BYŁ U WAS MIKOŁAJ?

1. Data: 2002-12-06 10:36:35

Temat: BYŁ U WAS MIKOŁAJ?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I co wam przyniósł?;)))))))))))))

A powiedźcie, gdybyście mogły dostać wszystko, co byście chciały, jestem
ciekawa:).
Wiem nie na temat listy...ale fajnie czasem pomarzyć:)
Hanuś jakoś tak wesoło mikołajkowo:))))

1. Data: 2002-12-06 11:06:24

Temat: Re: BYŁ U WAS MIKOŁAJ?
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> I co wam przyniósł?;)))))))))))))

Ja bylam niegrzeczna:(
Na razie nic.
Ale mi zwykle przynosi po poludniu

Ja bym chciala Palome Picasso, ale taki madry to ten Mikolaj nie jest zeby
zgadl.
;)))

Kaska

A Tobie co przyniosl?

1. Data: 2002-12-06 11:11:01

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Tobie co przyniosl?

Cholerny Mikołaj:))))))))))))))))))).
Wczoraj pertraktowaliśmy, co do wcześniejszego podarowania prezentu.
Ale nie zgodził się, a poszukiwania nic nie dały:(.
Teraz muszę czekać do wieczora aż Mikołaj wróci z roboty:)))).

Kaśka

1. Data: 2002-12-06 11:20:46

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> Ale nie zgodził się, a poszukiwania nic nie dały:(.
> Teraz muszę czekać do wieczora aż Mikołaj wróci z roboty:)))).

Moj Mikolaj tez zapowiedzial sie na popoludnie ;-)))

megi

1. Data: 2002-12-06 11:23:07

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Witam,

> I co wam przyniósł?;)))))))))))))

Nic specjalnego:)

> A powiedźcie, gdybyście mogły dostać wszystko, co byście chciały, jestem
> ciekawa:).

Ja mam jedno marzenie. Co prawda nie materialne,
ale najwazniejsze. Chcialabym ten dzien spedzic z moim
Aniolkiem. Niestety nie jest to mozliwe z roznych przyczyn.
No ale mowi sie trudno.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2002-12-06 11:45:11

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co wam przyniósł?;)))))))))))))

Moj mikolajek postaral sie o prezenty ktorych nie dalo sie pod poduszke
wlozyc. Ale dostalam kurs Autocada i wizyte w salonie NEO:-)))))

> A powiedźcie, gdybyście mogły dostać wszystko, co byście chciały, jestem
> ciekawa:).
Tydzien sam na sam z moim sloneczkiem. Wiecej czasu razem na codzien. I
najwazniejsze- dzidziusia:-)
A z rzeczy materialnych wlasne mieszkanie, urzadzenie tego mieszkania

Kropelka

1. Data: 2002-12-06 11:58:26

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...) I
> najwazniejsze- dzidziusia:-)
Ty też??? ;0

Mnie przyniósł wedlowskie ptasie mleczko, ale przezornie tak późno
wieczorem, żebym już na noc miała umyte zęby i nie mogła się nim przed snem
opchać! ;(((
Magda

1. Data: 2002-12-06 11:59:56

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co wam przyniósł?;)))))))))))))

Mnie jeszcze nie odwiedzil:(
I chyba nie odwiedzi:(
Rodzice jak widac zapomnieli o swoim dziecku:(
chlopaka nie mam wiec raczej nici z jakiegokolwiek prezentu :(

> A powiedźcie, gdybyście mogły dostać wszystko, co byście chciały,
jestem
> ciekawa:).
> Wiem nie na temat listy...ale fajnie czasem pomarzyć:)

Pojechalabym na pare tygodni do "Farmy pieknosci" do jakiegos
egotycznego kraju. By mnie wymasowali, wychuchali. Bym odpoczela,
zdala od komputaera, tego mrozu:)Lezala bym na plazy i smarzyla sie w
cieplutkim sloneczku :)..........mniam.........rozmazylam sie :)
Pozatym przydal by sie jakis darmowy kupon do wszystich sklepow z
ciuchami, kosmetykami.....:)
No i jeszcze wizyta w jakims salonie samochodowym :)

To wyzej to tylko takie marzenia.........ale tak naprawde to przydala
by mi sie osoba ktora by mnie przytulila, pocalowala w czolko i
powiedziala cos milego.........tylko ze taka osobe trzeba
znalezc.......niestety na mikolajki dostac jej sie nie da :(((

Ania, ktora wlasnie popadla w depresje :(

1. Data: 2002-12-06 12:10:05

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ania, ktora wlasnie popadla w depresje :(

No zesz w depresje bedziez wpadac?:)
Glowa do gory, byc samemu to naprawde fajna sprawa, czasami tesknie do tych
czasow.
Pomysl sobie ze jestes WOLNA :))
To wspaniałe.
A prezent kup sobie sama! Najpierw go sobie wymarz, a potem kup i sie
uciesz, ze Mikolaj tak swietnie utrafil w Twoj gust. (nawet gdybys do konca
miesiaca miala jesc kasze i popijac ja woda z kranu:))) )

A jesli chcesz to wysle Ci na priv prezent - Mikolaja ode mnie:)

Kaska

1. Data: 2002-12-06 12:11:53

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikołaj u mnie bedzie dzis wieczorem ale wiem ze ma dla mnie perfumy CK
Truth:))) marzyłam o nich...

> A powiedźcie, gdybyście mogły dostać wszystko, co byście chciały, jestem
> ciekawa:).

HMMM to wspaniała rzecz pomarzyć....
Marzy mi sie tydzień w Paryżu z all inclusive:)) czyli wszystko czego
zapragnę od kosmetyków poprzez ciuchy , buty itp po nocne rozrywki i
szaleństwa.
Albo nowy samochód ( obecnie maluch więc zadowolę się każdym lepszym hehehe)
rozmarzona katarzyna

SPAM- Lektury szkolne i nie tylko :-)
zmiana wyglądu...:
PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL