BAR TLENOWY (OGŁOSZENIE) dłuuugie

1. Data: 2003-08-07 07:09:16

Temat: BAR TLENOWY (OGŁOSZENIE) dłuuugie
Od: "Only" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

BAR TLENOWY
SAUNA TLENOWA
KOSMETYKA TLENOWA

Sosnowiec ul. Kiepury 45
Tel: (32) 299-93-43

Twórcą naukowych podstaw terapii tlenowej był niemiecki fizyk prof. M. von
Ardenne (1907 ?97), który opierając się na spostrzeżeniach prof. Otto
Wartburga (fizjologa i laureata Nagrody Nobla, zajmującego się głównie
problemami fermentacji i odychania) stworzył koncepcję wielostopniowej
terapii tlenowej.
Terapia tlenowa jest bardzo popularna w Niemczech, jak również w Austrii,
Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Japonii i Ameryce.

W ostatnich czasach powstało wiele chorób cywilizacyjnych, które nie są
diagnozowalne, ponieważ metody diagnostyczne (jeżeli chodzi o profilaktykę)
nie rozwijają się tak szybko, jak choroby związane ze stresem, niewłaściwym
odżywianiem, zanieczyszczeniem środowiska itp. Niedotleniony mózg gorzej
pracuje, niedotlenione serce również ? co doprowadza do diagnozowalnych już
zmian i do tworzenia się wielu różnych chorób. Tlenoterapia ma działanie nie
tylko profilaktyczne, ale także wspomagające leczenie.
Profilaktyczne stosowanie tlenu opóźnia proces starzenia się organizmu i
pozwala zachować na długo sprawność fizyczną, umysłową i seksualną. Wzmacnia
odporność, poprawia kondycję. Dobrze natleniona skóra ma zdrowy i młody
wygląd. Wspomagając leczenie, terapia tlenowa stosowana jest przy
schorzeniach naczyń sercowych, niedotlenieniu mięśnia sercowego, mózgu,
kończyn, przewlekłym zapaleniu wątroby. Stosuje się ją przy chronicznym
zapaleniu oskrzeli i astmie oskrzelowej, po zawale serca, migrenach,
stwardnieniu rozsianym, w chorobach nowotworowych, zakłóceniach równowagi i
depresjach.

Terapia tlenowa poprawia sprawność mięśni i oczyszcza organizm oraz
przyspiesza przemianę materii (co jest szczególnie ważne podczas
odchudzania). Dotlenienie ma również korzystny wpływ na nasz wiek
biologiczny ? powoduje większą witalność, radość życia i lepszą jego jakość.
Tlen, to nie jest pastylka na konkretną dolegliwość, to energia, która
pozwala organizmowi uruchomić własne systemy obronne.

W 1998 roku pod patronatem Polskiego Centrum Terapii Tlenowej i firmy IQ
Connection powstał we Wrocławiu pierwszy w Polsce Bar Tlenowy. Od tego czasu
instytucja ta promuje pojęcie terapii tlenowej i rozpowszechnia informacje
na ten temat.
Polskie Centrum Terapii Tlenowej stworzyło i wypromowało takie pojęcia jak:
?BAR TLENOWY? oraz ?wiek tlenowy?. Jest również właścicielem i jedyną
placówką uprawnioną do sprzedaży zarówno programu komputerowego
obliczającego wiek tlenowy, jak również licencji niemieckiej firmy OXICUR,
autoryzowanej przez prof. von Ardenne, do popularyzacji tlenoterapii na
świecie. Współpracuje z Radą Naukową Terapii Tlenowej, w której zasiadają
wybitne europejskie autorytety z dziedziny medycyny i fizjologii.

