BASS POLSKA

1. Data: 2011-03-28 12:40:13

Temat: BASS POLSKA
Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na elektronarzędzi wyżej wymienionej firmy.
Jak się sprawują, co z serwisem i gwaracją?

2. Data: 2011-03-28 14:30:43

Temat: Re: BASS POLSKA
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

***Einstein*** wrote:
> Witam
> Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na elektronarzędzi wyżej wymienionej
> firmy. Jak się sprawują, co z serwisem i gwaracją?

mnie wyglada na chińczyki...

3. Data: 2011-03-29 03:03:57

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To przeciętna chińszczyzna, mimo mylącego słowa "Polska" w nazwie firmy
Jacek

4. Data: 2011-03-29 06:11:07

Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poczytałem na ich temat i już wiem, że nikomu bym nie polecił. Dlaczego
żadna polska firma nie podejmie się produkcji np. kompresorów tylko rynek
zalewany jest importowanym z chin badziewiem, a importerzy przyklejają
wyłącznie swoje logo.

5. Data: 2011-03-29 06:22:57

Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żadna polska firma nie podejmie się produkcji np. kompresorów tylko rynek
> zalewany jest importowanym z chin badziewiem, a importerzy przyklejają

Bo produkowany w Polsce musiałby kosztować 900 zł. a z Chin przypłynie za
300 łącznie z zyskiem sprzedawcy.
Taki system. Ciekawe jak długo tak będzie, kiedy oni się skapną że można
brać więcej.
Tyle że wtedy sypnie się gospodarka bo wszscy mają stamtąd taniochę.
Chiny powiedzą "wystarczy" i reszta zatańczy im jak chcą.

Rafał

Energoszczędny Osrał
Balustrady
gdzie kupić drzwi rozsuwne dzielone na pół
Cheap Wholesale Nike shoes jordan shoes dunk shoes Nike RLFT <http://www.24hours-onli ne.com/> <free shipping paypal payment>
Marka Unold - opinie