BB i (nie)tolerancja

1. Data: 2001-03-23 14:09:04

Temat: BB i (nie)tolerancja
Od: Artur Poznanski <a...@m...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Chcialbym podzielic sie moimi refleksjami na temat
programu Big Brother. Od razu powiem, ze nie jestem ani
zwolennikiem, ani przeciwnikiem tego programu.
Od czasu do czasu obejrze jakis odcinek. Jednak w moim
domu zauwazylem dwie ciekawe postawy. Moj mlodszy
brat oglada ten program codziennie i bardzo mu sie podoba.
Moj tata z kolei uwaza, ze to "odmuzdza" oraz ze samo
ogladanie takich programow swiadczy nie najlepiej o
poziomie intelektualnym osob. W domu czasem dochodzi
do spiec, bo jedna strona chce przekonac druga do swoich
racji. Mysle, ze fenomen popularnosci BB wynika z tego
ze ludzie lubia obserwowac "cudze" zycie. Jednak obawiam
sie ze po pewnym czasie te same osoby, w tym samym
pomieszczeniu, moga sie widzom po prostu znudzic.
Uwazam tez, ze ludzie powinni miec wobec siebie wiecej
tolerancji i pozwalac innym na ogladanie tego co ich
interesuje (moj brat ma 18 lat a nadal oglada kreskowki).
Big Brother jest (zaleznie od pogladow) rozrywka badz
eksperymentem, w kazdym razie nowym, ciekawym
zjawiskiem, ktory jak sam sie przekonalem budzi emocje.
Mysle ze kazdy powinien miec o nim wlasna opinie, ale
nie nazucac jej na sile innym. Moda na BB trwa...

--
[]------------------------------------------[]
| Artur Poznanski student AGH w Krakowie|

1. Data: 2001-03-23 14:32:41

Temat: Re: BB i (nie)tolerancja
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Big Brother .... budzi emocje.

Taaa.... ostatnio sie spieralem w sprawie zachowania
Moniki przy odspiewywaniu ulozonej wspolnie piosenki.
Rzeczywiscie IMO wyjatkowo glupi tekst. ;)

> ... Moda na BB trwa...

Niedlugo bedzie konkurencja dla bb. :)

Czarek

1. Data: 2001-03-23 14:35:18

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 99fmjo$p5d$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
23-03-01 15:32:

> Taaa.... ostatnio sie spieralem w sprawie zachowania
> Moniki przy odspiewywaniu ulozonej wspolnie piosenki.
> Rzeczywiscie IMO wyjatkowo glupi tekst. ;)

Monika zdaje sie w ogole miec problemy z zachowaniem
pozycji w grupie i dystansu:))) I to coraz wieksze.
Miala byc liderka, wszystko sie dobrze rozwijalo,
az tu nagle zaczeli ja ignorowac, a nawet obrazac.
Ksiezniczka spadla z konia:)))

Ciekawe, ze wg obserwatorow w wydaniu polskim pojawilo sie
cos, co bylo nie do pomyslenia w wyd. zachodnich - grupa
dyskutuje z Wielkim Bratem, nie slucha sie go, wyraza zadania.
Trzymaja sie razem, wymyslaja sami sobie wlasne zabawy i zadania.

Co kraj to obyczaj:)))

Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-03-23 14:46:26

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I to coraz wieksze.
> Miala byc liderka, wszystko sie dobrze rozwijalo,
> az tu nagle zaczeli ja ignorowac, a nawet obrazac.

Nie dziwie sie skoro ton wydarzeniom nadaja niejako
osoby ktore non stop klna czy trzeba czy nie.
W kazdym razie tym 'gestem' z piosenka Monika
zapracowala sobie u mnie na symatie i zdystansowala
mocno pozostalych, pomimo wczesniejszych dosyc
niemadrych zachowan. :))

> Co kraj to obyczaj:)))

Moze realizatorzy w nastepnej turze bardziej
'inteligentnie' jednak dobiora uczestnikow...?
Oby. :)

Czarek

1. Data: 2001-03-23 20:48:02

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> writes:

> Moze realizatorzy w nastepnej turze bardziej
> 'inteligentnie' jednak dobiora uczestnikow...?
> Oby. :)