Około 70 bilionów komórek człowieka jest nieprzerwanie zaopatrywanych w tlen
za sprawą układu krążenia. Gdy dostarczanie tlenu zostanie przerwane choć na
kilka minut, wiele z nich umiera. Ten prosty gaz, obok azotu najobficiej
występujący w ziemskiej atmosferze, ma ogromne znaczenie dla ludzkiego
organizmu.
Niedobór tlenu spowalnia właściwości transportowe krwi, zmniejsza wydajność
przemian komórkowych oraz powoduje utratę witalności. Pogorszenie
zaopatrzenia komórek naszego ciała w tlen przyspiesza proces starzenia.
Jesteśmy nieodporni na stresy i łatwo zapadamy na tzw. choroby
cywilizacyjne. Konsekwencją złej jakości powietrza, którym oddychamy są też
powtarzające się alergie, zmęczenie, zatrucia, niewydolność układu krążenia
itd.
Medycyna już od dawna doceniając duże znaczenie tlenu, wykorzystuje go w
leczeniu chorób oraz podczas operacji. Wciąż jednak tlen używany jest do
leczenia skutków a nie przyczyn chorób. Przy zaburzeniach wywołanych
niedoborem tlenu, lekarze przepisują leki, które dostosowują organizm do
funkcjonowania w jego deficycie. W efekcie prowadzi to jednak do wyczerpania
serca i innych organów. A przecież najprostszym i najlepszym sposobem
postępowania w takich przypadkach jest dostarczanie organizmowi zwiększonej
ilości tlenu.

W ostatnim pięćdziesięcioleciu, z powodu bardzo intensywnej
industrializacji, zanieczyszczenie środowiska, przybrało niespotykane dotąd
rozmiary. Od 1950 r. zniknęła niemal połowa lasów tropikalnych. Badania
pokładów lodu na Antarktydzie, określające zanieczyszczenie kolejnych
warstw, wykazały, że zanieczyszczenie środowiska jest problemem globalnym -
nie dotyczy wyłącznie regionów uprzemysłowionych, ale obejmuje cały świat.
Z zanieczyszczeniem środowiska ściśle łączy się pogorszenie zaopatrzenia
komórek naszego ciała w tlen. To automatycznie przyspiesza proces starzenia
i łatwość zapadania na różne choroby. Większość ludzi ma zdecydowanie zbyt
mało tlenu we krwi i innych tkankach. Wiek tlenowy mamy zazwyczaj dwa razy
starszy niż wiek naturalny. To znaczy, że w tkankach osoby 25-letniej, jest
tyle tlenu ile w tkankach zdrowej osoby 50-letniej. By to zmienić wystarczy
krótka, ale niezwykle skuteczna terapia dotleniająca.

Aktywni ludzie potrzebują tlenu więcej, niż może im dostarczyć oddech , mówi
prof. dr Klaus Jung z Uniwersytetu Mainz. Z badań, które od wielu lat
prowadzi, wynika, że organizm przeciętnego człowieka nie jest w stanie sam
przyjmować ilości tlenu wystarczającej do zdrowego życia. Winne są
zanieczyszczenia środowiska, złe nawyki w odżywianiu, zbyt duża ilość
wypalanych papierosów, alkoholu lub filiżanek kawy. Na szczęście jest na to
rada , terapia tlenowa.
Terapia, której podstawy stworzono ponad 70 lat temu, staje się coraz
bardziej popularna w świecie. Jest jednym z tych sposobów na poprawę stanu
zdrowia, które lekarze zalecają z pełnym przekonaniem. Jako metoda w 100%
naturalna jest najbardziej przyjazna dla organizmu. Nie wykorzystując
hormonów ani sztucznych preparatów medycznych, nie powoduje żadnych efektów
ubocznych. Jej skutki można z góry przewidzieć: pozwala na przykład wzmocnić
serce, uciec przed zawałem, wyleczyć wiele uciążliwych chorób. Pod wpływem
terapii tlenowej produkowane są enzymy, regenerujące błonę komórkową, dzięki
czemu mamy do czynienia z rzeczywistą regeneracją organizmu, widoczna już na
pierwszy rzut oka. Terapia tlenowa ma też tę zaletę, że z powodzeniem
stosowana może być zarówno jako lekarstwo, jak i środek profilaktyczny.

