BEKO co to za producent?

1. Data: 2006-03-15 19:39:18

Temat: BEKO co to za producent?
Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sądzicie o sprzęcie firmy BEKO, dają 5 lat gwarancji Widziałem olbrzymią
lodówkę za 1000, w sumie maja niskie ceny. Czy warto się w to pakować, czy
może postawić np. na Electroluxa
POzdro
Peter

2. Data: 2006-03-16 10:24:50

Temat: Re: BEKO co to za producent?
Od: "Mareczek" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> olbrzymią lodówkę za 1000, w sumie maja niskie ceny. Czy warto się w to
> pakować, czy może postawić np. na Electroluxa

Ale co daja 5 lat na cala lodowke ?
Na zawiasy uszczelki na raczke czy tylko np na parownik albo silnik ?
Bo to jest dosc znaczaca roznica.
Ja bym sie bal takiej firmy no ale moge sie bardzo mylic trzeba by spytac
kogos kto ma 5 lata takie cos ale nie wiem czy w ogole jest ktos taki.

3. Data: 2006-03-16 11:06:55

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a&B wrote:
> Witam
> Co sądzicie o sprzęcie firmy BEKO,
Kupiłem kuchnię gazowo-elektryczną. Działa dobrze od ok. 2 lat.
Solidność konstrukcji mniejsza niż krajowych producentów. Beko to firma
turecka.
Fonon

4. Data: 2006-03-16 18:02:58

Od: "D.K." <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
olbrzymią
> lodówkę za 1000, w sumie maja niskie ceny. Czy warto się w to pakować, czy

Mam od 3 lat pralkę automatyczną i odpukać na razie zero problemów-polecam!

5. Data: 2006-03-17 13:31:01

Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mareczek" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ja bym sie bal takiej firmy no ale moge sie bardzo mylic trzeba by spytac
> kogos kto ma 5 lata takie cos ale nie wiem czy w ogole jest ktos taki.

Z tego co pisze na stronie http://www.beko.com.pl/Promocje,162.html wynika
że w zakup w czasie promocji objęty jest 5-cio letnią gwarancją na cały
produkt.
Peter

6. Data: 2006-03-18 13:03:06

Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> olbrzymią lodówkę za 1000, w sumie maja niskie ceny. Czy warto się w to
> pakować, czy może postawić np. na Electroluxa

Mam pralke automatyczna, ma juz ponad 4,5 roku. Zona pierze bardzo duzo,
kiedys nawet liczylismy ile tego bedzie, spokojnie przez ten okres ponad
2000 pran. Spisuje sie jak na poczatku. Jestem bardzo zadowolony.
Jak ja kupowalismy to sprzedawca nam mowil ze w srodku sa podzespoly Bosh-a.
Nie moge tego potwierdzic ani zaprzeczyc.

Artur Wojtkowski

7. Data: 2006-03-20 12:24:52

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> olbrzymią lodówkę za 1000, w sumie maja niskie ceny. Czy warto się w
> to pakować, czy może postawić np. na Electroluxa

Mam lodówkę już prawie rok - bezawaryjnie jak narazie. Liczę, że ze 4
lata wytrzyma.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

8. Data: 2006-03-21 15:07:27

Od: "rozi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mareczek" napisał w wiadomości

> Ja bym sie bal takiej firmy no ale moge sie bardzo mylic trzeba by spytac
> kogos kto ma 5 lata takie cos ale nie wiem czy w ogole jest ktos taki.

Ja mam telewizor Beko od okolo 15 lat :)
Ale to zupelnie inna historia...
Pozdrawiam
rozi

Nowe fugi a ten kretyn...