BŁYSZCZYK - POLECAM!

1. Data: 2003-06-29 20:58:24

Temat: BŁYSZCZYK - POLECAM!
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj dostalam blyszczyk z Avonu. Z serii Tutti-frutti - smak melonowy.
Pojemnosc 15 ml, I jestem z niego taka zadowolona , ze zaluje ze nie
zamowilam innych kolorkow! Jest poprostu swietny. Ma super smak- melonowy,
nie klei sie i barwi bardzo ladnie przy tym super blyszczac.Super sie go
naklada (przez ta kuleczke). Naprawde polecam . Cena w promocji 15.90 ,
zaczyna sie od kampanii 16. Pozniej 22.90

1. Data: 2003-06-30 11:53:40

Temat: Re: BŁYSZCZYK - POLECAM!
Od: "Adamo" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naklada (przez ta kuleczke). Naprawde polecam . Cena w promocji 15.90 ,
> zaczyna sie od kampanii 16. Pozniej 22.90

Kurcze u Nas na Śląsku jeszcze sie nie zaczeła Kampania 14-sta a Ty już
masz K 16-stą?
A jakie są jeszcze kolorki tych błyszczyków? I jak wygląda opakowanie?

AQA

1. Data: 2003-06-30 13:48:50

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze u Nas na Śląsku jeszcze sie nie zaczeła Kampania 14-sta a Ty już
> masz K 16-stą?
> A jakie są jeszcze kolorki tych błyszczyków? I jak wygląda opakowanie?

U nas w lubuskim jets teraz kampania 17 ;)
Opakowanie to taka tubka kulkowa.
Kolory to:
ripe melon taki delikatny roz
-juicy mango - czerwony
fruit punch - bordowy
-fresh grape - ciemny fiolet

wszstkie kolory sa sliczne i pysznie smakuja.
Ja mam ten pierwszy o smaku melonowym

1. Data: 2003-06-30 14:18:03

Temat: Pytanie do Kofeinki
Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Kofeinka,

mieszkam na Slasku, i dopiero dzis skladalam zamowienie na 14 kampanie (w
lubuskim to sie macie fajnie:) ). Zamowilam sobie peeling do twarzy (nowosc)
z olejkiem z drzewa herbacianego. Dlugo sie zastanawialam czy go zamowic czy
nie, bo kiedys mialam z serii Naturals peeling do twarzy z aloesem i kiwi i
byl za delikatny (jak dla mnie). W zwiazku z powyzszym mam pytanie (moze sie
orientujesz): jaki jest ten peeling? Czy jest taki jak ten aloesowy (taki
drobnozianisty)? Moze znasz jakies opinie na ten temat?

Z gory dziekuje za odpowiedz
Katarzyna

1. Data: 2003-06-30 21:40:19

Temat: Re: Pytanie do Kofeinki
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> orientujesz): jaki jest ten peeling? Czy jest taki jak ten aloesowy (taki
> drobnozianisty)? Moze znasz jakies opinie na ten temat?

Witaj.
Mam w domu ten peeling, jestem z niego bardzo zadowolona bo bardzo ladnie
czyszcza cere i buzka po niej jest bardzo gladka.
Ziarenka ma takie w sam raz- nie sa jakies tam wielkie.
To byl udany zakup z twojej strony.

1. Data: 2003-07-01 12:51:00

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kofeinka" <k...@b...pl> napisał

> wszstkie kolory sa sliczne i pysznie smakuja.
> Ja mam ten pierwszy o smaku melonowym

tak sie zastanawiam, a skąd wiesz, jakie są inne, skoro masz ten jeden? ;)

pzdr.

ja.

1. Data: 2003-07-04 16:08:26

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kofeinka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj dostalam blyszczyk z Avonu. Z serii Tutti-frutti - smak melonowy.
> Pojemnosc 15 ml, ....

ile?! ja mam 10 ml...

pozdro
Kaśka

1. Data: 2003-07-04 16:14:43

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczyna sie od kampanii 16. Pozniej 22.90
>
> A próbowałaś może serii melonowej? Naprawdę polecam- szczególnie żel pod
prysznic. Mniamuśny.
E.

zmarszczki jak bliznowce
Pharmaceris W