Terapia tlenowa przeznaczona jest praktycznie dla wszystkich, niezależnie od
rasy, płci, wieku, zawodu czy stanu zdrowia.
Mogą korzystać z niej ludzie zdrowi, którzy chcą opóźnić proces starzenia
się i zachować sprawność na długie lata (wg badań niemieckich, osoby
regularnie korzystające z terapii tlenowej, żyją średnio o 10 lat dłużej).
Mogą używać jej również osoby, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów lub
obniżyć poziom cholesterolu czy kwasu moczowego we krwi. Terapia jest też
bardzo użyteczna dla sportowców chcących podnieść wydolność organizmu (w
zależności od stopnia wytrenowania organizmu od 10 do 90 proc). Korzystają z
niej m.in. piłkarze VfB Stuttgart, kolarze grupy Telekom, niemieccy
lekkoatletyczni mistrzowie olimpijscy i świata. Natomiast dla osób
narzekających na najrozmaitsze bóle i schorzenia, terapia tlenowa może być
prawdziwym zbawieniem.
- kobiety po przejściach
- mezczyźni z przeszłością
- biznesmeni
- sportowcy
- studenci
- osoby starsze
- młodzież i dzieci
Kobiety po przejściach
Terapia tlenowa jest niezastąpioną formą "kosmetyki od wewnątrz", która
powoduje, że skóra wygląda jak alabaster. Nie widać na niej zmęczenia i nie
tworzą się zmarszczki. Od wielu lat z terapii tlenowej korzystają aktorki i
piosenkarki, m.in. Tina Turner i Ushi Glas. Ich zdaniem to najlepszy sposób
na zachowanie urody i dobrego samopoczucia na długie lata. Dowody widzimy za
każdym razem, kiedy pokazują się na scenie.
Mężczyźni z przeszłością
Co jest największym problemem polskich mężczyzn na przełomie XX i XXI wieku?
Otyłość, słaba wydolność układu krążenia i wysoki poziom cholesterolu we
krwi. Wszystko do zlikwidowania. Wystarczą regularne odwiedziny w barze
tlenowym, wspomagane serią ćwiczeń ruchowych. Tlen potrafi poprawić kondycje
nie tylko sportowcom. Po kilku seansach tlenowych, każdy z panów, który do
tej pory miał problemy z najkrótszą choćby przebieżką, będzie miał ochotę
biegać co rano.
Biznesmeni
- Aktywni ludzie potrzebują tlenu więcej, niż może im dostarczyć oddech,
mówi prof. dr Klaus Jung z Uniwersytetu Mainz. Czy to przypadek, że 80 proc.
amerykańskich milionerów nie dożywa sześćdziesiątki? Winne są warunki pracy,
hałas, brak światła słonecznego, zanieczyszczenia środowiska, złe nawyki w
odżywianiu, zbyt duża ilość wypalanych papierosów, alkoholu lub filiżanek
kawy, to wszystko ogranicza dopływ swieżego tlenu do organizmu. Na szczęście
jest na to rada, terapia tlenowa. Jej zalety odkrywają gwiazdy biznesu,
muzyki, filmu i sportu.
Sportowcy
Terapia tlenowa uznawana jest coraz częściej za doskonałą formą dopingu, bez
użycia chemii można zwiększyć wydolność organizmu wyczynowego sportowca o
ok. 10 %. Korzystają z niej hokeiści, kolarze, lekkoatleci, żużlowcy oraz
piłkarze. Od marca 1997 roku regularnej terapii tlenowej zażywa np. zespół
piłkarzy VFB Stuttgart. Jak twierdzi lekarz drużyny, dr Thomas Frolich, u
zawodników korzystających z treningu tlenowego daje się zaobserwował
wzmocnienie systemu immunologicznego, obniżenie częstotliwości kontuzji i
ich szybsze leczenie. Zawodnicy nie mają zakwaszenia mięśni, szybciej też
regenerują siły.
Studenci
Podobnie jak w przypadku biznesmenów szybkie tempo życia, stres, używki w
połączeniu ze zwiększonym wysiłkiem umysłowym powodują zwiększone
zapotrzebowanie na tlen. Badania na uczniach i studentach intensywnie
uczących się trudnych partii materiału, dowodzą że przebywanie w
dotlenionych pomieszczeniach znacząco zwiększa wydolność umysłową człowieka.
Pod dobroczynnym wpływem tlenu szybciej zapamiętujemy fakty, dłużej
potrafimy je przechowywać w mózgu i łatwiej je kojarzymy.
Osoby starsze
Czyż nie od zawsze człowiek marzył o wynalezieniu eliksiru młodości? Teraz
marzenia się spełniają. Profilaktyczne stosowanie tlenu opóźnia proces
starzenia się organizmu i pozwala zachować sprawność fizyczną i umysłową na
długo. W przypadku charakterystycznych dla ludzi starszych problemów z
aparatem ruchowym, kłopotów z układem krwionośnym albo pokarmowym, czy też
wszelkich innych schorzeniach złośliwych, terapia tlenowa jest skutecznym
uzupełnieniem leczenia metodami tradycyjnymi. Czasem bywa niezastąpiona.
Młodzież i dzieci
Z roku na rok statystyki alarmują o rosnącej liczbie dzieci z wadami
postawy. Najmłodsze pokolenia Polaków są coraz mniej odporne na choroby i
alergie, są też coraz słabsze fizycznie. Jest na to rada. Stosowanie terapii
tlenowej może diametralnie poprawić system odpornościowy młodego organizmu.
Dzieci przyjmujące czysty tlen rzadziej bywają alergikami, nie miewają
chronicznych katarów, są weselsze i bardziej żywe. W szkole osiągaja lepsze
wyniki, bo łatwiej im się skupić nad książkami.
Terapia tlenowa nie tylko wspomaga w leczeniu chorób związanych z
niedotlenieniem, ale również spełnia bardzo ważną funkcję prewencyjną.
Nawet jeżeli uważamy, że "niczego nam nie brakuje", powinniśmy pamiętać, że
zdrowie nie jest niczym stałym. Przede wszystkim powinniśmy się starać, aby
do choroby nie dopuścić, a nie na tym, aby ją leczyć.
Można śmiało powiedzieć, że terapia tlenowa jest jednym z niewielu sposobów,
by naturalnie zaktywizować mozżiwości organizmu, odmłodzić go, dodać sił
witalnych. Dzięki przyspieszeniu spalania, terapia skutecznie pomaga w
odchudzaniu. Na dodatek, może pomagać też rozwiązywać problemy seksualne,
korzystając z terapii tlenowej nie potrzeba używac viagry.

