szara cera.. help

1. Data: 2003-02-05 12:39:59

Temat: szara cera.. help
Od: "Limone" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Ostatnio zauwazylam, ze moja cera zrobila sie jakas taka.... szara, brzydka
i ... zmeczona. I tutaj mam pytanko do Was...jakie kremy badz maseczki
mozecie polecic, aby buzka nabrala zdrowego kolorku, wygladala bardziej
swiezo... :)

Dzieki za wszelkie rady
pozdrawiam cieplutko :)
Aneta

1. Data: 2003-02-05 12:49:19

Temat: Re: szara cera.. help
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Limone wrote:
> [...]
> i ... zmeczona. I tutaj mam pytanko do Was...jakie kremy badz maseczki
> mozecie polecic, aby buzka nabrala zdrowego kolorku, wygladala bardziej

hmmmm....a co jest tego przyczyna?
pomoc moga preparaty z kwasami
ale tez solidne nawilzanie
albo kremy z witamina c.
albo wszystko powyzsze, tylko po kolei ;)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-02-05 12:59:46

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" anna " wrote:

> hmmmm....a co jest tego przyczyna?
> pomoc moga preparaty z kwasami
> ale tez solidne nawilzanie
> albo kremy z witamina c.
> albo wszystko powyzsze, tylko po kolei ;)

plus wystarczajaca ilosc snu
plus ruch na swiezym powietrzu
plus maseczki
plus peeling
plus ochrona buźki kremem 'urban" z filtrami UV
plus niepalenie i neiprzebywanie w zadymionych pomieszczeniach

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-05 13:16:31

Od: "Limone" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> plus wystarczajaca ilosc snu
latwo powiedziec.. gorzej wykonac ;)
> plus ruch na swiezym powietrzu
malutki spacerek wieczorkiem :)
> plus maseczki
no wlasnie .... jakie?

pozdrawiam
Aneta :)

1. Data: 2003-02-05 13:17:53

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i ... zmeczona. I tutaj mam pytanko do Was...jakie kremy badz maseczki
> mozecie polecic, aby buzka nabrala zdrowego kolorku, wygladala bardziej

Hejka!
Ja zawsze pod koniec zimy, mam taką przygaszoną cerę.
Robię sobie wtedy kurację, efekty widać szybko (przynajmniej u mnie).
Na dzień... pod krem z filtrem, wklepuje serum regenerujące z witaminą C
Erisa (Pharmaceris A- zielony), natomiast na noc ja mam dwa warianty:
kuracja dla skóry szarej i zmęczonej - krem z witaminą A 5000 IU i
B-karotenem 3% (Pharmaceris S- niebieski) lub kuracja witalizująca -
koncentrat witaminy E 5% (Pharmaceris S- niebieski). Mniej wiecej przez 4-5
tygodni odprawiam takie czary, po tym skóra jest ładna i rozświetlona na
wiosnę. A...jeszcze łykam wiesiołka:) i to dopełnia całość.
Ostanio, odkryłam intensywną kurację z Retinolem na noc, ale o tym...
jeszcze za wcześnie, aby piać z zachwytu, bo właśnie testuje...

Hanuś
.

1. Data: 2003-02-05 13:30:36

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Limone " wrote:

> no wlasnie .... jakie?

silnie nawilżające plus odżywiające.

Ja mam nawilzającą IR - ale to pewnie zbyt słabe dla Ciebie by było.
Moze dziewczyny podrzucą cos sprawdzonego.

1. Data: 2003-02-05 13:38:58

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote
> Ja mam nawilzającą IR - ale to pewnie zbyt słabe dla Ciebie by było.
> Moze dziewczyny podrzucą cos sprawdzonego.

No mam cos, co na mnie sie sprawdzilo, ale nie wiem, na ile moja skora byla
szara. Czy to juz byla TA szarosc, o ktora chodzi ;). Aqua Zen z Oceanica.
Maseczka silnie nawilzajaca i relaksujaca. No, musze jej przyznac, nawilza
naprawde niezle :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-05 14:13:41

Od: "Limone" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
byla
> szara. Czy to juz byla TA szarosc, o ktora chodzi ;). Aqua Zen z Oceanica.

no wlasnie wczoraj sie zastanawialam nad zakupem tej maseczki... chyba
dzisiaj jeszcze raz udam sie do niezastapionej Hali Banacha... ;)

pozdrawiam
Aneta :)

1. Data: 2003-02-05 14:19:23

Od: "Limone" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> B-karotenem 3% (Pharmaceris S- niebieski) lub kuracja witalizująca -
> koncentrat witaminy E 5% (Pharmaceris S- niebieski).

a mozesz podac przyblizona cene tych kremikow?

dzieki :)
Aneta

1. Data: 2003-02-05 14:27:10

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Limone" <a...@w...pl> wrot
> no wlasnie wczoraj sie zastanawialam nad zakupem tej maseczki... chyba
> dzisiaj jeszcze raz udam sie do niezastapionej Hali Banacha... ;)

A co do zelowych maseczek, to wiesz, na noc to np. robie tak, ze nie zmywam
maseczki, ale od razu na nia nakladam jakis odzywczy krem (teraz mam AA
pomaranczowe z olejkiem avocado i witaminami A i E - jestem zadowolona).
Rano twarz lepiej wyglada. :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

The Body Shop
avon - retroactive...?
Znowu sie dziele wrazeniami, a co tam...
[warszawa] dermatolog
dzięki dermice pokonałam trądzik różowaty