BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA

1. Data: 2011-02-23 09:59:00

Temat: BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeglądając Allegro znalazłem coś takiego [
http://aukcja.interia.pl/ShowItem2.php?item=14056675
06 ] czy warto toto
kupować i instalować ? jak widać z opisu tego towaru to wygląda całkiem
ciekawie, bo nie ma konieczności otwierania kluczem, [ dobre dla osób
które mają mało sprawne ręce ], tylko jak ogólnie z tym jest, czy może
toto wpuścić zupełnie obsą osobę przez pomyłkę ??

2. Data: 2011-02-23 12:18:49

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:ik2lp5$u0h$...@n...news.atman.pl...

> przeglądając Allegro znalazłem coś takiego [

to teraz przejrzyj yt i zobacz ile jest tutoriali jak zrobić sobie cudze
odciski i jak łatwo te gadżety oszukać

zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe
zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w
programie

3. Data: 2011-02-23 13:37:41

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe
> zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w

To zależy od typu czytnika. Nowsze sprawdzają temperature i pare innych
czynników. Głównie dobrze by miało jakis atest.
Pol biedy kiedy Ciebie nie wpusci... A i dobrze jest miec wpisane kilka
palcow. Mozesz sie skaleczyc i palec miec zabandazowany.

4. Data: 2011-02-23 14:01:24

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości grup

> To zależy od typu czytnika. Nowsze sprawdzają temperature i pare innych
> czynników. Głównie dobrze by miało jakis atest.

to musi być bardzo dużo czynników, bo temperatura to najmniejszy problem, a
czytniki w pogromcach, miały atesty ;)

5. Data: 2011-02-23 14:15:31

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 23 Feb 2011 14:37:41 +0100, Jan Kowalski napisał(a):

> Pol biedy kiedy Ciebie nie wpusci... A i dobrze jest miec wpisane kilka
> palcow. Mozesz sie skaleczyc i palec miec zabandazowany.

Jak raz biegłem na autobus, się wywróciłem tak niefartownie, że obdarłem
całe dłonie do mięsa praktycznie :]
Przez jakiś miesiąc łaziłem w bandażach jak postacie z głupich kreskówek,
nie wyobrażam sobie wtedy korzystać z takiego czytnika (chyba, że
alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

--
Kapsel
http://kapselek.net

6. Data: 2011-02-23 14:45:34

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Kapsel", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
> nie wyobrażam sobie wtedy korzystać z takiego czytnika (chyba, że
> alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

Można by jeszcze mieć kombinowany z takim ustrojstwem do skanu siatkówki,
choć z takim to ja miałbym ostatnio problem, bo jakiś wirus mi się na oczy
rzucił i chodziłem wyglądając jak wściekły królik. Nie wiem czy by to
odczytu nie zakłóciło.
Ewentualnie taki kompleksowy skaner jak chyba w "Potwory Kontra Obcy" był,
tam trzeba było nawet odcisk tyłka robić :)

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

7. Data: 2011-02-23 15:13:38

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel napisał(a):
> [...]
> Przez jakiś miesiąc łaziłem w bandażach jak postacie z głupich kreskówek,
> nie wyobrażam sobie wtedy korzystać z takiego czytnika
Można to Twoje zdarzenie potraktować na zasadzie zgubienia kluczy.
Zaprogramowane palce od nogi, byłyby w formie kluczy zapasowych :-D
--
Krzysiek

8. Data: 2011-02-23 20:23:00

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-23 13:18, szerszen pisze:
> zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe
> zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w
Dodaj ze najtrudniejsza metoda ktora testowali czlowiekowi ktory sie
bawil chlorkiem zelazowym (kazdy domorosly elektronik) zajmie
kilkadziesiat minut na zrobienie odcisku a pozniej z nudow otwierali te
atestowane zamki zwyklym wydrukiem na laserowce...
:D

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

9. Data: 2011-02-24 06:39:58

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" napisał

> (chyba, że alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

... albo próbkę nasienia ;)

".... sprawdzić , czy nie ksiądz..."

pozdrawiam

Dziobak

ekspres automatyczny i rzadkie fusy...
pralka AEG LAVAMAT 48540
Magnetyczny uchwyt na mydło
Podłączenie CO do budynku mieszkalnego należącego do PKP
Zmiana koloru zamka