Re: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????

Data: 2002-05-26 19:52:28
Temat: Re: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????
Od: "vad" <b...@k...net.pl>

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl napisał...

wspominajac o soku

> Bedac u gastrologa dowiedzialam sie ze sok grapefruitowy
to zbrodnia dla
> wrzodowcow.Ja bym na Twoim miejscu poszla do lekarza,nic
Cie to nie kosztuje
> a moze pomoc.Czy sa dziedziczne?Moja mama miala ja tez mam
wiec moze....
> Pozdrawiam.Magda
Z tego co wiem moi rodzice nie mieli a ja mam i to jakieś 25
lat . Chodzę do lekarza i w miarę metodycznie paskudztwo
leczę . Jak zaczynam o siebie dbać i biorę leki to mam
spokój 2,3 lata. Jak jest dobrze to olewam i zaczyna boleć i
tak w koło Macieju :-).
Da się z tym żyć . pozdr.vad