BARDZO prosze o pomoc.

1. Data: 2001-11-08 18:35:59

Temat: BARDZO prosze o pomoc.
Od: "Marcin M." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje napisać list do Wielkiej Brytani za wierający słownictwo
medyczne, więc zwracam się z uprzejmą prośbą o przetumaczenie na angielski.
Tekst zawiera słownictwo typowo medyczne więc nie wiem w jaki sposób to
napisać.
Oto tekst:

Dostałem wasz adres z fundacji Synapsis która zajmuje się w Polsce autyzmem
u dzieci.
U mojego 2 letniego synka wykryto autyzm dziecięcy. W fundacji polecono mi
aby wykonać badanie moczu na zawartość produktów przemiany białek.
Ponieważ wykonujecie tego typu badania uprzejmie prosze o kontakt w celu
uzgodnienia warunków takiego badania. Czy można w jakiś sposób zrealizować
takie badanie na odległość?
Bardzo prosze o odpowiedź.

PS. Z góry dziękuje za odp[owiedź...

2. Data: 2001-11-08 23:51:55

Temat: Re: BARDZO prosze o pomoc.
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> uzgodnienia warunków takiego badania. Czy można w jakiś sposób zrealizować

----------
Dear Sirs.
I managed to receive your address from Synapsis, Polish foundation that
looks after autistic children.
My two years old boy was diagnosed with child age autism. The foundation
advised him taking specific urine test concentrated on protein
transformation products content.
Because you perform such tests, please would you contact me in order to
negotiate conditions
of such examination? Also I would like to ask if is it possible to perform
the test remote.
Thank you in advance for reply.
----------

3. Data: 2001-11-09 17:15:43

Od: Franek Mazan <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry z Ciebie czlowiek, sleepindog...

sleepindog wrote:

> [...]
> negotiate conditions
> of such examination? Also I would like to ask if is it possible to perform

Glinormax 0,08
Wybuch na slońcu
układ nerwowy
Dobry dermatolog w W-wie