Krew się nie leje!

1. Data: 2003-08-06 23:06:23

Temat: Krew się nie leje!
Od: "Hans Klos Jr. III" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Jestem HDK, mam raczej rzadką grupę krwi (A Rh -), wypełniłem wszystkie
papiery (gdzie podałem numer telefonu), oddałem 900 ml krwi i na razie dałem
sobie na wstrzymanie. Tymczasem słyszę, że w wakacje zaczyna brakować krwi w
niektórych szpitalach. Nie ma problemu - jak będzie brakować mojej i do mnie
zadzwonią, pojadę do stacji i oddam. ALE NIKT NIE DZWONI! Nie słyszałem o
najmniejszych probach "akwizycji" krwi. Prawdopodobnie moja stacja należy do
tych szczęśliwych, gdzie HDK nie brakuje. Jak natomiast jest gdzie indziej/
Artur

2. Data: 2003-08-07 00:56:42

Temat: Re: Krew się nie leje!
Od: "Gacek" <N...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hans Klos Jr. III" <a...@b...pl> wrote in message
> [...]
należy do
> tych szczęśliwych, gdzie HDK nie brakuje. Jak natomiast jest gdzie

Witam,

Widze to tak: jesli minely juz dwa miesiace od ostatniej donacji i
swietnie sie czujesz to przejdz sie do punktu krwiodawstwa i oddaj ja
ponownie. Na pewno tak rzadkiej grupy nikt do kosza nie wyrzuci (tudziez
zutylizuje czy cokolwiek nalezy zrobic z krwia i jej pochodnymi).
We Wroclawiu ostatnio TV robila jakis material o punktach krwiodawstwa,
bylo tez cos we wiadomosciach. O ile byc moze krwi brakuje w szpitalach
i kurczy sie liczba krwiodawcow to podobno szpitale za krew nie placa,
punkty krwiodawstwa sa troche zawieszone w prozni. Moze ten punkt HDK
juz nie istnieje ? :( <- wisielczy humor
Z tego co wiem to mozesz byc pewny ze jak beda jej potrzebowac to
zadzwonia - kiedys jak bylem to bylo kilka osob ktore dostawaly jakies
lody ekstra wlasnie dlatego zeby byly tam "z wezwania"

Pozdrawiam,
Gacek

3. Data: 2003-08-07 17:14:40

Temat: Odp: Krew się nie leje!
Od: "missblack" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hans Klos Jr. III <a...@b...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bgs1ld$fj4$...@f...acn.pl...
> [...]
do
> tych szczęśliwych, gdzie HDK nie brakuje. Jak natomiast jest gdzie

Witam!!!
tak troche OT ale chcialam sie zapytac czy kobieta ktora zazywa tabletki
antykoncepcyjne
moze oddac krew.
dzieki za odpowiedzi,pozdrawiam
Kasia

4. Data: 2003-08-07 19:58:28

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hans Klos Jr. III" <a...@b...pl> napisał w
wiadomości news:bgs1ld$fj4$1@foka.acn.pl...
> [...]
do
> tych szczęśliwych, gdzie HDK nie brakuje. Jak natomiast jest gdzie

we Wrocławiu jest tak, ze do mnie jako do dawczyni, której
"odebrano" ponad 14 litrów krwi napisano kartke zapraszjaca
do punktu krwiodawstwa i opisujacą ich tragiczną sytuacje.
Niestety, po zlikwidowaniu mojego punktu krwiodawstwa, źle
czuje sie w Wojewódzkiej Stacji i do dzis nie zdecydowałam
sie na ponowne oddanie.

Owszem zdarzało mi sie, ze dzwoniono bezposrednio do mnie,
by oddac krew czy płytki dla chorego dziecka i kilkakrotnie,
mimo swoich oporów byłam na separatorze. Źle to wspominam,
bo długo i rece troche bolały...

W sumie tez mam poszukiwana grupe krwi, bo natura uraczyła
mnie 0-.

iza

5. Data: 2003-08-08 05:28:45

Od: "Ania B-J" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasia: czy kobieta ktora zazywa tabletki
> antykoncepcyjne
> moze oddac krew.

Tak, wcale o to nie pytaja w ankiecie, którą się wypełnia przed donacją oraz w
wywiadzie lekarskim.

Ania - HDK od 2-óch lat

6. Data: 2003-08-08 07:46:40

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1.branie tabletek antykoncepcyjnych nie przeszkadza w oddawaniu krwi
2.Stacja dzwoni,ale nie do wszystkich bo po prostu fizycznie sie nie da,
zarejestrowanych jest b.duzo dawcow
3.niestety oddawanie krwi to nie jest przyjemnosc, a robi sie to po to zeby
komus uratowac zycie

pozdr

7. Data: 2003-08-08 11:33:56

Temat: Re: Re: Krew się nie leje!
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia 8 Aug 2003 07:28:45 +0200, "Ania B-J"
<a...@W...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Tak, wcale o to nie pytaja w ankiecie, którą się wypełnia przed donacją oraz w
>wywiadzie lekarskim.

Ja juz od dwoch lat krwi nie oddaje z pewnych powodow - ale gdy
oddawalam to bylam pytania o przyjmowanie jakichkolwiek lekow i
podobny punkt mialam w ankiecie. Juz to zmieniono?

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

8. Data: 2003-08-08 18:50:45

Od: "missblack" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania B-J <a...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Tak, wcale o to nie pytaja w ankiecie, którą się wypełnia przed donacją
oraz w
> wywiadzie lekarskim.
>
> Ania - HDK od 2-óch lat

Witam!!!!
dziekuje wszystkim za odpowiedzi:) zatem pojde jak tylko znajde chwila czasu
i jak
lekarze stwierdza ze sie bede nadawac.chyba nie pogardza 0+ :)
pozdrawiam:)
Kasia

Ciśnienie a pocenie si
Omega3