Nigdy nie zaufam policji...

1. Data: 2001-03-23 06:46:37

Temat: Nigdy nie zaufam policji...
Od: "Jakub / Lothander" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu w środku nocy obudził mnie telefon. Mój przyjaciel
potrzebował pomocy. Zaraz pojechałem do niego. Niestety nie obeszło się bez
policji, którą sam wezwałem.

Dzień później zdobyłem dostęp do ich raportów ze zdarzenia... czytałem je...

Chciałem pomóc przyjacielowi... napisali, że piłem z nim ma imprezie.
Nie wziąłem do ust kropli alkoholu... napisali, że byłem pijany.
Nigdy nie miałem do czynienia z narkotykami... napisali, że byłem pod ich
wpływem.
Chciałem pomóc... nie uwierzyli i oczernili mimo, iż wszystko skończyło się
dobrze...
Wymyślą wszystko, aby dodać swoim raportom dramatyzmu. I to zdanie...
"stwierdzono, że jest (to o mnie) "orientalnej orientacji"... idioci...

To był dla mnie ogromny cios. Nie spałem całą noc i czuję się wobec tych
ludzi bezsilny..
Już nigdy nie zaufam policjantowi... nigdy.

Jakub / Lothander
E-mail: l...@p...pl
Strona internetowa: www.lothander.w.interia.pl

1. Data: 2001-03-23 08:27:54

Temat: Re: Nigdy nie zaufam policji...
Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Się przejmujesz - zaskraż sqrwysynów!! A najpeiej napsiz artykuł do gazety
wyśli go do rózncych dziesięciu. Przy okazji wnieś poew do sądu cywilnego o
zniesłąwienie - niech Ci teraz to udowodnią! Lecz zanim to zrobisz, to się
dokłądnie rozejrzyj za świadkami, datami itd. Potem już tylko zażądaj
konkretnego odszkodowania i koniec. Spoko... o ile oczywiście naprawdę tego
chcesz.

--
Pozdrówka
Tomfa | http://tomfas.republika.pl/ [ wszystko o WWW ]

1. Data: 2001-03-23 08:36:41

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub / Lothander" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> policji, którą sam wezwałem.
>
> Dzień później zdobyłem dostęp do ich raportów ze zdarzenia... czytałem je...

<ciach>
> [...]
> ludzi bezsilny..
> Już nigdy nie zaufam policjantowi... nigdy.

Współczuję. Miejmy nadzieje, ze za jakis czas bedziesz sie z tego glównie smial.

A tak BTW, o co im chodziło z tą "orientalną orientacją"??
O pochodzenie Twojego przyjaciela (?), czy moze w taki 'wyrafinowany' sposób
okreslili Twoja
orientacje seksualna?

Pzdr

P.

1. Data: 2001-03-23 08:47:16

Od: "Jakub / Lothander" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten raport jest już w koszu... Choć nie mam pewności czy tam pozostał. Tyle
mogłem zrobić "po znajomości"...

1. Data: 2001-03-23 10:18:16

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu w środku nocy obudził mnie telefon. Mój przyjaciel
> potrzebował pomocy. Zaraz pojechałem do niego. Niestety nie obeszło się
bez
> policji, którą sam wezwałem.

Oj, chyba nie piszesz calej prawdy.
Jakos nie chce mi sie wierzyc,
ze wszystko wyssali z palca (troche pewnie tak).
Po co by mieli pisac, ze byles pijany, jak nie byles?
Mi nigdy nie pisali, ze bylem pijany (jak nie bylem),
bo po co?
Jakiej pomocy potrzebowal Twoj kupel?
Zacpal? Co dzialo sie tamtej nocy?

> Chciałem pomóc... nie uwierzyli i oczernili mimo,
> iż wszystko skończyło się dobrze...

O co cie oczernili? W co nie wierzyli? Ze byles pijany?

1. Data: 2001-03-23 10:37:08

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub / Lothander" news:99ergi$q3$1@news.tpi.pl
[CIACH !]

W każdej grupie ludzi, w różnych zawodach i branżach zawsze znajdzie się
jakiś nieuczciwy bydlak, ale to jeszcze nie powód abyś na podstawie tego
przykrego zdarzenia wydawał opinię całej policji, bo napewno wśród
policjantów jest wielu wartościowych i sumiennych ludzi.
--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-03-23 11:56:56

Od: "Jakub / Lothander" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będę już do tego wracał... musialem wyrzucic to wszystko z siebie bo
bylo mi bardzo przykro.
Odpowiem tylko Duchowi.
Nie wiem jakie byly motywy ich dzialania. Mój przyjaciel został zatruty
jakimiś prochami bez swojej wiedzy. Ja bylem trzeźwy i niczego nigdy nie
brałem. Nie znam ich systemu... może mają jakiś interes w tym aby pisać jak
najbardziej dramatyczne raporty... nie wiem...

Uraz pozostał, ale już o tym nie myślę. Rozumiem, że czarne owce zdarzają
się w każdej społeczności.

1. Data: 2001-03-24 21:55:18

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote:

> [...]
> przykrego zdarzenia wydawał opinię całej policji, bo napewno wśród
> policjantów jest wielu wartościowych i sumiennych ludzi.

Przeciez tne :)))

Powiem tak - z policja zle, bez policji jeszcze gorzej.

Nie oszukujmy sie - kawal o tym dlaczego partrol milicji sklada sie z
trzech (czy dwoch - juz nie pamietam) osob jest nadal aktualny.
Wytlumaczenie jest proste - niskie pieniadze, duze ryzyko, mozliwosc
przeniesienia ze wsi do miasta - dawniej awansu spolecznego, stresogenna
sluzba. Ale nie moge powiedziec - jak na poziom (nie ma co sie
oszukiwac) - staraja sie (powiedziane powaznym tonem).

Flyer
--
Zwyczajny szary obywatel :)

Nowy numer TIN
ZAPRASZAMY na www tej grupy dyskusyjnej
Na początku było jednak ...
!!! Kto jest dobry w psychoterapii nerwic?
psych. spoleczna-przyjazn