sklep z bielizna - Krakow

1. Data: 2003-02-05 18:55:40

Temat: sklep z bielizna - Krakow
Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Zależy mi na znalezieniu w Krakowie sklepu, który oferuje bieliznę firmy
Samanta. Wiem, że taki sklep jest na Tomasza - zaraz jak się idzie od Rynku
i to jest tyle, co wiem. Niestety, nie mieli tam tego modelu, który
chciałam, więc dlatego szukam jeszcze.
Czy któraś z Was wie coś na ten temat??
Szukałam w archiwum, ale albo jestem ślepa, albo nic nie było.
Please help!
Wiem, że mogę zamówić przez internet, ale najpierw to cudo muszę zmierzyć :)

Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-02-05 20:09:46

Temat: Re: sklep z bielizna - Krakow
Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

aj, nie na Tomasza, tylko na Szpitalnej - tam byłam, nie wiem, co mi się z
Tomaszem pokręciło :)

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-02-06 07:44:40

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aj, nie na Tomasza, tylko na Szpitalnej - tam byłam, nie wiem, co mi się z
> Tomaszem pokręciło :)
Wydaje mi się że warto pytać o Samantę w każdym bieliźnianym sklepiku, bo
często mi się ich logo w oczy rzuca... Z Samanty kiedyś pisali do mnie że
dostarczają bieliznę jeszcze do 2 sklepów na Floriańskiej (stawiam że to te
2 po lewej stronie od Rynku idąc, jeden malutki Ivette bodajże, drugi duży,
koło dużego brzydkiego sklepu z butami). Bo więcej bieliźnianych na
Floriańskiej chyba nie ma... Ale z pewnością Samantę można spotkać w wielu
sklepach. No i internet jeszcze Ci pozostaje - gdzie z kolei kupisz całą
kolekcję w każdym rozmiarze i kolorze, więc może warto? :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-02-06 07:57:26

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wydaje mi się że warto pytać o Samantę w każdym bieliźnianym sklepiku, bo
> często mi się ich logo w oczy rzuca...

No i się pytam - na razie jeszcze nie złaziłam calego Krakowa, wiec sie
pytałam przy okazji. Ale teraz mam czas i bede lazic :)

> [...]
duży,
> koło dużego brzydkiego sklepu z butami). Bo więcej bieliźnianych na

tez do nich napisałam, ale mi nie odpisali :(
A Florianska zalicze dzis.

Ale z pewnością Samantę można spotkać w wielu
> sklepach. No i internet jeszcze Ci pozostaje - gdzie z kolei kupisz całą
> kolekcję w każdym rozmiarze i kolorze, więc może warto? :)

warto, warto, tylko ja to najpierw musze zmierzyc :) a potem porównam sobie
ceny i będę dalej kombinować.
Dzięki.

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-02-06 09:00:22

Temat: Odp: sklep z bielizna - Krakow
Od: "Matias" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Na ul.Rusznikarskiej (takie nowe bloki za przychodnią sklep w szeregu , obok
apteki) jest sklep "firmowy", mają tam Samantę w bardzo dobrych cenach, jest
miła obsługa i jeżeli nie ma akurat na stanie tego modelu który potrzebujesz
pani "ściągnie" w parę dni.
Pozdrawiam i życzę miłych zakupów
Marta

1. Data: 2003-02-06 09:11:44

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matias" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> miła obsługa i jeżeli nie ma akurat na stanie tego modelu który

az musialam po plan Krakowa sie udac i sprawdzic, gdzie ta ulica :) Ale
jesli faktycznie tam maja taki duży wybor, to moze od razu tam sie
przejade - aż tak strasznie daleko ode mnie to nie jest. Wolę jechać raz a
porządnie, żeby wszystko było.

> Pozdrawiam i życzę miłych zakupów

Dzięki!
--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-02-06 12:22:05

Od: Botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-05 19:55, Użytkownik Yaga napisał:

> Witam :)
>
> Zależy mi na znalezieniu w Krakowie sklepu, który oferuje bieliznę
> firmy Samanta.

Nie pomogę, ale podczepię się pytaniem o sklep z bielizną Novella
Pisałam do nich ale mi nie odpisali.:-(
Widział ktoś gdzieś toto?

--
Pozdrawiam Botwinka