BRW biurko reklamacja

1. Data: 2006-05-24 07:37:44

Temat: BRW biurko reklamacja
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym postem chcę ostrzec wszystkich kupujących meble w BRW (
Meble Black Red White ).
Otóż kupiłem ostatnio u nich w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich
biurko ( system TIP TOP) . Otrzymałem paczkę, w której znajdowały
się elementy biurka do zmontowania. Po otwarciu paczki zauważyłem,
że na blacie biurka znajduje się odprysk w miescu, gdzie wywiercony
jest otwór na drewniany kołek. Moja reklamacja nie została uznana.
Zaproponowano mi zakup nowego blatu.
Zalecam zatem, o ile to możliwe, nie kupowanie kota w worku i
sprawdzanie zawartości pudełek.
Pozdrawiam amatorów tanich mebli:)

2. Data: 2006-05-24 08:41:03

Temat: Re: BRW biurko reklamacja
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, ja miałem podobnie, na 2 elementach biurka, ale uznali reklamację.
Sam składałeś biurko? Ja zawołałem ekipę i oni to załatwili jak tylko
zobaczyli, że jest odprysk...
Kupowałem BRW w Jankach.

Pozdrawiam,
MK

l...@w...pl napisał(a):
> [...]
> Zaproponowano mi zakup nowego blatu.
> Zalecam zatem, o ile to możliwe, nie kupowanie kota w worku i

MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D
p.r.r.c. Herbert [RIP] + AT1700

3. Data: 2006-05-24 09:27:54

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>Zaproponowano mi zakup nowego blatu.

no to teraz idż tam i reklamuj z tytułu niezgodności towaru z umową - na piśmie

4. Data: 2006-05-25 10:09:47

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Sam składałem. Uszkodzenie zauważyłem gdzieś w połowie roboty.
Dostarczyłem blat do sklepu, napisałem reklamecję z prośbą o
wymianę. Podobno sklep przekazał blat do oględzin, na podstawie
których okazało się, że to ja zepsułem blat. Kij im w oko...
Więcej nic u nich nie kupię:(

MK napisał(a):
> [...]
> Pozdrawiam
> MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
> p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D

Cyklinowanie - Zielona Gora
Lodowka "Fagor" - co to za marka?
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
ceny malowania ścian i sufitów - Warszawa
Do uzytkownikow kotla Saunier Duval "Niedzwiedz" i nie tylko, troche dlugie.