Re: BLAGAM trzese sie Jak sobie siebie opanowac

From: Sender <l...@n...piotrek>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: BLAGAM trzese sie Jak sobie siebie opanowac
Date: Thu, 22 Jul 2010 10:09:37 +0200

Chiron pisze:

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości grup

.pl...

> To nie tak...odwala i to nieźle, ale nie wiesz o tym. Nie zdajesz sobie
> z tego sprawy. Nie ubliżyłem Ci- jedynie starałem się powstrzymać w
> czynieniu szkody- ale chyba nieskutecznie, niestety...

> On jest dla mnie zrozumiały. Ty- nie. Wyobrażam sobie, że mógłbyś np
> kogoś zabić- tylko po to, żeby przekonać się, że potrafisz. On- nie.

Nie masz za grosz dystansu do tego co piszesz i takie coś IMO mógł
napisać tylko czub. Powinieneś sam iść po leki.
Zresztą, nie ma sensu trzymać w czytniku takiego bydlaka emocjonalnego,
który nie potrafi wskazać jednego rozsądnego powodu swoich chorych i
wulgarnych zarzutów.
Spadaj czubie:
- plonk.