podkład

1. Data: 2003-02-05 17:50:56

Temat: podkład
Od: "Weronika i Tomek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie

czytając posty wiem, że jako jeden z najlepszych podkładów jest uważany ten
firmy Mariza
ale poradzcie jakiś inny bo na moim terenie Marizy kupić nie można. muszę
sie malować codziennie do parcy więc potrzebuję czegoś lekkiego, mam cerę
mieszaną. w cenie do 35 PLN

pozdrawiam

Weronika

1. Data: 2003-02-05 18:35:51

Temat: Odp: podkład
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie malować codziennie do parcy więc potrzebuję czegoś lekkiego, mam cerę

U mnie ( Trzebinia) Mariza jest w zwyklym kiosku z prasa. Moze zajrzyj do
jakies oklicznej?:)
=====
annaM

soczewki