Podawanie tlenu jest w wielu przypadkach skutecznym uzupełnieniem
tradycyjnej terapii lekowej. Czasami jednak jest niezastapione.
Szczególnie wskazane jest używanie tlenu przy schorzeniach naczyń
wieńcowych, schorzeniach spowodowanych niedokrwieniem mieśnia sercowego,
przy niedokrwieniu kończyn, mózgu lub siatkówki oka oraz przy wszelkich
innych schorzeniach złośliwych. Terapię tlenową stosuje się przy chorobie
wrzodowej nóg, chronicznych zapaleniach oskrzeli i astmie oskrzelowej,
chronicznych zapaleniach wątroby i w przypadku jej otłuszczenia po chorobie
alkoholowej oraz innych chronicznych stanach zapalnych. Jest skuteczna po
zawale, epilepsji, przy migrenach, stwardnieniu rozsianym, w klopotach z
ciśnieniem krwi, trudnościach z koncentracją, zaklóceniach równowagi i
depresjach.
Inhalacje tlenowe zalecane są również w przypadku problemów z aparatem
ruchowym. Tlenoterapia pozwala tu na poprawę dokrwienia ograniczonych
funkcjonalnie mięśni, wzmacnia je, poprawia ich sprawność i zwiększa siłę.
Tak "naprawione" mięśnie odciążają kości i stawy i zmniejsza się nasilenie i
częstotliwość występowania bólu. W schorzeniach systemu przemiany materii,
np. cukrzycy czy hyperlipidemii, terapia tlenem poprawia wydolność aerobowa
i przyspiesza "spalanie" pośrednich produktów przemiany materii.

ZAPRASZAMY !

2. Data: 2003-08-07 08:44:36

Temat: Re: BAR TLENOWY (OGŁOSZENIE) dłuuugie
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Do abuse czy nie ?!

--
Norbert
#GG: 4441119

3. Data: 2003-08-07 14:04:39

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

p...@n...gg news:bgt3m2$3go$1@nemesis.news.tpi.pl

> Do abuse czy nie ?!

