BEZ KORZENI.....

1. Data: 2003-09-09 18:08:14

Temat: BEZ KORZENI.....
Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiesz dlaczego nadano ci twoje imię?
Kto je wybrał?
Jakie jest jego pochodzenie?
Co twoje imię oznacza dla ciebie?
Czy lubisz swoje imię?
Twoje najwspanialsze wspomnienia z dzieciństwa...
Kto w dziciństwie był dla ciebie najważniejszą osobą?
Jakie były twoje ulubione miejsca?
Z kim i w jaki sposób lubiłeś/aś spędzać wolny czas?
Jakie było twoje największe zmartwienie?
Jakie miałeś ambicje i dążenia?
Co ci teraz przypomina tamten okres życia?

Jeśli potrafisz sobie odpowiedzieć na powyższe pyatania, gratulacje -
dzieci z domu dziecka często nie znaja na nie odpowiedzi....

To taki troszkę dziwny pewnie post, dl;a niektórych nawet głupi. Nie
oczekuję odpowiedzi, chciałem tylko nakreślić, żeby można było sobie
uświadomić taką drobną rzecz....

--
Jeszcze nie całkiem kompletna, ale jakoś działa....
www.bezimienny.prv.pl

1. Data: 2003-09-09 20:12:53

Temat: Re: BEZ KORZENI.....
Od: "Kamiloofski" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B. wrote:
Czy wiesz dlaczego nadano ci twoje imię? - Bracia cioteczni nalegali
Kto je wybrał? - bracia cioteczni
Jakie jest jego pochodzenie? - Nie interesuje mnie to
Co twoje imię oznacza dla ciebie? - Jest popularne i nie wstydze sie go
Czy lubisz swoje imię? - Jasne ale wolalbym miec na imie Marcin
Twoje najwspanialsze wspomnienia z dzieciństwa... - klocki lego jak nic ;)
aha i obozy ;)
Kto w dziciństwie był dla ciebie najważniejszą osobą? - MAMA! Jak kazdy
mlody chlopak chcialem sie ozenic z moja mama :)
Jakie były twoje ulubione miejsca? - McDonalds.
Z kim i w jaki sposób lubiłeś/aś spędzać wolny czas? - Z
kolegami/kolezankami sąsiadami z bloku
Jakie było twoje największe zmartwienie? - Niewiem ;)
Jakie miałeś ambicje i dążenia? - Chcialem byc yyy niepamietam juz :D
Co ci teraz przypomina tamten okres życia? - wolnosc ;P - teraz mam szkole
na glowie, nawet nie mam czasu na piwo i znajomych. Tylko szkola i
dziewczyna

> Jeśli potrafisz sobie odpowiedzieć na powyższe pyatania, gratulacje -
Dziekuje
> dzieci z domu dziecka często nie znaja na nie odpowiedzi....

Ja jestem urodzony i wychowany przez ta sama mame :) - na dowod mam takie
cos co sie zaklada noworodkom na reke zeby odroznic je (nazwisko na opasce)

> To taki troszkę dziwny pewnie post, dl;a niektórych nawet głupi. Nie
> oczekuję odpowiedzi, chciałem tylko nakreślić, żeby można było sobie
> uświadomić taką drobną rzecz....

Ogolnie mowiac nie jestem z domu dziecka!

--
Kamiloofski
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-09-09 21:12:55

Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiesz dlaczego nadano ci twoje imię?

Tak; nadała mi je babcia (babcia nadawała imiona wszystkim swoim
wnukom, i były to zawsze imiona świętych; wyjątek stanowi moja kuzynka
Ewelina, której imie nadała matka, i która to kuzynka, jak mi kiedyś
powiedziała, nie jest ze swojego imienia zadowolona).

> Kto je wybrał?

No przecież napisałem, że babcia...

> Jakie jest jego pochodzenie?

Cóż, imię to pochodzi od jednego z autorów ewangelii, ale tak
dokładnie, to pochodzi ono od nazwy miasta, z którego ów ewangelista
pochodził; od Lukacji (w wolnym przeniesieniu na język Polski).

> Co twoje imię oznacza dla ciebie?

...Kiedyś oznaczało nie wiele; obecnie znaczy dla mnie bardzo dużo;
jestem zdania, że imię jakie posiadamy, kształtuje naszą osobowość...
nie będę się lepiej o tym rozpisywał, bo znowu mi coś cennego umknie,
gdy zaczną snuć tą teorię :)

> Czy lubisz swoje imię?

