BOZE, DLACZEGO JA?

1. Data: 2003-08-02 13:25:36

Temat: BOZE, DLACZEGO JA?
Od: Jerzy Turowicz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu po intenstywnym opalaniu sie nastepnego dnia zaczalem
odczuwac bole w okolicy lewego jadra.
Po kilku dniach udalem sie do lekarza a ten przepisal mi Ketonal i Unidox
Solutab. Bole, ktore w koncowej fazie utrudnialy mi nawet chodzenie
przeszly, co bardzo mnie ucieszylo, mialem jescze brac kilka dni unidox,
ale niestety zgubilem w podrozy torbe w ktorej lek sie znajdowal.

Nic to - mysle, skoro przeszlo to ok.
Jednak ostatnio po okolo miesiacu bol powrocil, narazie jest slaby, ale nie
wiem, co mam robic - mam dopiero 20 lat - czy to moze byc rak jadra?

Gdy dotykam jadra czuje bol zwlaszcza w jednym miejscu. Gdy siedze i nic
nie robie bol jest (jeszcze) prawie niewyczuwalny. Nie ma zadnego obrzeku,
czy spuchniecia.

Jestem zalamany, co gorsza w poniedzialek mam zaplanowany wyjazd w gory na
zupelne odludzie i boje sie jechac tam bez jakichs lekow, jezeli najdzie
mnie taki bol, to raz, ze spale sie ze wstydu, a dwa ze nie wiem czy bede w
stanie to wytrzymac.

Kupilem Ibuprom i mam zamiar przetrwac te 10 dni jedzac po 2-3 dziennie,
moze da sie wytrzymac, jednak caly cza mysle o wizycie u urologa - NIE CHCE
stracic jadra :(
nie wiem, czy zycie bedzie mialo wtedy jakis sens...............

czy moze sa jakies lepsze i silniejsze leki przeciwbolowe?
z tego co wiem Ketonal i Unidox moge kupic wylacznie na recepte :( a to by
mi z pewnoscia pomoglo...

co mam robic? poradzcie? z rodzicami nie rozmawialem, bo mimo wszystko to
wstydliwa sprawa

Jerzy Turowicz
j...@o...pl

[ odpowiadajac wytnij "SPAM" z mojego adresu e-mail ]

2. Data: 2003-08-02 13:46:52

Temat: Re: BOZE, DLACZEGO JA?
Od: d...@i...pl (dino) szukaj wiadomości tego autora

na ostry dyzur do urologa

--------------------------------------
Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

3. Data: 2003-08-02 16:43:38

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że Sat, 2 Aug 2003 13:25:36 +0000 (UTC) *Jerzy Turowicz*
<X...@1...0.0.1> napisał-a:

> co mam robic? poradzcie? z rodzicami nie rozmawialem, bo mimo wszystko to
> wstydliwa sprawa

Rodzice pielęgnowali Cię od niemowlaka, to są najbliźsi ludzie.
Powinieneś z nimi porozmawiać.
Poza tym idź gdzieś na ostry dyżur do urologa,to i receptę będziesz miał od
razu.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

4. Data: 2003-08-02 19:34:47

Od: Jerzy Turowicz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 02 sie 2003 Kaja napisal(-a) co nastepuje:

> [...]
> Powinieneś z nimi porozmawiać.
> Poza tym idź gdzieś na ostry dyżur do urologa,to i receptę będziesz

ok, pogadalem z rodzicami, i pojechalismy do lekarza, niestety byl tylko
ogolny i dostalem recepte, prawdopodobnie to zapalanie jadra :((

podobno bede musial isc do szpitala :( nie wiem jak to przezyje

5. Data: 2003-08-02 20:50:47

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że Sat, 2 Aug 2003 19:34:47 +0000 (UTC) *Jerzy Turowicz*
<X...@1...0.0.1> napisał-a:

> ok, pogadalem z rodzicami, i pojechalismy do lekarza, niestety byl tylko
> ogolny i dostalem recepte, prawdopodobnie to zapalanie jadra :((

> podobno bede musial isc do szpitala :( nie wiem jak to przezyje

Przeżyjesz,przeżyjesz...Nie takie choroby ludzie przeżywają.
Trochę żal Twojego wyjazdu,ale odbijesz sobie wszystko jak wyzdrowiejesz.

:-)

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

6. Data: 2003-08-03 14:46:16

Od: "G@briel" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie zawsze zastanawialo jak ludzie w obliczu tragedii mówili: "Boze
dlaczego za"?
To idz do lekarza i powiedz mu: " panie doktorze czemu mi to sie stalo a
nie panu"
powiedz to rodzicom, znajomym i wszystkim innym. Potem zobaczymy czy masz
jeszcz kolegów
ze swoim samolubnym podejsciem.

7. Data: 2003-08-03 18:45:01

Od: "Janusz_P" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Objawy które opisales typowe dla zapalenia najadrza.Mysle ze przed
antybiotykiem sie nie uchronisz (moze z innej grupy np.fluorochinolony).Nie
martw sie.O raku raczej nie mysl bo to
przewaznie guz który
nie boli.Mimo wszystko jak radzili poprzednicy konieczna jest wizyta u
urologa.
Jesli chcesz wyslij mi na mój adres wyniki leczenia.
Pozdrawiam (lekarz)

Uzytkownik "Jerzy Turowicz" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci

pokrzywka na zimno
Kilka pytań do...