BICOM - leczenie alergii ??

1. Data: 2001-08-08 10:49:59

Temat: Re: BICOM - leczenie alergii ??
Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Seb napisał(a):

> Witam wszystkich.
>
> Drugi rok z rzedu objawia sie u mnie alergia na pylki chwastow oraz plesni.
> Po poszukiwaniach informacji na w/w temat, znalazlem gabinet w Swidnicy, kt
> ory leczy alergie za pomoca niemieckich aparatow BICOM metoda biorezonansu.
>
> Czy ktos mial juz do czynienia z ta metoda?
> Prosze o opinie.

Ja mam wlasnie do czynienia! Jestem po testach i dwoch odczuleniach. Jednak
efekty zobacze dopiero w przyszlym roku, pewnie, bo jestem uczulony na zyto i
kilka chwastow.

Moj ojciec i jego brat - odczulili sie juz w ten sposob na wiele alergenow i sa
zachwyceni.

Marek

2. Data: 2001-08-08 11:22:36

Od: "GOPS Waśniów" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj ojciec i jego brat - odczulili sie juz w ten sposob na wiele alergenow
i sa
> zachwyceni.

A czy wiesz na ile lat odczula Bicom ?

Basia

3. Data: 2001-08-08 11:43:46

Temat: BICOM - leczenie alergii ??
Od: "Seb" <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

[...]

Pozdrawiam
Sebastian

4. Data: 2001-08-08 11:57:13

Od: "Apsik" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie zajrzyj na stronę www.apsik.pl. Wysyłają komunikaty o pyleniu
drogą sms lub e-mail. Jestem z nich bardzo zadowolona.
Dzięki nim mogłam sobie sensownie zaplanowac urlop wtedy, kiedy nie było w
atmosferze pyłków, na które jestem uczulona.

życzę zdrówka,

Kasia

5. Data: 2001-08-08 19:31:00

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seb wrote:

> [...]
> ory leczy alergie za pomoca niemieckich aparatow BICOM metoda biorezonansu.
>
> Czy ktos mial juz do czynienia z ta metoda?

Hmmm... oficjalne zrodla twierdza, ze to szarlataneria, IMHO dla mnie to tez
pachnie magia, ale odczulalam corke dwa lata temu i jakos dziala. Nie wiem, moze
to autosugestia, a moze faktycznie cos w tym jest.

Joanna

6. Data: 2001-08-08 19:57:28

Od: "Justyna" <n...@e...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem, moze
> to autosugestia, a moze faktycznie cos w tym jest.

Bylam odczulana (m.in. na laktoze)...i oni odczulaja, trzyma sie te kulki
itd...ale to glownie chodzi o wiare (cos jak homeopatia). Mi pomoglo, bo
kazali zastosowac diete w czasie odczulania (bezmleczna, bo inaczej nie
dziala odczulanie, hehe) i po tym...wiec oczywiscie ze pomoglo :)

pozdr,
Justyna

7. Data: 2001-08-09 14:16:57

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"GOPS Waśniów" napisał(a):

> i sa
>
> A czy wiesz na ile lat odczula Bicom ?
>
> Basia

No, zobaczymy :-). Metoda istnieje od lat 70-siatych i jakos sie trzyma.
Wiem jedno - na mnie metoda tradycyjnego odczulania w przychodni alergologicznej
dzialala na 0 lat.

Marek

8. Data: 2001-08-10 13:54:21

Od: "Marek Wojtaszek" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna Czaplinska" <j...@p...com.pl> napisal w wiadomosci
> Hmmm... oficjalne zrodla twierdza, ze to szarlataneria, IMHO

Oficjalnie to jest to po prostu konkurencja, dlatego nie dziwne, ze jest
obwolane szarlataneria.

> dla mnie to tez
> pachnie magia, ale odczulalam corke dwa lata temu i jakos dziala. Nie
wiem, moze
> to autosugestia, a moze faktycznie cos w tym jest.

Bez przesady, sa pewne choroby, które ciezko wyleczyc autosugestia. Sa
uwarunkowania fizyczne, których nie da sie na dluzsza mete oszukac. Do tego
zaliczam m. in. alergie. Dlatego nie bronmy sie rekami i nogami przed
faktami, nawet jesli klóca sie z oficjalna nauka. Jeszcze nie tak dawno
wiele naukowych autorytetów bylo okrzykiwanych szarlatanami po ty by po
latach uznac ich za geniuszy.
Ja tez jestem raczej sceptyczny, ale tylko do momentu, kiedy sam dotkne i
sprawdze, ze to jest prawda. Ty dotknelac, a caly czas nazywasz to magia
(czytaj: oszustwem).

9. Data: 2001-08-10 16:39:16

Od: "Hanka" <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Leczyłam syna i powiem wam , że był spokój prawie 3 lata .Jeżdziłam na
aparat BIocom do Katowic bo wtedy jeszcze nie wszędzie były .Byliśmy
zadowoleni. zpoważaniem ANNA

10. Data: 2001-08-10 18:06:16

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> Leczyłam syna i powiem wam , że był spokój prawie 3 lata .Jeżdziłam na
> aparat BIocom do Katowic bo wtedy jeszcze nie wszędzie były .Byliśmy
> zadowoleni

Byliście, czyli objawy alergii powróciły po 3 latach? Muślałem że to daje
trwały efekt.

Sark

Porady kosmetyczki (cellulitis) - gratis
Ortopeda z okolic Poznania?
Szczepienie na zoltaczke
ćwiczenia korekcyjne kregoslupa
Jaki materac zmiennociśnieniowy?