Chyba tak... trudno mi by było przestawić się na inne...

> Twoje najwspanialsze wspomnienia z dzieciństwa...

Chyba takich nie mam...

> Kto w dziciństwie był dla ciebie najważniejszą osobą?

Chyba takiej nie miałem...

> Jakie były twoje ulubione miejsca?

Nie miałem takich...

> Z kim i w jaki sposób lubiłeś/aś spędzać wolny czas?

Z koleżanką na łowieniu ryb rękoma (poważnie)

> Jakie było twoje największe zmartwienie?

Brak akceptacji (?)

> Jakie miałeś ambicje i dążenia?

...Nie wiem, może chciałem być liderem (?)

> Co ci teraz przypomina tamten okres życia?

...Że straciłem wtedy cenny czas.

> [...]
>
> To taki troszkę dziwny pewnie post, dl;a niektórych nawet głupi. Nie
> oczekuję odpowiedzi, chciałem tylko nakreślić, żeby można było sobie

...No to wychodzi na to, że jestem sierota...

N.

1. Data: 2003-09-10 12:35:45

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl> napisał w wiadomości

> ...No to wychodzi na to, że jestem sierota...
>
> N.

dodaję tylko, że w Polsce jest 3% sierot naturalnych, a 97%
społecznych i oznacza to, że te 97% ma fizycznie żyjących rodziców.
Można być jednocześnie sierotą i jednocześnie mieszkać z rodzicami -
to oczywięsie zaburzone więzi. no, ale to nie ta bajka...

1. Data: 2003-09-10 13:01:21

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek B." <d...@...pl> wrote in news:bjl4n2$rlh$1@nemesis.news.tpi.pl:

> dzieci z domu dziecka często nie znaja na nie odpowiedzi....
(..)
>można było sobie
>uświadomić taką drobną rzecz....

Ja nie wiem, jak smakuja slimaki.
To taka droba rzecz...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

"Some people say that I'm a bad guy.They may be right."[Saddam Hussein]

1. Data: 2003-09-10 13:21:27

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> (..)

> [...]

Otrzymałes już kiedys informację PANU KOMINKOWI DZZIĘKUJEMY ZA ROZMOWĘ
! Zaśmiecaj swoje, gówniarskie posty - bo o ile wiem, na żaden
normalny cie ostatnio nie satać. NIE ODPOWIADAJ, bo nie zamierzam z
toba dyskutować - dla mnie reprezentujesz wyłącznie ślumpa z wiejskiej
piwiarni!

1. Data: 2003-09-10 16:08:00

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek B." <d...@...pl> wrote in news:bjn85v$sad$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Otrzymałes już kiedys informację PANU KOMINKOWI DZZIĘKUJEMY ZA ROZMOWĘ

Tak, ostatnim razem w podobny sposob mowila do mnie telefonistka spod 913

> NIE ODPOWIADAJ, bo nie zamierzam z
> toba dyskutować - dla mnie reprezentujesz wyłącznie ślumpa z wiejskiej
> piwiarni!

Niziny spoleczne. Oto miejsce dla mnie!
Dziekuje za inspiracje.

PS. Od dzis bede dla ciebie niewygodny;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Jesli zycie jest pieklem, nie bojmy sie smierci

1. Data: 2003-09-10 16:30:57

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> PS. Od dzis bede dla ciebie niewygodny;-)

Nieprawda - od zawsze masz niewydolność intelektualną, niestety. Nie
potrafisz spłodzić choćby jednej sensownej muyśli - co już
udowodniłeś.

1. Data: 2003-09-10 17:02:15

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LOL :))))))
No, no DV. Zarty sie skonczyly... :)))))
wkurzyles komina i bedzie sie wydymal 'jentelektualnie',
aby Cie obkadzic. ;DDDDDDDDDDDDD

Czarek

1. Data: 2003-09-10 18:50:08

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@o...pl> wrote in news:bjnlc5$8ld$1@news.onet.pl:

> wkurzyles komina

Mnie sie nie da wkurzyc.

Mam nadzieje, ze Jacek B. nie bedzie -tak jak ty- cierpial na syndrom kominka.
On chyba nie ma w zwyczaju latac za mna na roznych grupach i pisac wszystkim, jaki to
jestem bee.
Hue hue.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Fajnie byc idiota, zwlaszcza jak nikt nie patrzy

przydatnosc zawodowa absolwentow
Prośba do DGP
Jak to wreszcie jest z ta psychoanaliza??
męska prostytucja
uczciwość