a teraz znowu wypisują głupim polaczkom że
Inkwizycja była sprawiedliwa i to komuniści wymyślili takie rzezie i
na zachodzie też komuniści i żydzi prześladują kk i mówią że ich
papież był faszystą....A JP2 Przepraszał za antysemityzm i za wsparcie
katolików w holokauście, ale głupim polaczkom przecież przypomijmy że
Żydzi nas atakują. Och świat Orwella?

452. Data: 2011-03-14 19:38:05

Temat: Re: Będzie wojna. To nieuniknione.
Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Pa! Tak myślałem...żenada...

Właściwie to przypomniałem sobie coś - coś maksymalnie prostego.
Użyłeś ostatnio na poważnie określenia "żydoland".

Mógłbyś mi wwyjaśnić etymologię, źródłosłów tej nazwy ?

453. Data: 2011-03-14 19:57:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 15:44, Martwica mózgu <7...@m...pl> wrote:

> (...) Powstaje państwowość wiązana konstytucją. Upada
> feudalny król który niszczył naród

Lud.

>, bo najechał Hiszpanie z powodu
> obrazy dokonanej przez króla Hiszpani. Upada kościół, który
> wygłodniały naród

Lud.

> pchał na kolejną wojnę religijną.(...)

j.w.

454. Data: 2011-03-14 20:01:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 14:28, Martwica mózgu <7...@m...pl> wrote:

> Ikselcia ty jesteś taka dzika, że wręcz podniecająca. Oni nie walczyli
> we Francji o partię robotniczą, ale o NARÓD, bo interes narodu miał
> dość panów feudalnych, którzy wydawali rozkaz wojny i musiałaś
> zapierdalać, bo on tam miał jakiś dostać awans .

Globek, ty sobie na jakiejś czystej karteczce zapisz te terminy:
"lud", "naród", "klasa robotnicza". Najlepiej w osobnych rubryczkach.
Przyjrzyj im się, pomyśl, poszukaj - może dotrzesz do informacji,
które ci wyjaśnią, ze lud to jeszcze nie cały naród, lud to też nie
tylko klasa robotnicza, a klasa robotnicza to jeszcze nie cały lud.

A potem pogadamy.

455. Data: 2011-03-14 20:04:24

Od: Martwica mózgu <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> które ci wyjaśnią, ze lud to jeszcze nie cały naród, lud to też nie
> tylko klasa robotnicza, a klasa robotnicza to jeszcze nie cały lud.

Kapitalizm Ikselka powstaje po rewolucji ,a do twojego luda to tam
bardzo daleko, ale jak komuś kk w głowie miesza...

456. Data: 2011-03-14 20:34:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 21:04, Martwica mózgu <7...@m...pl> wrote:

> Kapitalizm Ikselka powstaje po rewolucji ,a do twojego luda to tam
> bardzo daleko, ale jak komuś kk w głowie miesza...

Po Rewolucji Francuskiej powstała burżuazja (nowa klasa społeczna, w
której znaleźli się także ludzie wywodzący się i z ludu, i z klasy
panującej, jeśli tylko mieli kasę lub głowę do interesu i zaplecze), a
nie sam kapitalizm. Kapitalizm ZACZĄŁ się tworzyć już po rewolucji
angielskiej, a rewolucja francuska stworzyła TYLKO nową klasę
społeczną - burżuazję. Kapitalizm miał dopiero się formować, kiedy
głupi LUD, który uległ LEWACKIM jakobinom i dał się omamić wizją
władzy i równości w dostępie do dóbr i rządzenia, po spuszczeniu
jakobinów z powodu ich nieudolności i złej polityki ekonomicznej w
efekcie i tak (w wielkim skrócie mówiąc) został zaprzęgnięty przez
burżuazję do roboty jak przedtem przez feudałów - to na miejsce
feudałów burżuazja opanowała środki produkcji, własność ziemi itp., a
więc i rzady de facto. Bo to jest właśnie tak, jak u Orwella w
"Folwarku zwierzęcym" - rewolucję się robi, bo lud głupi wierzy, że te
świnie, co zasiądą w pałacu po wygonieniu panów i kleru, to jego
(ludu) reprezentanci :->

457. Data: 2011-03-14 21:16:55

Od: Martwica mózgu <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> "Folwarku zwierzęcym" - rewolucję się robi, bo lud głupi wierzy, że te
> świnie, co zasiądą w pałacu po wygonieniu panów i kleru, to jego

A widzisz w Polsce Kościuszko wieszał kler za targowice i to też był
lud i miast i wsi. Wieś Kościuszko przekonał że znowu jak za potopu
będą im nawet gwoździe z desek kradli i kk próby tworzenia narodwości,
państwowości rozwalił .Porównując je do rewolucji francuskiej . Tak
więc bataliony kościuszki można nazwać....tak samo jak ty bataliony
francuzów...Na Polskę plujesz...tak przez porównanie sytułacji.

458. Data: 2011-03-14 21:36:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

Użyłeś ostatnio na poważnie określenia "żydoland".

Mógłbyś mi wwyjaśnić etymologię, źródłosłów tej nazwy ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Federacja_Wschodnioeuro
pejska_(1914)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

459. Data: 2011-03-14 21:51:27

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Użyłeś ostatnio na poważnie określenia "żydoland".
>
> Mógłbyś mi wwyjaśnić etymologię, źródłosłów tej nazwy ?

Nie rozumiesz pytania ? Ja się Ciebie nie pytam co to jest,
tylko o _etymologię_ użytej przez Ciebie nazwy. Nie pytam
się o etymologię zwrotu 'federacja wchodnioeuropejska' ani 'judeopolonia',
ale o użyte przez Ciebie (spośród, jak widać, wielu możliwości), słowo
"żydoland".

460. Data: 2011-03-14 21:57:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" napisał w wiadomości grup

> [...]

się o etymologię zwrotu 'federacja wchodnioeuropejska' ani 'judeopolonia',
ale o użyte przez Ciebie (spośród, jak widać, wielu możliwości), słowo
Chyba nie kumkam. "Judeopolonia" to dla mnie obcobrzmiąca nazwa. Po polsku:
"Żydoland". Podobnie w odniesieniu do Polski raczej nie używam "republika"
tylko naszego" Rzeczpospolita". Ponadto "Judeopolonia" ma 2 człony-
sugerujące (błędnie!) że może chodzić o wspólne, żydowsko- polskie państwo.
"Żydoland" oddaje lepiej istotę tego państwa.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

(D)OCENIAM!!!
Będziemy kontrolować Twojego przedszkolaka
Definicja
Zobaczyć Boga w Twoich oczach
Jezus i faryzeusze