BÓL w nocy

1. Data: 2005-04-19 06:51:46

Temat: BÓL w nocy
Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż budzi się w nocy z powodu bólu bioder. Budzi się, przewraca się, a
rano wstaje zmęczony. W dzień nie ma bólu bioder, a łóżko jest raczej
wygodne. Ja śpię obok i nie narzekam. Bardzo proszę, może ktoś mógłby coś
poradzić. Już dziękuję.

2. Data: 2005-04-19 06:59:24

Temat: Re: BÓL w nocy
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elzet" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się, a rano wstaje zmęczony. W dzień nie ma bólu bioder, a łóżko jest
> raczej wygodne. Ja śpię obok i nie narzekam. Bardzo proszę, może ktoś

Nie piszesz, ile lat ma mąż, czy jest zdrowy, jaką ma pracę, czy przechodził
ostatnio jakieś urazy, nie piszesz właściwie nic. Proponuję wizytę u
lekarza, nie myśleliście o tym?

D.

3. Data: 2005-04-19 07:46:03

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d42a8c$4b3$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> przechodził ostatnio jakieś urazy, nie piszesz właściwie nic. Proponuję
> wizytę u lekarza, nie myśleliście o tym?

Już uzupełniam. Urazów nie przechodził, lat 58, praca siedząca, w
dużej mierze przy komputerze. Boli go w ten sposób, jak gdyby spał na
bardzo twardym łóżku. O pójściu do lekarza myśleliśmy ( to znaczy ja
myślałam), ale nic z tego nie wynika. Ostatnio ktoś powiedział, że to może
być brak magnezu, czy to możliwe?

4. Data: 2005-04-19 09:29:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/19/2005 9:46 AM,Użytkownik elzet usiadł wygodnie i napisał:

> Ostatnio ktoś powiedział, że to
> może być brak magnezu, czy to możliwe?

A kto powiedział? To mogą być bardzo różne rzeczy. Bardzo możliwe, że to
dyskopatia (i wiek i styl życia na to by wskazywały), ból może pochodzić
od nerek (wszystko ma w porządku z tymi nerkami?), może być jeszcze
kilka innych przyczyn. Proponuję iść do lekarza pierwszego kontaktu na
początek lub we własnym zakresie zrobić rtg odcinka lędźwiowo-krzyżowego
kręgosłupa i np. USG brzucha i sprawdzić te nery.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

5. Data: 2005-04-19 10:06:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"elzet" <e...@w...pl> writes:

> O pójściu do lekarza myśleliśmy, ale nic z tego nie wynika.

Bo trzeba nie myśleć, tylko pójść.

MJ

6. Data: 2005-04-19 14:06:36

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elzet" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mój mąż budzi się w nocy z powodu bólu bioder.

Dziękuję, że chciało się Wam odpowiedzieć na mój post.

stan zapalny (bylo: wrastajacy paznokiec), a baseny publiczne
PSA
petting i ciąża
sciskanie w gardle
przeswietlenie płuc a ewentualność ciązy