owłosienie łonowe

1. Data: 2008-01-30 16:11:53

Temat: owłosienie łonowe
Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć dziewczyny, jakie macie owlosienie łonowe i co z nim robicie.
Ja mam długie i gęste włosy. Utrudniaja higienę sa brzydkie (chyba) i
generalnie chciałam cos odmienic. Wczoraj obciełam je nożyczkami - pozostal
taki "jeżyk". Niby o to chodzilo, ale stasznie mnie drapie w miejscu gdzie
stykają sie wargi. Czy te włosy odrosną, czy tak robicie?
Prosze Podzielcie sie doswiadczeniem.

Pozdrawiam.

Co wasi partnerzy w tym wzgledzie myslą?

2. Data: 2008-01-30 17:57:57

Temat: Re: owłosienie łonowe
Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taki "jeżyk". Niby o to chodzilo, ale stasznie mnie drapie w miejscu gdzie
> stykają sie wargi. Czy te włosy odrosną, czy tak robicie?

Depilowac, depilowac, i jeszcze raz depilowac.

3. Data: 2008-01-30 19:52:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jan 2008 18:57:57 +0100, Nella napisał(a):

> Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Depilowac, depilowac, i jeszcze raz depilowac.

Daj sobie spokój, nie widzisz, że sobie ktoś żarty robi?
Ja polecam wrzątek - jak kurę... i po krzyku ;-P
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

4. Data: 2008-01-31 08:46:29

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nella pisze:
> Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Depilowac, depilowac, i jeszcze raz depilowac.

Najlepiej tak, zeby odbicie bylo widac w tych, no, musztardowkach?
maszkarach? muszkieterkach?

th

5. Data: 2008-01-31 21:24:06

Od: Devil <d...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl pisze:

> Co wasi partnerzy w tym wzgledzie myslą?

może zapytaj o to tfoich klientuf z dvorca

6. Data: 2008-02-01 16:56:23

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Najlepiej tak, zeby odbicie bylo widac w tych, no, musztardowkach?
> maszkarach? muszkieterkach?

Theli o co Ci chodzi?
To ze Ty nie nosisz muszkieterek, to nie znaczy ze musisz zaraz robic ze
mnie blondynke z tipsami odwiedzajaca czesto solarium :)

Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
Szukam Perfum Blue Up - Inspirations (?)
włosy.....
Zareklamuj się!
fryzjer w Łodzi