Nie licz na to. Wtedy taki program by sie nie sprzedal bo dla
wiekszosci widzow bylby niezrozumialy i nudny.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-03-24 08:41:42

Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no fajnie, ludzie lubuja sie w (po)o(d)gladaniu czudzego zycia.. BB jest
taki "naturalny"..
czy milosnicy tego programu nie zauwazaja (nie chca zauwazyc?), iz grupa
jest dobrana przez socjologow i psycholow tak by nie bylo nudno ale i
niezbyt rozmaicie? i ze to co pokazuja jest montowane?
jakie w tym prawdziwe zycie?
i skad oni wzieli to stado bezrozumnych kretynow???
iq u nich jest na poziomie rowu marianskiego...
i slusznie napisali w GW - nikt madry do tego programu sie po prostu by
nie zglosil...
dno i trzy metry mulu

gaga (co obejrzala BB, zeby nie bylo, ze nie wie o czy mowi)

1. Data: 2001-03-24 09:10:23

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"GMP" <r...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> jest dobrana przez socjologow i psycholow tak by nie bylo nudno ale i
> niezbyt rozmaicie? i ze to co pokazuja jest montowane?

jak chcesz niemontowana wersje to wejdz na ich strone w Inecie i
ogladaj _non-stop_ wersje niemontowana. Masz do dyspozycji 4 kamery.

> jakie w tym prawdziwe zycie?
> i skad oni wzieli to stado bezrozumnych kretynow???
> iq u nich jest na poziomie rowu marianskiego...

He?
skoro to jest stado bezrozumnych kretynow, to dokladnie takim samym
mianem trzebaby okreslic wiecej niz 90% polskiego spoleczenstwa.

> i slusznie napisali w GW - nikt madry do tego programu sie po prostu by
> nie zglosil...
> dno i trzy metry mulu

To, kto sie zglosil a kto nie to moga ujawnic tylko ci co robili
castingi.

1. Data: 2001-03-24 11:15:01

Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net> wrote in message news:m2y9tvzg5c.fsf@pierdol.ninka.net...
> jak chcesz niemontowana wersje to wejdz na ich strone w Inecie i
> ogladaj _non-stop_ wersje niemontowana. Masz do dyspozycji 4 kamery.

Ninka, kamery internetowe tez sa "montowane" (czyt.cenzurowane).

--
Jaku-b.

"Nie zadawaj sie ze mna. Jestem samotnikiem, buntownikiem." (Pee-Wee Herman)

1. Data: 2001-03-24 12:38:12

Od: c...@a...net (Krzysiek Szatynski) szukaj wiadomości tego autora

In article <m...@p...ninka.net>, n...@p...ninka.net wrote:
>jak chcesz niemontowana wersje to wejdz na ich strone w Inecie i
>ogladaj _non-stop_ wersje niemontowana. Masz do dyspozycji 4 kamery.

bzdura, masz 4 strumienie, o ktorych zawartosci decyduje realizator, a nie
'4 kamery' i np. podczas, gdy oni biegaja na waleta, spruci na maksa, to
w 'niemontowanej wersji na 4 kamerach' mozna sobie obejrzec kury, chodzace
po podworku, albo black-screena.

1. Data: 2001-03-24 19:31:11

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a) w wiadomości: <99fndj$rrs$1@news.tpi.pl>...

Zgadzam sie z Joanna.

>Nie dziwie sie skoro ton wydarzeniom nadaja niejako
>osoby ktore non stop klna czy trzeba czy nie.
>W kazdym razie tym 'gestem' z piosenka Monika
>zapracowala sobie u mnie na symatie

A u mnie przeciwnie.Ogolnie panienka mnie drazni.Te jej tlumaczenia:ze ma
zly humor bo chce jej sie seksu...
Mysle ze wyczerpala juz wyobraznie i nie ma sie czym wykazac i to ja
boli.Ogolnie nie jest za inteligentna .W tok-show o 17,15 rzadko
ma cos madrego do powiedzenia.

>Moze realizatorzy w nastepnej turze bardziej
>'inteligentnie' jednak dobiora uczestnikow...?
>Oby. :)

Zgadzam sie.Chociaz uwazam ze da sie tu wybrac kogos inteligentnego
np.Malgosia.
Pozdrawiam.Magda.

Nowy numer Tinu
test