Moze tym razem nie, przy okazji podal sporo faktow naukowych...
Mam nadzieje ze ogloszenie nie powtorzy sie w tym miesiacu

~~~
GG-1175498 ____| ]____,
Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

4. Data: 2003-08-07 16:50:29

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

PLONK spamerze!
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

5. Data: 2003-08-07 16:55:07

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Moze tym razem nie, przy okazji podal sporo faktow naukowych...
W większości bzdur.:-)))

6. Data: 2003-08-07 20:02:28

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BAR TLENOWY
> SAUNA TLENOWA
> KOSMETYKA TLENOWA

[dlugie bla bla bla...]

Co ma "terapia" czyli leczenie wspolnego z "barem" "sauna" i "kosmetyka"?
Moze nikt wam nie powiedzial ze tlenem mozna LECZYC,
a podawanie go ludziom zdrowym jest S Z K O D L I W E !

Oglaszjacie sie w "Na Zywo" lub "Super Expresie"
- tam moze uwierza w takie bzdety...

pz

7. Data: 2003-08-09 07:07:05

Od: "bolo" <bolo@NOSPAM_.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Only" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> BAR TLENOWY
> SAUNA TLENOWA
> KOSMETYKA TLENOWA

tlen jest nie zdrowy dla organizmu
powoduje szybkie stazenie komorek, wytracanie wolnych rodnikow (a w efekcie
raka lub ich smierc)
czlowiek przebywajacy na stale w atmosferze zaledwie 30%tlenu nie dozyl by
20 roku zycia

bolo

8. Data: 2003-08-10 12:47:42

Od: "Marek B" <s...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czlowiek przebywajacy na stale w atmosferze zaledwie 30%tlenu nie dozyl by
> 20 roku zycia

Z tego co wiem, to bary tlenowe oszukują na potęgę. Najpierw za pomocą jakiś
elektrod oceniają wiek "tlenowy" organizmu, tak żeby klienta przekonać, że
wizyty w barze tlenowym będą mu absolutnie potrzebne. Gdy już się decydujesz
dostajesz specjalny koktajl, który ma cie uchronić przed podstawowym
niebezpieczeństwem czyli wolnymi rodnikami, które tworza sie bardzo
intensywnie gdy mamy za duzo tlenu w powietrzu, ktore wdychamy. Wolne
rodniki maja to do siebie, ze sa nieslychanie aktywne chemicznie atakujac
wszystko, co napotkaja na swojej drodze, m.in. material genetyczny co moze
oczywiscie prowadzic do mutacji.
A co z tym koktajlem?? Podany jest bezposrednio przed "terapia tlenowa" a
wiec zanim sie wchloni w przewodzie pokarmowym i teoretycznie moglby zaczac
neutralizowac wolne rodniki tych jzu dawno nie ma, sa one bowiem tak aktywne
ze reaguja w czasie ulamkow sekund od ich powstania. Tak wiec kiedy
antyrodnikowy koktajl zaczyna dzialac to nie ma juz przed czym chronic
klientow baru tlenowego bo wolne rodniki juz dawno zrobily swoje...
No ale coz, teraz ludzie lapia sie wszystkiego liczac ze to im moze pomoc.
Niby podnosi sie ogolny poziom wyksztalcenia ludzi ale jakos tego nie widac,
tak latwo ludzmi manipulowac, ze strach sie bac co bedzie dalej. Powiesz
czlowiekowi, ze przeciez tlen jest potrzebny do zycia a teraz tyle tych
kopcacych samochodow wiec trzeba do baru tlenowego i taki od razu poleci, no
bo ten tlen jest do zycia potrzebny, to mnie odmlodzi itp.
Juz slyszalem wypowiedz dziewczyny (jakies 17 lat) ze ona sie nie boi
palenia papierosow bo przeciez chodzi do baru tlenowego wiec i tak sie
dotlenia. No comments...

Pozdrawiam jako zdeklarowany przeciwnik wszystkich takich udziewnien. Jak
czlowiek chce zlapac troche powietrza to niech przestanie palic, niech co
jakis czas wyjedzie za miasto, gdzies do jakiegos wiekszego kompleksu
lensego (np. Puszcza Bialowieska, Puszcza Augustowska i inne takiego typu
zbierowiska lesne w kraju...), niech przestanie kupowac podsypywane
kilogramami azotanow nowalijki na wiosne, sprowadzane z Holandii i
polerowane jablka, niech przestanie lykac wszystkie witaminy, jakie widzi w
aptece a na pewno bedzie zyl zdecydowanie dluzej.

Pozdrawiam jeszcze raz
Marek B

Powiedzcie, ze to nie serce..
tarczyca a pigulki antykoncepcyjne i nie tylko
Krew się nie leje!
Ciśnienie a pocenie si
Omega3