BEAUTY FORUM

1. Data: 2003-02-06 09:45:03

Temat: BEAUTY FORUM
Od: "Katarzyna Siwek" <k...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie moze mile Panie, czy na Targi Beauty Forum, ktore odbeda sie w
najblizszy weekend w Warszawie ma wstep kazdy smiertelnik/czka, czy tylko
ludzie z branzy kosmetycznej i pokrewnych?
Ile moze kosztowac wstep?

K.

1. Data: 2003-02-06 11:55:22

Temat: Re: BEAUTY FORUM
Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to sobie odpowiem :)
> Wstep ma kazdy, bilet bedzie kosztowal ok. 10 pln.
> Ktos sie wybiera?
>
> K.

Ja bardzo chetnie, ale cos mi sie pomylilo ze to bedzie w marcu....
A gdzie sie beda odbywaly i w jakich godzinach?

Schatzi

1. Data: 2003-02-06 11:57:10

Od: "Katarzyna Siwek" <k...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Siwek" <k...@f...com.pl> napisał w
wiadomości news:b1taf8$2uo$1@atlantis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-02-06 12:05:18

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Schatzi napisał(a):

> Ja bardzo chetnie, ale cos mi sie pomylilo ze to bedzie w marcu.... A
> gdzie sie beda odbywaly i w jakich godzinach?

Ja tez bylam pewna ze to bedzie weekend 8-9 marca. A przy okazji dlaczego
warto tam pojsc? Jeszcze nigdy bylam na takich targach. Moze jakies
szczegoly? Bede wdzieczna:)

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-06 12:07:01

Od: "Katarzyna Siwek" <k...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Schatzi" <s...@n...go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja bardzo chetnie, ale cos mi sie pomylilo ze to bedzie w marcu....
> A gdzie sie beda odbywaly i w jakich godzinach?
>
> Schatzi

oczywiescie, ze w marcu! 8-9 marca na Torwarze
przepraszam za wprowadzenie w blad
a wczoraj wkrecilam brata, ze w sobote jest dzien kobiet ...

co sie ze mna dzieje ...

jeszcze raz sedelecznie przepraszam!

K.

1. Data: 2003-02-06 12:23:41

Temat: Re: BEAUTY FORUM 8-9 MARCA
Od: "Katarzyna Siwek" <k...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez bylam pewna ze to bedzie weekend 8-9 marca. A przy okazji dlaczego
> warto tam pojsc? Jeszcze nigdy bylam na takich targach. Moze jakies
> szczegoly? Bede wdzieczna:)
>
> toffu

targi sa zdecydowanie 8-9 marca, przepraszam za pomylke
ja ide glownie z zamiarem kupna kosmetykow firmy NOREL (walke z cellulitem
czas zaczac)
nigdy nie bylam na takich targach ale mysle, ze to dobra okazazja, zeby
poznac nowinki kosmetyczne i oblowic sie w probki

wiecej info o targach: www.beauty-forum.com.pl/targi.php3

K.

1. Data: 2003-02-06 12:33:23

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja ide glownie z zamiarem kupna kosmetykow firmy NOREL (walke z cellulitem
> czas zaczac)
Norela dla detalistów (i parę innych fajnych rzeczy też :)) masz w sklepie
internetowym np. takim:
http://www.hurtowniakosmetykow.com/Sklep/prodList.as
p?idCategory=20

A link przyda się i Paniom które z racji kilometrażu na Beauty Forum się nie
wybiorą ;)
Pozdrawiam,
Magda

POWIEKI W BROKACIE !!!!!!!!!!!JEST SPSOB!!!!!!!!!!!!
"zapach uniwersalny"
Revlon winterrose
Wroclaw- kto widzial?
sklep z bielizna - Krakow