BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????

1. Data: 2002-05-22 06:21:38

Temat: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????
Od: "LorD_GarY" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , od jakiegoś czasu miewam , bóle brzucha , czasami , tak jakby bolały
plecy , bok, (promieniowanie??) , bóle mam różnie, raz ze 3 -4 dni , raz ból
ustaje,taką sytuację miałem kiedyś , ale przestało i dłuższy czas było ok,
czasami mam uczucie pełności, słyszałem od znajomej (miała podobne objawy )
o bakteriach żołądkowych, czy ktoś może doradzić ?? może to wrzody , jednak
nie bardzo bym chciał na gastroskopię , możecie pomóc ??
Z góry dziękuję za pomoc.
Z poważaniem
Krzysztof Czerzniewski
GG: 1253331
ICQ#: 132626480

2. Data: 2002-05-22 07:27:51

Temat: Re: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <acfdab$r3s$1@news.onet.pl>, l...@p...onet.pl says...
> [...]
> o bakteriach żołądkowych, czy ktoś może doradzić ?? może to wrzody , jednak
> nie bardzo bym chciał na gastroskopię , możecie pomóc ??

Juz zrobilem czary mary i wyszlo ze masz isc na gastroskopie.
No juz!

3. Data: 2002-05-22 08:03:49

Temat: Odp: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????
Od: "LorD_GarY" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm , rozumiem , że najpewniejsze to by było , jednak najpierw kupie test na
Heliobacterius, może to pomoże , w przypadku wyniku pozytywnego ,
kunsultacja z lekarzem w celu przepisania kuracji antybiotykowej (ok. 7 dni)
a gdy ból nie ustanie wtedy Gastroskopia , co ty na to ??

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...

4. Data: 2002-05-22 08:54:56

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <acfj9u$9qe$1@news.onet.pl>, l...@p...onet.pl says...
> [...]
> kunsultacja z lekarzem w celu przepisania kuracji antybiotykowej (ok. 7 dni)
> a gdy ból nie ustanie wtedy Gastroskopia , co ty na to ??

Widzisz to tak - generalnie ok. Klopot w tym ze bedziesz wiedzial czy
masz Helicobaktera i bedzisz go ew. tlukl, ale dalej nie bedziesz nic
wiedzial jak wyglada twoj zoladek i czy jedynym problemem byl HP.
To nie takie znowu straszne.

5. Data: 2002-05-22 09:29:49

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> masz Helicobaktera i bedzisz go ew. tlukl, ale dalej nie bedziesz nic
> wiedzial jak wyglada twoj zoladek i czy jedynym problemem byl HP.

Pozostaje mi tylko dodac, ze testy, ktore mozna kupic w aptece sa do kitu i
z praktyki wiem, ze nie potwierdzaja sie z laboratoryjnymi nawet w 50%. Wiec
lepiej idz na ta gastroskopie.
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

6. Data: 2002-05-22 10:14:55

Temat: Re: Odp: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

LorD_GarY wrote:

> Hmm , rozumiem , że najpewniejsze to by było ,
> jednak najpierw kupie test na Heliobacterius,

Na Helicobacter.

> może to pomoże , w przypadku wyniku pozytywnego ,

Większość Polaków ma Helicobacter w żołądku, chyba że coś się w ciągu ostatnich
kilku lat zmieniło. Problemem nie jest Helicobacter, tylko zapalenie, nadżerki
albo wrzód - a tego test na Helicobacter nie pokaże.

> kunsultacja z lekarzem w celu przepisania kuracji antybiotykowej (ok. 7 dni)
> a gdy ból nie ustanie wtedy Gastroskopia , co ty na to ??

Sama obecność Helicobacter w żołądku nie jest wskazaniem do leczenia
przeciwbakteryjnego, i jeżeli znajdziesz lekarza, który ci w tej sytuacji
zapisze antybiotyki + coś jeszcze, to znaczy że znalazłeś złego lekarza. Jeżeli
chcesz, możesz się leczyć u złego lekarza, to twoja prywatna sprawa.

Leszek

7. Data: 2002-05-22 11:16:33

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam , od jakiegoś czasu miewam , bóle brzucha , czasami , tak jakby bolały
> plecy , bok, (promieniowanie??)

Ja oprócz Helicobactera pomyślałbym o zrobieniu diastaz trzustkowych.

> o bakteriach żołądkowych, czy ktoś może doradzić ?? może to wrzody , jednak
> nie bardzo bym chciał na gastroskopię , możecie pomóc ??

Zeby potwierdzić nosicielstwo H.pylori niestety trzeba zrobić gastroskopię i nic się
tu nie
wykombinuje "na skos". Muszą Ci pobrać wycinek śluzówki żołądka, wymaz na ureaze
bakterujną i do
tego jeszcze najlepiej krew na serologię(bad. przeciwciał p/H. pylori). I po tym
dopiero można
ewentualnie wdrażać antybiotyki.
Łatwo, lekko i przyjemnie to działał o.Klimuszko i jego ziółka, albo Zbyszek
Nowak i jego
"dłonie, które leczą". Nie wiem tylko, czy chodzi Ci o oszukiwanie się czy o
wyleczenie?
pzdr
--
Sajmon Templer

..."tyle dróg budują tylko ,k***a, nie ma dokąd pójść!"...
J.Himilsbach

8. Data: 2002-05-22 11:28:41

Od: "LorD_GarY" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem Was i dziękuję za poradę , kupie ten test tak , dla zasady ,a
następnie udam się do lekarza.
THNX. Może ta gastroskopia nie jest taka zła , ale boję się trochę (tak ze
słuchów, a poza tym nie lubie mieć uczycie wymiotności :-(((((((( Brr ) ale
faktycznie , może tak będzie lepiej :-)).
Z poważaniem
Krzysztof Czerzniewski
GG: 1253331
ICQ#: 132626480

9. Data: 2002-05-22 11:41:15

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

LorD_GarY wrote:

> Rozumiem Was i dziękuję za poradę , kupie ten test tak , dla zasady ,a
> następnie udam się do lekarza.
> THNX. Może ta gastroskopia nie jest taka zła

Myślę, że wielu przed tobą i po tobie przeżyje gastroskopię, a to jest w tej
chwili najdoskonalsze badanie w sytuacjach różnych przypadłości
żołądkowo-dwunastniczych. Więc polecam.

Leszek

PS: w przyszłości oszczędzaj duże litery.

10. Data: 2002-05-25 17:44:02

Od: "Marzenka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gastroskopia nie jest zła nic nie boli jest troszke nieprzyjemna ja miałam
ją pięć razy i żyje
Nie
rozumie paniki po co te nerwy
Jest wiele gorszych badań
Marzena
Użytkownik "LorD_GarY" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> faktycznie , może tak będzie lepiej :-)).

czy sa jakies srodki farmakologiczne obnizajace poped seksualny?
Jakie badania przy podejrzeniu infekcji odogniskowej?
Strach przed leczeniem zębów.
ODCIETA NAROSC - MINELA 1 DOBA
WOŁAM O POMOC!- potrzebujemy krwi