Re: BLOG ROKU GLOSUJ NA MNIE!

1. Data: 2008-02-03 01:33:29

Temat: Re: BLOG ROKU GLOSUJ NA MNIE!
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

7

> JESTEM NA 1 MIEJSCU BO KONKURENCJA TO EHEM SLABA W POROWNANIU DO MNIE
> POMORZ MI JE UTRZYMAC, A ZOBACZYSZ WIECEJ MOICH ZWARIOWANYCH
> WPISOW NA TWOIM ULUBIONYM BLOGU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Thanks guys,
> --
> Wasz Michas M. aka Super Niania at J...@j...com

no dobra. kto zaczyna spamowanie?

czy za dorosli i tumiwisistowscy jestesmy?

Boska z winem i PMSem

2. Data: 2008-02-03 16:34:09

Od: "wygi" <r...@c...com.com.tw> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> Boska z winem i PMSem

wypierdalaj świnio

3. Data: 2008-02-03 16:50:25

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

wygi wrote:
> Użytkownik "Boska" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
>
> wypierdalaj świnio

nie wiem, czy bardziej mi zazdroscisz wina, czy PMSa prostaku :)

i dobrze, dobrze, juz nie karmie trolli. tylko tak jakos cicho i smutno
tu w weekendy :)

Boska

4. Data: 2008-02-03 17:44:52

Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem, czy bardziej mi zazdroscisz wina, czy PMSa prostaku :)

niczego ci nei zazdroszcze bo na te wino dupą na dworcu zapracowałaś

Skóra twarzy w starszym wieku
Cło - Truskawka
instytut zdrowia i urody w hotelowym spa - praca masazysci, kosmetyczki kurs masaz tajski warszawa kursy masaze tajskie szkolenie masazy tajskich szkola warsztaty szkolenia
kurs masazu tajskiego, indonezyjskiego, tajski masaz stop, tajskiego masazu stemplami ziolowymi tajskie stemple ziolowe warszawa szczecin krakow poznan wroclaw katowice gdansk Lodz
owłosienie łonowe